Partyflock
 
Flockonderwerp · 102903
1 volger · 464x bekeken
 
Artiest RaveNeger
Waarschuw beheerder
Wat ga, of denk jij te gaan doen met oud en nieuw?
Waarschuw beheerder
Bij jouw schatje!(l);-)
 
Waarschuw beheerder
jaaaaaaah:) we gaan lekker knallen in de HakkeStraat! Heb er écht zin in!!:honger::bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Qountdown :jaja:
Waarschuw beheerder
Qountdown :)
Waarschuw beheerder
donateur
3de keer op rij in de HMH :D
Waarschuw beheerder
avonddienst.. :s maar daarna wel ff knallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tommyisgone op maandag 7 december 2009 om 12:58:
3de keer op rij in de HMH


:jaja: .. Hier ook de 3e keer, dit wordt een knaller :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sharon!!!75 :D op maandag 7 december 2009 om 00:33:
Ook en misschien daarna Hakkestraat


Nee ik niet,naar huis,slapen (als het lukt ;p) en dan s'avonds naar de hemkade : Booming Sexy New Years Vibe 5 Years :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mickdegekste op woensdag 9 december 2009 om 11:09:
Hakkestraat uiteraard


dat wordt hard, HaRdEr, HARDST!!:bounce:
Waarschuw beheerder
Zaterdag al even proefgedraaid met de gefixte speakers. Enne piiiiieeeeeeeppppp:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mickdegekste op woensdag 9 december 2009 om 15:36:
Zaterdag al even proefgedraaid met de gefixte speakers. Enne piiiiieeeeeeeppppp


lekker dan B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Qountdown :cheer:
Waarschuw beheerder
Hemkade:D
 
Waarschuw beheerder
Qountdown en ook ff neuzen bij de hakkestraat ! :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 december 2009 om 21:55:
en ook ff neuzen bij de hakkestraat !


Gezelligheid!:)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3040, 3839}
Waarschuw beheerder
De Jungle!!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
Geen QD meer, al genoeg gezien en elk jaar het nieuwe jaar beginnen met "Angel", ken het nu wel. Gewoon thuis met een flinke stapel speakers! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga socializen in Santpoort B) 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jacko801 op vrijdag 25 december 2009 om 01:57:
De Jungle!!!!!!!


moet je nou in de junkhol? ;p

Uitspraak van actief op vrijdag 25 december 2009 om 12:44:
Geen QD meer, al genoeg gezien en elk jaar het nieuwe jaar beginnen met "Angel", ken het nu wel. Gewoon thuis met een flinke stapel speakers!


nóg zon vestandige jongen.. ;)