3de keer op rij in de HMH
Ook en misschien daarna Hakkestraat
Hakkestraat uiteraard
Zaterdag al even proefgedraaid met de gefixte speakers. Enne piiiiieeeeeeeppppp
Een keer geen HMH dit jaar
De Jungle!!!!!!!
Geen QD meer, al genoeg gezien en elk jaar het nieuwe jaar beginnen met "Angel", ken het nu wel. Gewoon thuis met een flinke stapel speakers!