Partyflock
 
182x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Als iemand ff wil berichten wanneer 't groepje bij elkaar wil komen:p plaats het hier:p ik maak er een meeting van:P
 
Waarschuw beheerder
a.s.a.p
 
Waarschuw beheerder
morgen om 1 uur naast de hema, hema terreur:P
Waarschuw beheerder
want ik mot morge alweer werke :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (NL)ALEX(NL) op dinsdag 23 mei 2006 om 15:27:
wat dacht je van donderdag :P


moet ik ff kijke...:P
 
Waarschuw beheerder
sobieso donderdags aaf...

voor we met zijn allen naar de bb gaan:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 17:50:
voor we met zijn allen naar de bb gaan:)


:woop:
 
Waarschuw beheerder
ik kan niet bb :'(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 18:29:
ik kan niet bb :'(


neej :'(

vieze kk Bon Jovi
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 18:55:
neej

vieze kk Bon Jovi


ja ik weet...
k was ook liever met jou (L)
in de bb... lekker stampuh O:)

maar als ik er op tijd weer ben...
sms ik je...
dan moet je me komen halen :D:D:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 18:56:
dan moet je me komen halen :D:D:D


dat doe ik :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 19:52:
dat doe ik


alleen zie ik weinig kans...
dat ik er op tijd weer ben :'(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 19:59:
alleen zie ik weinig kans...
dat ik er op tijd weer ben :'(


da t zou het enige nadeel zijn...:(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:07:
da t zou het enige nadeel zijn


ja ik weet.....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 21:20:
ja ik weet.....


*zucht*
 
Waarschuw beheerder
ow ow ow...

PANIEK!!!

pas op!!!

wereld vergaat....wat erg:P

Jij hebt tenminste een wief,,,ik mag niet ens met een ander zoene...anders heb ik al boze mensjes om me heen staan:S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 22:55:
Jij hebt tenminste een wief,,,ik mag niet ens met een ander zoene...anders heb ik al boze mensjes om me heen staan


tja :P;)
srry jeff :D
 
Waarschuw beheerder
je weet mijn grens:P tot wanneer en hoe laat ik wacht:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 13:29:
je weet mijn grens tot wanneer en hoe laat ik wacht


ja dat klopt....
maar zou je die grens nie verlengen...
vooral nu ze ziek is...
 
Waarschuw beheerder
......




























































































Ik denk na...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 17:35:
Ik denk na...


kun jij dat :O
wat goed:D:D:D
en lief O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 17:35:
Ik denk na...


MOEILIJK!!! :P
 
Waarschuw beheerder
kijk;) of ik ben of heel goed in het bedriegen van iedereen dat ik jullie laat doen denken dat ik gek op dr ben;)

of ik ben het ook daadwerkelijk;)


tjah....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 22:30:
of ik ben het ook daadwerkelijk;)


ben je ook :p

je hebt het nergens anders over...:P

leuk is dat hea ;)

verliefd zijn :p
 
Waarschuw beheerder
neej tis kanker....

(i love the fact that i moderate this board, partyflock kan me hier niets maken:P kan dus zon beetje alles zegge:P)

Maar jah:) maybe bedrieg ik jullie allemaal;):P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 16:50:
Maar jah:) maybe bedrieg ik jullie allemaal;):P


whahah :p

nou ik heb jj nog nooit zow over een meissie gehoord jef ;):P
 
Waarschuw beheerder
allemaal schijn maybe;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 05:16:
allemaal schijn maybe


jij bent erg:P:P:P


Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 14:23:
leuk is dat hea

verliefd zijn


heel leuk O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 12:53:
heel leuk O:)


weet ik... o:)
 
Waarschuw beheerder
dikke vette bagger....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 13:41:
dikke vette bagger


als e liefde nie beantwoord word...
is het bagger ja :D
 
Waarschuw beheerder
majah....boeit ook niet..
wil ze me neit,..peg...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:02:
majah....boeit ook niet..
wil ze me neit,..peg...


haha...krijg je dan geen liefdes verdriet ;)
 
Waarschuw beheerder
Dont know the feeling:)
Got a heart of stone.
I am a loner:)

I dont need no one:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 15:56:
I dont need no one:)


only your right hand... ;):P
 
Waarschuw beheerder
and you know what;)

i did made friends with mr.lefty;):P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 16:55:
i did made friends with mr.lefty;):P


whahaah altijd goed ;):P
 
Waarschuw beheerder
achjah....ik maak plannen o:)
 
Waarschuw beheerder
zo kan ie wel weer nie:P
 
Waarschuw beheerder
o:) zwijgrecht sorry:) cant tell you anything;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 00:18:
zwijgrecht sorry cant tell you anything


dank u ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 17:51:
achjah....ik maak plannen o:)


altijd goed ;)
Waarschuw beheerder
weetje wat kut isd ik wil naar DECIBEL maar niemand wil me mee nemmen