scheit aan, nederlands elftal is ook scheit....
als je sneider, babel en heitinga meeneemt en ook nog 2 man in de basis zet

en dan seedorf, de man die notabene de meeste cl-finales van elke nederlander heeft gespeeld en bij elke topclub een basisplaats heet, thuislaten.
leuk als het nederlands elftal ver komt, maar als ze der nu al uit vliegen ook goed