5520x bekeken
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "nee"
waarom?
wat vind je van het zinnetje
de muziek is onze drugs
en 1 ding zorg dat je nooit verslaaft raakt je gaat er kapot aan
haat drugs kheb veel vrienden verloren door die shit!
muziek is ook onze drugs het geeft ons zowiezo een kick
je gaat er zeker kapot aan aan die fucking drugs!!!
waarom?
wat vind je van het zinnetje
de muziek is onze drugs
en 1 ding zorg dat je nooit verslaaft raakt je gaat er kapot aan
haat drugs kheb veel vrienden verloren door die shit!
muziek is ook onze drugs het geeft ons zowiezo een kick
je gaat er zeker kapot aan aan die fucking drugs!!!
lang leve de lol toch je leeft ma een x
Vin ik ook en dat moet ieder lekker op zijn eige manier doen
ja tog maar un egte gabber kan het zonder maak nie uit of je gebruik als je het maar gezellig hep
vind ik ook
want van de muziek krijg ik een energie boost
drank krijg ik energie van
en t eten
dus nee je heb t niet nodig
maar daarom zeg ik niet dat t niet lekker is
ik ben er gelukkig mee gestopt
maar ik heb t er echt wel moeilijk mee...
ik ben er gelukkig mee gestopt
maar ik heb t er echt wel moeilijk mee...
Houden zo joh
Je zal een feest wel op een andere manier beleven...
Op de manier zoals ik 'm beleef... lkkr knallen en uit je dak dus
op alcohol na dan
is niet goed voor kleine kindjes
Aan de muziek ben ik wel verslaafd ik ga nog niet zo lang naar hardcore party's maar ik luister het al bijna een jaar non-stop iedere dag en ik denk voor mezelf echt datk geen week zonder kan netals laatst op vakantie ik zat zonder mp3 en aan het einde van de week werd ik gewoon zo strondsachorijnig
dusja
maar aan drugs.. ja ik zit er wel aan maar nee ben niet verslaafd endat probeer ik zou te houden ik probeer er verstandig mee om te gaan ,,op grote feesten gebruiken en op kleine feestjes bij mij in de buurt gewoon er van af te blijven weetje ,,ook int cafe nx dan alleen bier ,,somige maten van mij snuiven zelfs int cafe ik vind eigelijk dat je dan best diep gezonken bent... op een feest kan ik het snappen dan heb je flink wat energie nodig.. maar int cafe?
rook dan gewoon een dikke jaap ofzo
maar aan drugs.. ja ik zit er wel aan maar nee ben niet verslaafd endat probeer ik zou te houden ik probeer er verstandig mee om te gaan ,,op grote feesten gebruiken en op kleine feestjes bij mij in de buurt gewoon er van af te blijven weetje ,,ook int cafe nx dan alleen bier ,,somige maten van mij snuiven zelfs int cafe ik vind eigelijk dat je dan best diep gezonken bent... op een feest kan ik het snappen dan heb je flink wat energie nodig.. maar int cafe?
voor somige is het de kick gewoon een keer proberen..
voor anderen hoort het erbij.. t is maar net hoe je er zelf over denkt
ik zelf vind het er eigelijk wel bij horen ..tenminste het gevoel wat je erbij krijgt en al de effecten
mja heb ook respect voor mensen die het niet doen.. vind knap dat ze dat volhouden

voor anderen hoort het erbij.. t is maar net hoe je er zelf over denkt
ik zelf vind het er eigelijk wel bij horen ..tenminste het gevoel wat je erbij krijgt en al de effecten
Jah ik gebruik wel ,,
Maar ik misbruik niet , en dat is de fout die veel mensen maken
Zoals dikke overdose nemen enzo
volkomen mee eens





![[S.k.C]:smoke: THC Incuded!® :smoke:](/images/user/398412_357102.png)






![:lol:[S]aNdErMaN[HC]:lol:](/images/user/498010_1811353.jpg)
![[A.F.C.A]*isadale*](/images/user/423736_3118620.jpg)









![[NL] :rot: EuroStekker .sWs !! ²³](/images/user/545044_3868150.jpg)









