Partyflock
 

(Sensation) winactie

 (Sensation) winactie
FeestSensation
Datumzaterdag 7 juli 2007 om 22:00
OrganisatieID&T, Sensation
LocatieJohan Cruijff ArenA, Amsterdam
Typeoverig
Aantal1× 9
Sluitingsdatum
Looptijd9 dagen & 7 uur
Minimumleeftijd?Ben je dit niet en doe je toch mee, dan kun je geweigerd worden aan de deur!18

Maak kans op je eigen skybox voor jou en 9 vrienden tijdens Sensation

Hoe? Verlies jouw nieuwe Limited Edition Samsung U600 met Sensation Pack de komende dagen geen moment uit het oog. Tot en met vrijdag 6 juli kun je als bezitter van deze exclusieve mobiele telefoon gebeld worden met de mededeling dat je een eigen skybox voor 10 personen hebt gewonnen!

Het Sensation Pack bestaat uit de nieuwe Samsung U600 in een exclusieve witte uitvoering met MP3-speler, 1 GB Micro SD memorycard en witte music earphones. Verder bestaat het pack uit: het exclusieve Sensation White Photobook, als eerste de mogelijkheid om de megamix 2007 te downloaden, 6 downloads naar keuze bij Dance-Tunes.com, de videotrailer van Sensation White 2007, een edit van nooit eerder vertoonde beelden uit 2006, realtones en mp3’s met Sensation music, Sensation wallpapers.

Het pack is exclusief verkrijgbaar via www.sensation.nl/t-mobile en de T-Mobile shops.

59 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Volgens mij is dit eerder gewoon reclame.. je kunt niets winnen door je in te schrijven, dus wat doet dit onder de actiesectie? :/
Waarschuw beheerder
Ik dacht; hey, gaaf!
Maar dikke instinker ja :S.
Waarschuw beheerder
SPAM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - # KS. op donderdag 28 juni 2007 om 14:53:
Ik dacht; hey, gaaf!
Maar dikke instinker ja .


Waarschuw beheerder
die telefoon is duurder dan een kaartje voor sensation. Geef mij maar gewoon een kaartje. Stomme actie!
 
Waarschuw beheerder
wat bagger.
slaat nergens op
Waarschuw beheerder
Flauw,, en tis ook nog een dure telefoon ook kan je beter alleen het kaartje kopen,, als die telefonen niet willen verkopen verzin dan een andere actie zou ik zeggen
Waarschuw beheerder
t-mobile zuigt..
en dit kun je niet winnen, dus waarom staat dit er bij??
zet het dan in een banner ofzo
Waarschuw beheerder
uuuhhhmmm....... das niet eerlijk!!!
 
Artiest Lady Bex
Waarschuw beheerder
Allemaal naar 0800-7111 bellen zorg ik dat je dat abonnement kunt afsluitn ;)
 
Waarschuw beheerder
ik dacht in eerste instantie...o gaaf kaartjes voor sensation....Maar nee hoor! :(
 
Waarschuw beheerder
Ik denk al.. het was te mooi om waar te zijn :(
 
Waarschuw beheerder
oplichters :loser:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, dat is weer een tegenvaller :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - # KS. op donderdag 28 juni 2007 om 14:53:
Ik dacht; hey, gaaf!
Maar dikke instinker ja .


Nou inderdaad :S
 
Waarschuw beheerder
wat een zeik zeg..
hebben jullie geen aktie voor sensation black??
Waarschuw beheerder
donateur
Zo PF ken weer wat nulletjes op hun rekening bijschrijven door deze 'actie' :lol:
Waarschuw beheerder
Kijk, elke dag 2 promo berichten vind ik meerdan genoeg.. als ze nu ook nog de actie-sectie gaan volknallen.. beetje jammer..
 
