Partyflock
 
Flockonderwerp · 13764

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
georganiseerd door Neurotic Waste en SQ-E

vrijdag 27 oktober 2006
Generation
Warmond

Muziekstijlen
hardcore

Minimum leeftijd is 16 jaar


We gaan weer onze uiterste best doen om voor mijn broertje een knal party neer te zetten :yes:
Heeft die kleine wel verdiend vind ik :P

https://partyflock.nl/party/69960
 
Waarschuw beheerder
Breakcore :)
Waarschuw beheerder
elmocore
 
Waarschuw beheerder
Jij bent blij he
Waarschuw beheerder
ik altijd knul :D
 
Waarschuw beheerder
Okee dan
zo hoort het (y)
Artiest {SHOWLIST artist 45555, 71383, 25959}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RawTech op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:00:
elmocore


ojee :P
Waarschuw beheerder
marrianne weber of fransie bauer geen goed idee?? maar btr geen pepcore:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferry Romijn op zaterdag 19 augustus 2006 om 19:23:
zo heftug hoor eindelijk weet ik het zelf ook


wist je al tering ventje :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 14:13:
spanjolencore


ole/paela-core :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RawTech op vrijdag 18 augustus 2006 om 14:10:
Uitspraak van tabeee-->Innomatic b) op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:02:
geen tabeee

elmo is ok


Elmo is zeker okej, we maken er gewoon een super feesie van voor me 'zwager';) Kus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 20:00:
Elmo is zeker okej,


en ik dan :[
Waarschuw beheerder
jij bent een pipo :P
Waarschuw beheerder
hahahaha :P

lijpo ;)

zie je volgende week man (y) gaan we ff knallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RawTech op vrijdag 25 augustus 2006 om 19:26:
zie je volgende week man (y) gaan we ff knallen


opzeker :D -> beter komen er nog een vracht mensen :P
Waarschuw beheerder
ik neem al 2 andere dj's mee om mee te draaien en feesten :D
Waarschuw beheerder
ja, en die nemen ook weer mensen mee :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RawTech op donderdag 31 augustus 2006 om 00:28:
ja, en die nemen ook weer mensen mee


heel goed

neem jij morgen nou ook maar veel mensen mee :P -> dan wordt het budget misschien voor de volgende keer wat uitgebreider en kenne we bekenden huren 8)
Waarschuw beheerder
hoezo? we hebben T.A.B toch al? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tabeee op donderdag 31 augustus 2006 om 09:28:
dan wordt het budget misschien voor de volgende keer wat uitgebreider en kenne we bekenden huren


flink doortanken dus :bier:
Waarschuw beheerder
gisteren de lokatie ff gecheckt... weet nu al dat het een knaller gaat worden
lekker geluidje daar mensen :respect:
Waarschuw beheerder
ja he? is goed te doen voor zo'n klein tentje..als het nog voller wordt als afgelopen innomatic gaat het zeker knalle worden :D
Waarschuw beheerder
of zovol als hard impact toendertijd (H)

Iig word wel weer lache :D
Waarschuw beheerder
word zeker lache feessie :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RawTech op woensdag 6 september 2006 om 10:25:
word zeker lache feessie


generation failliet verklaard!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RawTech op woensdag 6 september 2006 om 10:25:
word zeker lache feessie


Alleen jammer dat er geen Speedcore is he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 17:10:
Alleen jammer dat er geen Speedcore is he


daar hebben we geen tijd voor man
veels te veel dj's voor die korte tijd
 
Waarschuw beheerder
Zonde he
Waarschuw beheerder
wees gerust... er komt nog meer aan van ons ;)
 
Waarschuw beheerder
Dat is wel beter :D
Waarschuw beheerder
weet ik toch mickey ;)
 
Waarschuw beheerder
Okee dan (y)
Waarschuw beheerder
Probleem bij speedcore is dat ik van bijna alles djs die dat spul draaiden alleen maar simpele 40% opgepitchte hckicks met pwieuwpwieuw geluidjes tussendoor hoorde..

Dus tenzij ineens een neurocore er staat ok vette shit maar lijk me vrij onrealistisch op zon feesje of iemand die dat spul draait iig geloofwaardigheid s er vanaf??

Wat draai jij voor speedcore eigelijk :)?
 
Waarschuw beheerder
Ik draai geen simpele vrolijke nep speedcore
ik draai alleen duistere goeie snelle shit en vooral met gitaar is mijn voorkeur

Neurocore draai ik zelf ook altijd in me set
Waarschuw beheerder
ow jeej... michael heeft een fan erbij :P
Waarschuw beheerder
herrie :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mag michel van generation en jeroen het wel even goed afspreken met elkaar:D
Waarschuw beheerder
sja dat zou ik inderdaad maar doen !

:P
Waarschuw beheerder
inderdaad... stelletje oelewappers zijn ut ook he ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferry Romijn op woensdag 4 oktober 2006 om 18:03:
mag michel van generation en jeroen het wel even goed afspreken met elkaar


done ;)
Waarschuw beheerder
gelukkig maar :P
Waarschuw beheerder
gelukkig maar mischien dat ik zelf ook nog wel even kom kijken:P
heb ook geen mailtje terug gehad van die michel ofzo:/
 
Waarschuw beheerder
t is een vage, verder wel ok dat scheelt.

iig. snoeien b)²
Waarschuw beheerder
mwaaa.. dr werd wel gebeukt opzich