Partyflock
 
Flockonderwerp · 19138
142x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Moet gewoon ja.
 
Waarschuw beheerder
Tuurlijk gaan ze winnen!
Als die stumpers uit Arnhem het kunnen dan moet het ons zeker gaan lukken.
 
Waarschuw beheerder
Denk er maar niet te licht over..
 
Waarschuw beheerder
donateur
wordt onderhand tijd voor drie puntjes
Waarschuw beheerder
donateur
als we dit ook nie winnen dan gaat het niet goedkomen dit seizoen
Waarschuw beheerder
ben benieuw deze moet gewonnen worden!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timoothy op woensdag 27 september 2006 om 18:37:
als we dit ook nie winnen dan gaat het niet goedkomen dit seizoen


Hmm dat hoeft nou ook weer niet..Een beetje vertrouwen mag wel;)
Waarschuw beheerder
punten zijn binnen :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op zaterdag 30 september 2006 om 11:40:
punten zijn binnen


en het seizoen is begonnen!!!
 
Waarschuw beheerder
Banderie actie op goffert was ook heerlijk!
 
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0003778000085fe30a862a1f1b000af602]https://partyflock.nl/images/user/241097_small.gif[/img][img cacheid=0003778000085fe30a862a1f1b000af602]https://partyflock.nl/images/user/241097_small.gif[/img][img cacheid=0003778000085fe30a862a1f1b000af602]https://partyflock.nl/images/user/241097_small.gif[/img][img cacheid=0003778000085fe30a862a1f1b000af602]https://partyflock.nl/images/user/241097_small.gif[/img]