Waarschuw beheerder
Nepperij
Waarschuw beheerder
Hey PF-ers.. gooi de actie er maar weer van af!
Zo lok je geen mensen he!
Maak er dan gewoon een paar kaartjes van, voor Sensation!!
Daar ga ik voor!
Of....... de telefoon als prijs.
Pfuuuh, dat zal me dan wel bevallen :respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van - # KS. op zaterdag 30 juni 2007 om 17:52:
Hey PF-ers.. gooi de actie er maar weer van af!
Zo lok je geen mensen he!
Maak er dan gewoon een paar kaartjes van, voor Sensation!!
Daar ga ik voor!
Of....... de telefoon als prijs.
Pfuuuh, dat zal me dan wel bevallen


mee eens wat is dit nou weer dat zetten ze dan maar op de doos van de telefoon nie hier lijkt mij.
naaiers hier zeg vette nepperij.
Waarschuw beheerder
donateur
Ah, je kan het ook zo zien.. Zonder deze 'actie' geen PF dus zo boeiend is het nou ook weer niet! ;)
Ik kan me er in ieder geval niet echt aan storen. Vind je het niets, dan klik je toch gelijk weg ??!! (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 14:44:
gewoon reclame


idd. wel vette telefoontje
Waarschuw beheerder
geef gewoon kaartjes weg maak er geen verkoop praatje van .
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - # KS. op zaterdag 30 juni 2007 om 17:52:
Of....... de telefoon als prijs.
Pfuuuh, dat zal me dan wel bevallen :respect:


:no:

K*ttelefoon

Net als deze actie overigens
Waarschuw beheerder
lekker krom :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 30 juni 2007 om 19:09:
Zonder deze 'actie' geen PF


acties kun je gratis plaatsen... dus snap jou opmerking dan ook niet helemaal... maar maakt niet uit..

idd als je je er aan stoort meteen wegklikken :yes:
 
Waarschuw beheerder
Bagger, heeft niks met actie te maken!!!
Waarschuw beheerder
Beetje vage actie...koop dan als Samsung zijnde gewoon een bannertje op PartyFlock. Dit werkt, bij mij tenminste, juist averechts. ach ja, waar maken we ons eigenlijk druk over...
Waarschuw beheerder
okee kom er maar in IP ban voor de poster van dit reclamegezeik
Waarschuw beheerder
Leuk bedacht door het mediabureau.. dát wel :)
Want aandacht heeft het in ieder geval getrokken... meer dan een banner ;)
Waarschuw beheerder
Jaaah ik moest mensen bellen dat ze kaarten hadden gewonnen voor die actie...

Sommige mensen waren er niet eens blij mee.. geef dan die kaarten aan mij :[
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
I am your SENSATION baby..
If you INVITE me..
Check my profile & you'l see..
I am am dress to ipres'.. (White to)
They are wricht!!!
Gife some tickets away mán..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer ja
Waarschuw beheerder
chantage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [BG] dj_boove-k [102] op zondag 1 juli 2007 om 21:46:
acties kun je gratis plaatsen... dus snap jou opmerking dan ook niet helemaal... maar maakt niet uit..


Ja dit is gewoon pure reclame, geen verloting (F) Anders kan iedereen dit wel gratis doen. Dit stond ook in de krant de Metro, dat zal ook nie gratis zijn geweest ;P
Waarschuw beheerder
nep
 
Waarschuw beheerder
nu krijg je er ook al een fucking bericht van...
 
Waarschuw beheerder
Echt weer een actie van die id&t bende let maar eens op die gaan eerdaags ook piraten feestjes geven met jan shit en bonnie st blerrr
Waarschuw beheerder
wel heel zwak heb net op de site gekeke en idd GEEN maar dan ook egt GEEN site waar je op in kan schijve of iets DUZ EEN GROTE FLOP !!!
 
Waarschuw beheerder
hhmm ja oke :S
Waarschuw beheerder
reclame of nie... doe mij maar kaartjes
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=60 height=60 cacheid=0000314e00005cf37ee61ac0040000cd78]http://i9.tinypic.com/4qsrzuf.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob-Edd op donderdag 28 juni 2007 om 18:21:
t-mobile zuigt..
en dit kun je niet winnen, dus waarom staat dit er bij??
zet het dan in een banner ofzo


zelfs dit soort reclame meuk moete ze van telefoon maatschappijen blokken.

koop een los toestel en sim only ben je veel goedkoper uit steletje oplichters ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Winnen
Je kon meedoen en kansmaken op een !
Er deden 0 leden mee.


ECHT TRIEST DIT JA IDD :ROT:
Waarschuw beheerder
haha mooi die reacties hier. vriend van mij had dit gewonnen.
hij met 9 anderen er heen. uiteindelijk waren we met zn 8tjes.
reken maar dat dit mooi was HAHA. gratis drank gratis hapjes. wat een feest.

http://picasaweb.google.nl/wouterschol/SensationWhite2007

bekijk maar. en die actie was dus echt wel echt ;)