Partyflock
 
1 volger · 94x bekeken
 
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 2 weekjes en dan is het alweer zover....

:cheer::bounce:GROUND ZERO:bounce::cheer:

Wie gaan er allemaal nog meer naar dit leuke feestje???

Schrijf je maar in :D:D

 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga!Ik ga!IK GAAAAAA:D!!!!:cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
nou volgens mij zijn wij de enige!! :( wordt een leuk feestje haha!!
Waarschuw beheerder
ja maar ik ga ook............ dan wordt het natuurlijk een leuk feestej ;) haha

:cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Volgensmij schaamt iedereen zich ervoor dat ze naar Ground Zero gaan:p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 17:19:
Volgensmij schaamt iedereen zich ervoor dat ze naar Ground Zero gaan


je zou het haast gaan denken he :s
 
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand reageert op de topic:(.Wat heeft iedereen???!!!
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in:yes:!
En het wordt heeeeeeeeeeeel mooi weer zoals het nu lijkt:D!!
Waarschuw beheerder
nou en ik heb er ook heeeeeeeeeeeeel veel zin in!!!!
dus gaat helemaal goed komen

denk dat wij de enige zijn die zin hebben ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke wil ook, maar weet nog steeds niet of Len gaat...als die niet gaat kom ik niet thuis en kan ik dus ook niet gaan :( ga namelijk niet in mijn uppie terug naar Nieuwegein :no:
Waarschuw beheerder
nee dat si ook niet verstandig nee...

maar gaat laura ook niet dan? of de anderen van dat groepje?

voor ons is het ook omrijden met de trein...dus das ook geen optie :(
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 28 juni 2006 om 18:05:
Ikke wil ook, maar weet nog steeds niet of Len gaat...als die niet gaat kom ik niet thuis en kan ik dus ook niet gaan ga namelijk niet in mijn uppie terug naar Nieuwegein


Ik dacht dat Len wel heen ging.Je moet gewoon smeken dat hij heengaat hoor,want je moet wel komen:yes:!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 28 juni 2006 om 18:05:
Ikke wil ook, maar weet nog steeds niet of Len gaat...als die niet gaat kom ik niet thuis en kan ik dus ook niet gaan ga namelijk niet in mijn uppie terug naar Nieuwegein


ga ik wel mee :D heb alleen geen kaartje :(