Partyflock
 
Werkzaam bij PFSquad
Artiest PFSquad MC
Waarschuw beheerder
donateur
Wij van PFSquad.nl vroegen ons af wat nou een evenement/feest is waarvan jij vindt dat je ons moet tegenkomen !.

Mocht het inderdaad interresant voor ons zijn dan zullen wij is kijken als het mogelijk is om op dit evenement aanwezig te zijn !.

Gaarne Naam + Datum van het evenement en eventueel de link van Partyflock erbij zetten.

Mocht een organisatie ons willen uitnodigen voor op hun evenement foto's te komen maken dan kan hij contact opnemen met :
- dennis@pfsquad.nl of patrick@pfsquad.nl.

M.v.g.

PFSquad.nl Crew

[img cacheid=0012972800005c9d644359811b00025d80]http://members.chello.nl/~j.wijnen00/axisclubskesite/logo_redone.gif[/img]

www.pfsquad.nl
www.pfsquad.nl/Forum/

laatste aanpassing
Artiest Nolz
Waarschuw beheerder
van mij mogen jullie ook overal aanwezig zijn :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Ik had jullie op onze beachparty willen zien man :D hahaha maar jah we gaan nog een feest organiseren en dan moetuh gullie der wel zijn heh...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Inge :p hadden we al afgesproken da we je gingen zoeken ;)
Tonny ;) ja kwam door omstandigheden maar laat mar weten wanneer het volgende feest is.
Waarschuw beheerder
donateur
Vliegtuig ? :P
euj vet ik rij met jou nar vakantie dus :p
Waarschuw beheerder
donateur
Offtopic !...,

Nu serieus !
Hahahahahaha da gaat nie ..:P
Want ik ben nie zo'n grote vliegtuig..!!o:)

Ken nie serieus weze :P
Je weet toch Dennis hahahaha
dOe jullie zaterdag zien..!!:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe wa nou offtopic ;) Daluk bitchslap ik je ;)
Inge ;) whehe :p tot zaterdags ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet precies waark jou moet vinden doen ;)
Goed he (A);) whehe
Hahahaha Bij jullie zeker..!!
SlimmerdJJ..!!
Hahahahahahaha as je nie oppast he dan ben ik zO fOetsie..!!o:)
Waarschuw beheerder
donateur
:p opeens was je wel zoek :jaja: o:)
Nja boeie :p t was wel lachen Hellraiser alleeeen beetje warm.