Partyflock
 
203x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Overleg hier je eventueele meetings dat mensen de mening kunne geven en als er genoeg mensjes zijn gaan we de meeting starten :)
 
Waarschuw beheerder
ok:)
 
Waarschuw beheerder
waar wou ju die meetings houde??
Waarschuw beheerder
mooi idee een meeting :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 18:06:
waar wou ju die meetings houde??


op een feest lijkt me? Of ervoor of erna :D
 
Waarschuw beheerder
ja ervoor want dan kun ju met z'n alle naar binne
 
Waarschuw beheerder
ja idd, eerst een begin party dan het feest zelf en de afterparty voor mensjes die graag nog even na genieten :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
das een goed idee
 
Waarschuw beheerder
Thunderdome 2007!
 
Waarschuw beheerder
ja of masters 2007
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 22:35:
ja of masters 2007


whaha ben beeje dom,,thunderdome 2006 natuurlijk :P

duuuh!

masters :S mwah kvind dat een schijt feest,afgelope x was het veels te druk een meeting te houwe......khad afgesproke met stuk of 20 mense te meete...en heb er geen 1 gezien
 
Waarschuw beheerder
das nie egt leuk voor jou
als ju iets afspreekt moet ju er oowk wezen
Waarschuw beheerder
jah als de mensee die gaan duidelijk vantevore afspreke
 
Waarschuw beheerder
vind ik oowk
 
Waarschuw beheerder
dat zowiezo een afspraak op parkeerplaats etc. dat we met zuin alle erin gaan en eruit gaan ! als groep dus.
 
Waarschuw beheerder
ja maar ik ga altijd met een groepju gabbers uit mijn buurt
dan komen die oowk mee
en dan wordt de meeting groot
 
Waarschuw beheerder
hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar :D
 
Waarschuw beheerder
ja zo denk ik er ook over
 
Waarschuw beheerder
maar als je tog met hun gaat waarom laat je hun niet even kijken op deze flock en zig laten aanvragen om de flock te joine ;)
 
Waarschuw beheerder
de meeste vriende van mij heebe geen partyflock
 
Waarschuw beheerder
aaaah wat een skande ;)
 
Waarschuw beheerder
ja he
 
Waarschuw beheerder
cker wel :P
daje je hier nog durf te vertone :P met allemaal partyflockloze vriende :P whaha
 
Waarschuw beheerder
ach ja
 
Waarschuw beheerder
haha FLEUR :P tsjah partyflock is wel (in de hardcore) dusja :P
 
Waarschuw beheerder
bijna al mijn vriende houde van hardcore
en sommige zijn oowk gabber
 
Waarschuw beheerder
ik ben soms wel soms niet gabber :D ik vind de muziek mooi maar ga niet meelopen met stijlen ik heb een eigen stijl en die is NIET TE BREKEN!

en dat neemt niemand mijjn af. :D
 
Waarschuw beheerder
ik ben wel gabber
maar ik heb mu eigen stijl met hakke
en die is owk niet te breken
 
Waarschuw beheerder
geen gabber... maar wel liefhebber van snoeiharde teringherrie :[
 
Waarschuw beheerder
das tog oowk goed
Waarschuw beheerder
ach ja wat is gabber..... Het maakt mij allemaal niet uit of ik het ben of niet ik hou gewoon van herrie :D
 
Waarschuw beheerder
IDD snoeiharde teringherrie :D zo hard en zo snel als ut kan!
 
Waarschuw beheerder
idd als het maar hard gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 18:16:
IDD snoeiharde teringherrie zo hard en zo snel als ut kan!


(Y) zo is het maar net :)
 
Waarschuw beheerder
vind ik ook

harder is altijd beter
 
Waarschuw beheerder
welke mensen gaan naar NIGHTMARE OUTDOOR!?

laat ff weten mischien kunne we de eerste meeting daaro doen :)
 
Waarschuw beheerder
ik ga er niet heen :P no money! en kga 2sept al na osm duss
 
Waarschuw beheerder
ik ga 22 juli naar korsakoff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 10:35:
welke mensen gaan naar NIGHTMARE OUTDOOR!?


ik wil er wel heen maar ik weet niet wie er verder gaan... Maar ik wil er zeker wel heen (Y) vorig jaar was te gruwelijk :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 juli 2006 om 13:09:
ik ga 22 juli naar korsakoff


beetje lastig natuurlijk om een meeting te houden op een feest dat tot 3 uur duurt ;) Bovendien niet echt mijn ding
 
Waarschuw beheerder
neej ok maar ik ga oowk naar mean machine
Waarschuw beheerder
ga naar een groot feest ;)
 
Waarschuw beheerder
welke
 
Waarschuw beheerder
nightmare outdoor? :D
 
Waarschuw beheerder
waarneer is dat
Waarschuw beheerder
9 september.....
 
Waarschuw beheerder
ok thnx