27 september 2006 15:40Tuurlijk gaan ze winnen! Als die stumpers uit Arnhem het kunnen dan moet het ons zeker gaan lukken.
Timoothy 27 september 2006 18:37donateurals we dit ook nie winnen dan gaat het niet goedkomen dit seizoen
28 september 2006 14:34Uitspraak van Timoothy op woensdag 27 september 2006 om 18:37:▶als we dit ook nie winnen dan gaat het niet goedkomen dit seizoen Hmm dat hoeft nou ook weer niet..Een beetje vertrouwen mag wel
30 september 2006 14:47Uitspraak van Knaller op zaterdag 30 september 2006 om 11:40:▶punten zijn binnen en het seizoen is begonnen!!!