Partyflock
 
468x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Nog mensen die hier naar defqon gaan...??
Dit weekend op emporium geweest... was een grote tering bende maar was mooi..
Waarschuw beheerder
Ja, ik ga! Heb er super veel zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
ik ook :cheer:

was het maar zover
 
Waarschuw beheerder
ik niet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 20:36:
ik niet


ja jammer dan;)
 
Waarschuw beheerder
ik niet :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook niet
 
Waarschuw beheerder
Ik ga ook :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook niet: uitverkocht.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 16:41:
ik ook niet: uitverkocht


ach er zullen heus wel weer valse kaartjes zijn net als vorig jaar :p

maar ik ben er niet bij.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van evelineo op maandag 22 mei 2006 om 19:26:
Ja, ik ga! Heb er super veel zin in


bent niet de enige:bounce:
Waarschuw beheerder
is het al bijna zo ver?? 8)
Waarschuw beheerder
Ik ga ook :cheer:

Maar dat wist je al Pier :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peurple op donderdag 25 mei 2006 om 12:46:
is het al bijna zo ver??


Ik ben ook zeker aan het aftellen! :D Nog paar weekies :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van evelineo op zaterdag 27 mei 2006 om 12:16:
Ik ben ook zeker aan het aftellen! Nog paar weekies


Duurt nog veel te lang! :no:


8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van evelineo op zaterdag 27 mei 2006 om 12:16:
Ik ben ook zeker aan het aftellen! Nog paar weekies


duurt het nog lang grote smurf?? 8)

;) (F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hallo dan! op zondag 28 mei 2006 om 13:05:
Duurt nog veel te lang!


mee eens maarja komt goed..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peurple op maandag 29 mei 2006 om 14:26:
Uitspraak van evelineo op zaterdag 27 mei 2006 om 12:16:
Ik ben ook zeker aan het aftellen! Nog paar weekies



duurt het nog lang grote smurf??


Nog ongeveer 2 weekjes wachten, smurfin 8)

;-) :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van evelineo op dinsdag 30 mei 2006 om 15:29:
Nog ongeveer 2 weekjes wachten, smurfin


zoow lang nog :/

wil feestuhh :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peurple op dinsdag 30 mei 2006 om 15:32:
Uitspraak van evelineo op dinsdag 30 mei 2006 om 15:29:
Nog ongeveer 2 weekjes wachten, smurfin



zoow lang nog

wil feestuhh


Helaas wel :| :S

Ik ga elk weekend feesten hoor! Zondag is het weer Darkraver tijd! :bounce: :cheer:
Waarschuw beheerder
ja jij wel :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van evelineo op dinsdag 30 mei 2006 om 15:41:
Zondag is het weer Darkraver tijd!


mij niet gezien bij die darkneger
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 12:22:
Uitspraak van evelineo op dinsdag 30 mei 2006 om 15:41:
Zondag is het weer Darkraver tijd!

mij niet gezien bij die darkneger


Waarom niet? Hij heeft goed gedraaid hoor!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van evelineo op dinsdag 6 juni 2006 om 09:06:
Waarom niet? Hij heeft goed gedraaid hoor!


vind het laatste tijd echt tegen vallen..maarja..
8 dagen nog.. :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 19:20:
Nog mensen die hier naar defqon gaan...??


Zou wel willen maar heb geen kaartje :( en heb niet echt zin om een hoop neer te tellen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 14:50:
Uitspraak van evelineo op dinsdag 6 juni 2006 om 09:06:
Waarom niet? Hij heeft goed gedraaid hoor!

vind het laatste tijd echt tegen vallen..maarja..
8 dagen nog..


Het ging om de muziek die avond, want normaal draaien ze geen hardstyle :D

Nog 6 dagen :cheer: :woep: :cheer: :woep:
 
Waarschuw beheerder
In hoeveel flocks zou dit onderwerp ter sprake gebracht worden eigenlijk...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 12:02:
In hoeveel flocks zou dit onderwerp ter sprake gebracht worden eigenlijk...?


Veel denk ik, omdat het een populair feest is :cheer:
Waarschuw beheerder
Ja ik ga! Kreeg net een kaartje aangeboden!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van evelineo op maandag 12 juni 2006 om 13:51:
Veel denk ik, omdat het een populair feest is


Inderdaad!! Heb al een paar flocks met Defqon als topic
Waarschuw beheerder
hoop alleen wel dat het weer nog wat beter wordt.. ze voorspellen nu 22 graden.......

nog 1 nachtje :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hallo dan! op vrijdag 16 juni 2006 om 09:34:
dat het weer nog wat beter wordt


moet niet te warm zijn word je helemaal gek.. dit is prima zo
Waarschuw beheerder
het is perfect!!!!!
 
Waarschuw beheerder
ik kan me niet veel meer herrineren alleen dat ik sanne nog tegen kwam:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 14:33:
ik kan me niet veel meer herrineren alleen dat ik sanne nog tegen kwam


Hahaha ik was helemaal nuchter!!

Dag ervoor de hele zooi ondergekotst dus had nou effe rustig aan gedaan, jammer, maar volgende keer beter!
Waarschuw beheerder
nouwlijks een bekende gezien :(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peurple op woensdag 21 juni 2006 om 21:56:
naja flink dat wel


niet alleen :smoke:;)
Waarschuw beheerder
ik wel alleen dat :P