Partyflock
 
452x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Duitsland Polen 1-0
ind e laatste minuut scoorde ze:(

Moete ze duitsland voortaan verbiede mee te laten doen aan wk's en ek's??
 
Waarschuw beheerder
En wat gaat Nederland maken vrijdag tegen IVoorkust??
ik dnek 2-1 Winnen:)
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1770, 1830}
Waarschuw beheerder
De wedstrijden van Duitsland moeten voortaan tot de 85ste minuut duren want ze scoren altijd als ze kut voetballen in de 87 minuut ofzo.... haha.
 
Waarschuw beheerder
Idd nick hha ma gister pas in de 92 minuut;-)
 
Waarschuw beheerder
Jah maar wil ze ook niet langer zien dan 85 minuten. Wil ze eik helemaal niet zien maja goed dat is niet anders dus dara leven we wel mee maar die stinkers winnen nog ookal staan ze kut te voetballen...
Waarschuw beheerder
donateur
scheit aan, nederlands elftal is ook scheit....
als je sneider, babel en heitinga meeneemt en ook nog 2 man in de basis zet:S en dan seedorf, de man die notabene de meeste cl-finales van elke nederlander heeft gespeeld en bij elke topclub een basisplaats heet, thuislaten.
leuk als het nederlands elftal ver komt, maar als ze der nu al uit vliegen ook goed
 
Waarschuw beheerder
Hoor ik daar een anti-ajaxied??
Waarschuw beheerder
donateur
niet perse,
maar wel op de gronden waarop hun verkozen zijn...
 
Waarschuw beheerder
En waarom dan wel vennegoor of hesseling en niet KJH???
dies tog wel 10x zo goed
 
Waarschuw beheerder
Heb jij Stuntelaar al tegen echte grote teams zien voetballen?
Waarschuw beheerder
54 officiele doelpunten in een seizoen tegenover vennegoor niet meer dan 10 zegt toch genoeg
Waarschuw beheerder
ja precies.... het gaat erom hoeveel je scoort he....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duckiej op donderdag 15 juni 2006 om 20:58:
ja precies.... het gaat erom hoeveel je scoort he....


ja klopt!

Ik hoor wel dat mr. van Gemert niet zoveel verstand van voetbal heeft :P Anders zou die natuurlijk wel voorstander zijn van ons aller KJH !!

JODUHHH !! :D
 
Waarschuw beheerder
en is internationale gee grote club? en stond hij er ook niet in de play offs tegen feyenoord en az??:O
 
Waarschuw beheerder
Jah zie je wel dat ik er gewoon geen verstand van heb haha ik denk probeer ff met dit onderwerp mee te lullen maar ik heb wel weer in de gaten dat ik er niks van bak haha.
Sorry voor mijn slechte inbreng mannen maja ik deed m'n best toch??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 13:27:
Jah zie je wel dat ik er gewoon geen verstand van heb haha ik denk probeer ff met dit onderwerp mee te lullen maar ik heb wel weer in de gaten dat ik er niks van bak haha.


:roflol:
Waarschuw beheerder
waarom KJH nie mee mag naar 't wk en vennegoor wel??
da vind ik als RELSUPPORTER van psv zelfs een moeilijke vraag:P
Artiest {SHOWLIST artist 60412, 60941, 55791, 48266}
Waarschuw beheerder
nederland gaat dalijk gewoon winnen ;)
net zo hendig
 
Waarschuw beheerder
idd zonder vennegoor of zonder kjh:P
Waarschuw beheerder
2e ronde is bereikt maar wat een schandalige wanvertoning zeg
Waarschuw beheerder
sow sjonnie kwist nie dat jij zo'n moeilijke woorde kende :P
 
Waarschuw beheerder
sjuu...volgens mij waren de gele kaarten in de uitverkoop wat een K*T scheids...soms onterecht maarja who cares...we hebben GEWONNEN:D:D!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Voice op zaterdag 17 juni 2006 om 00:52:
sow sjonnie kwist nie dat jij zo'n moeilijke woorde kende


