22 mei 2006 22:06Als iemand ff wil berichten wanneer 't groepje bij elkaar wil komen plaats het hier ik maak er een meeting van
23 mei 2006 17:09Uitspraak van (NL)ALEX(NL) op dinsdag 23 mei 2006 om 15:27:▶wat dacht je van donderdag moet ik ff kijke...
23 mei 2006 18:01Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 17:50:▶voor we met zijn allen naar de bb gaan
23 mei 2006 18:55Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 18:29:▶ik kan niet bb neej vieze kk Bon Jovi
23 mei 2006 18:56Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 18:55:▶neej vieze kk Bon Jovi ja ik weet... k was ook liever met jou in de bb... lekker stampuh maar als ik er op tijd weer ben... sms ik je... dan moet je me komen halen
23 mei 2006 19:52Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 18:56:▶dan moet je me komen halen dat doe ik
23 mei 2006 19:59Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 19:52:▶dat doe ik alleen zie ik weinig kans... dat ik er op tijd weer ben
23 mei 2006 20:07Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 19:59:▶alleen zie ik weinig kans... dat ik er op tijd weer ben da t zou het enige nadeel zijn...
23 mei 2006 21:20Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:07:▶da t zou het enige nadeel zijn ja ik weet.....
23 mei 2006 22:55ow ow ow... PANIEK!!! pas op!!! wereld vergaat....wat erg Jij hebt tenminste een wief,,,ik mag niet ens met een ander zoene...anders heb ik al boze mensjes om me heen staan
24 mei 2006 12:02Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 22:55:▶Jij hebt tenminste een wief,,,ik mag niet ens met een ander zoene...anders heb ik al boze mensjes om me heen staan tja srry jeff
24 mei 2006 13:44Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 13:29:▶je weet mijn grens tot wanneer en hoe laat ik wacht ja dat klopt.... maar zou je die grens nie verlengen... vooral nu ze ziek is...
24 mei 2006 17:39Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 17:35:▶Ik denk na... kun jij dat wat goed en lief
24 mei 2006 19:02Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 17:35:▶Ik denk na... MOEILIJK!!!
24 mei 2006 22:30kijk of ik ben of heel goed in het bedriegen van iedereen dat ik jullie laat doen denken dat ik gek op dr ben of ik ben het ook daadwerkelijk tjah....
25 mei 2006 14:23Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 22:30:▶of ik ben het ook daadwerkelijk ben je ook je hebt het nergens anders over... leuk is dat hea verliefd zijn
25 mei 2006 16:50neej tis kanker.... (i love the fact that i moderate this board, partyflock kan me hier niets maken kan dus zon beetje alles zegge) Maar jah maybe bedrieg ik jullie allemaal
25 mei 2006 18:48Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 16:50:▶Maar jah maybe bedrieg ik jullie allemaal whahah nou ik heb jj nog nooit zow over een meissie gehoord jef
26 mei 2006 12:53Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 05:16:▶allemaal schijn maybe jij bent erg Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 14:23:▶leuk is dat hea verliefd zijn heel leuk
26 mei 2006 13:42Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 13:41:▶dikke vette bagger als e liefde nie beantwoord word... is het bagger ja
26 mei 2006 15:42Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:02:▶majah....boeit ook niet.. wil ze me neit,..peg... haha...krijg je dan geen liefdes verdriet
26 mei 2006 16:51Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 15:56:▶I dont need no one only your right hand...
26 mei 2006 17:29Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 16:55:▶i did made friends with mr.lefty whahaah altijd goed
27 mei 2006 12:59Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 00:18:▶zwijgrecht sorry cant tell you anything dank u
27 mei 2006 17:33Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 17:51:▶achjah....ik maak plannen altijd goed
mistery1984 l love S 17 juli 2006 10:28weetje wat kut isd ik wil naar DECIBEL maar niemand wil me mee nemmen