Partyflock
 
Flockonderwerp · 58656
217x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat vind je van jump ?
 
Waarschuw beheerder
:nocheer: :S :/ :loser: :nee:


dat zegt wel genoeg ;)
 
Waarschuw beheerder
haha vind het zelfde ;P
 
Waarschuw beheerder
Jumpen is voor homo's die niet kunnen hakken!
 
Artiest Hardnoize
Waarschuw beheerder
Kutmuziek, meer niet

Een slap aftreksel van hardcore zonder de kwaliteit van hardcore.
En voord rest houden de vergelijkingen op.
Waarschuw beheerder
gwn voor een stel nichten die denken ik kan neit hakken kom we gaan mongolische doen kom op wat is dat beetje blij in de ronten springen ben je wel wijs in je hoofd ofzo kut muziek bah bij het woord JUMPEN!!! krijg ik al kots neigeingen
 
Waarschuw beheerder
jump is bagger :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 31102, 51056}
Waarschuw beheerder
het zou verboden moeten worden

jumpstyle maakt meer kapot dan dat hardcore goed kan maken

jumpstyle maakt jongeren kapot
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the smookah op zaterdag 10 november 2007 om 11:20:
het zou verboden moeten worden