Duurt nog veel te lang!
Uitspraak van evelineo op dinsdag 6 juni 2006 om 09:06:
Waarom niet? Hij heeft goed gedraaid hoor!
vind het laatste tijd echt tegen vallen..maarja..
8 dagen nog..
dat het weer nog wat beter wordt
Hahaha ik was helemaal nuchter!!