Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 22:35:
ja of masters 2007
whaha ben beeje dom,,thunderdome 2006 natuurlijk
duuuh!
masters

mwah kvind dat een schijt feest,afgelope x was het veels te druk een meeting te houwe......khad afgesproke met stuk of 20 mense te meete...en heb er geen 1 gezien