Volgensmij schaamt iedereen zich ervoor dat ze naar Ground Zero gaan
je zou het haast gaan denken he
donateur
Niemand reageert op de topic.Wat heeft iedereen???!!!
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!
En het wordt heeeeeeeeeeeel mooi weer zoals het nu lijkt!!
nou en ik heb er ook heeeeeeeeeeeeel veel zin in!!!!
dus gaat helemaal goed komen
denk dat wij de enige zijn die zin hebben
donateur
Ikke wil ook, maar weet nog steeds niet of Len gaat...als die niet gaat kom ik niet thuis en kan ik dus ook niet gaan ga namelijk niet in mijn uppie terug naar Nieuwegein
Ikke wil ook, maar weet nog steeds niet of Len gaat...als die niet gaat kom ik niet thuis en kan ik dus ook niet gaan ga namelijk niet in mijn uppie terug naar Nieuwegein
Ik dacht dat Len wel heen ging.Je moet gewoon smeken dat hij heengaat hoor,want je moet wel komen!!!
Ikke wil ook, maar weet nog steeds niet of Len gaat...als die niet gaat kom ik niet thuis en kan ik dus ook niet gaan ga namelijk niet in mijn uppie terug naar Nieuwegein