4 jaar vwo gedaan he klaasse :p
Waarschuw beheerder
ja dus.... klaase 4 jaar vmbo hoor:Pghaha
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ja dus.... klaase 4 jaar vmbo hoor:Pghaha


jij ook duck.... en dit jaar blijf je weer zitte:P
volgend jaar weer gezellig op ardennekamp met ivo of nie:P
Waarschuw beheerder
zo ken ik er meer, die blijve zitte... heerlijk dat oeverloze off topic gelul...

on-topic.. frankrijk speelt weer zaad
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwolf op zondag 18 juni 2006 om 22:05:
zo ken ik er meer, die blijve zitte


ik ken er ook 1 die naar mbo gaat zwolf
Waarschuw beheerder
toevallig, ik ook :bier:

on topic...frankrijk speelt nog steeds zaad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwolf op zondag 18 juni 2006 om 22:07:
on topic...frankrijk speelt nog steeds zaad


off-topic: je moeder slikt zaad
Waarschuw beheerder
off topic: ja, maanzaad schijnt goed te zijn voor je hersenen als je dat weleens naar binnen werkt. Maanzaadbroodjes zijn overigens best goed te verorberen.

On topic: is het al 2-0?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zwolf op zondag 18 juni 2006 om 22:07:
toevallig, ik ook :bier:


naah joh wat 'n toeval, eej rob, aangezien u homo bent, isdie zwolf niet iets voor jou??
Waarschuw beheerder
ik word een beetje ziek van dat off topic gebrabbel van je...

vermeld liever dat ik brazilie v australie goed gepouled heb gister ofzo, of dat Ji Sung Park voor een punt zorgde tegen Frankrijk voor de Koreanen.
Waarschuw beheerder
donateur
jah, wijk maar weer snel van jouw homofielie af...
Waarschuw beheerder
de enige die steeds van het onderwerp WK afwijkt ben jij hoor...
Waarschuw beheerder
Overigens is het volledig terecht dat Klaas niet mee gaat naar het WK en Vennegoor wel... Vennegoor word meegenomen als breekijzer en dat is Klaas niet.. En spitsen die moeten scoren hebben we al genoeg..(v.Nistelrooy en Kuyt)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zwolf op maandag 19 juni 2006 om 08:26:
de enige die steeds van het onderwerp WK afwijkt ben jij hoor...


jij werkt van het deel-onderwep af:P, jouw homofilie, maja ze snappen hier ook wel da je het ernie over wil hebbe:P
ennuh kben zo te zien egnie de enige die afwijkt
Waarschuw beheerder
Dus als ik in een sloot spring doe jij dat ook?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...TomTom op maandag 19 juni 2006 om 07:12:
naah joh wat 'n toeval, eej rob, aangezien u homo bent, isdie zwolf niet iets voor jou??


nasyt niks homo
 
Waarschuw beheerder
Vennegoor heeft nog nooit gescoord in oranje net of die dan als brreekkijzer??
Waarschuw beheerder
donateur
neej die andere rob, ook zwolf genaamd:P
 
Waarschuw beheerder
howww 2-0 tege TOGO
whahaha
Kut togo
Waarschuw beheerder
haha ja mooi man, dalijk zwitserland nog door :P
Waarschuw beheerder
chill man, 2-0 voor zwitersland, weer de volle punten voor de poule meister...

Ik snap best dat ajaciede gefrustreerd zijn als hun beste man niet mee gaat en heitinga en schneijder wel...allebei overschat...
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000327aa00077afc5d2cf3821b0003687d]http://img339.imageshack.us/img339/6499/wuppie5pb.jpg[/img]
komt je nie bekend voor zwolf???:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heej toevallig, daar ging mijn proefwerk economie van vandaag nog over:P
Waarschuw beheerder
donateur
is wel stil nu Nederland is uitgeschakeld;P
Waarschuw beheerder
was hier al veel langer stil
Waarschuw beheerder
donateur
stoer...
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Okee dan :P
om t weer beetje levendig te maken/houden..

WIE WORDT ER WERELDKAMPIOEN ???
 
Waarschuw beheerder
Argentinie
kut dat spanje door die oudjes is uitgeschakeld