Partyflock
 
­ Nederland

DJ een god

door , gepubliceerd op
DJ een god
23 juli 2007
Op het podium komen hoog ze boven de menigte uit. Vanuit hun preekstoel dwingen ze ieder individu hun weg te volgen. Uren lang staan de mensen bezeten van het verkondigde woord te zweten voor hun leider. Voor velen bestaat er niks anders meer dan hét moment. Strak, in trance en hallucinerend gaat men uit hun bol. Elke zondag gaan ze trouw naar hun dienst om een eer te bewijzen aan hun helden en de beats bezit te laten nemen van hun lichaam. Onderdanig worden zijn geboden gevolgd en verzoeken ingewilligd. Velen zijn het erover eens: ‘God is a DJ’, of is DJ een god?

Wie is toch deze machtige man die ondanks de leegloop van de Nederlandse kerken zijn huis vol weet te krijgen. Wat is zijn kracht, wat motiveert zijn volgelingen? De vrijheid van zijn geloof zou een goede reden kunnen zijn, of het samenzijn met soortgenoten die allen hetzelfde doel hebben gesteld? Is het de blijheid, de roes, saamhorigheid? Wat motiveert jou om deel uit te maken van bewoners van het nieuwe huis van God, en waarom stap jij niet die rode bus buiten bij het feest binnen om daar de nacht door te brengen? Is het omdat je daar zonder kater naar buiten komt, of dat je dan zonder dagenlange eetstoornis of speedpiemel naar huis hoeft? Nee, die overdosis vitamine C van hun appels, peren en/of bananen zijn geen gelijkwaardig alternatief, maar wel degelijk een reële optie om naderhand toch even een oppeppertje van te krijgen. Vaak blijft in deze gevallen de Jezus-bus medewerker misbruikt achter met het gevoel een goede daad te hebben verricht, maar jij weet wel beter: ‘heb ik hem mooi beet! Op kosten van Jezus een stukje fruit!’. En dat is wel anders als in jouw kerk waar je de hele nacht voor een schamel bedragje van 3 tot 5 euro een flesje water hebt kunnen kopen. Maar dat is synoniem aan de collecte in een normale kerk.

‘Zieltjes winnende Christenen’ noemt men het vaak lachwekkend. Als ik naar grote organisaties kijk dan zie ik dat deze ook gelovig zijn, en zich ook actief bezighouden met het verkondigen van hún geloof: Euro’s winnen (dat noemt niemand lachwekkend). Van deur naar deur in platenzaken en kledingzaken verkondigen zij hun woord door middel van flyers. Dat zieltjes winnen doen ze met het aankondigen van een setje goede Dominees. Dominees welke met hun preek het publiek mee nemen op reis, een enkeltje hemel voor een avond.. Je kan haast niet anders dan jezelf (laten) bekeren. De drempel is ook niet zo hoog, het kost je maar een paar tientjes in plaats van een leven beheerst door (de tien) geboden!

En dan na het feest blijkt plotseling de dominee te hebben gelogen. De hemel is een hel geworden. Je bent een paar tientjes entree lichter, hebt duur betaald water mogen drinken en je lichaam is een wrak. Dagenlang moet je er voor boeten, tot je weer zo’n geloofsverkondiger tegenkomt in een platenzaak: ‘zondag komt er een nog betere dominee!’. De keuze is niet zo moeilijk, aanstaande zondagmorgen sta jij weer in je kerk om naar de nieuwe god te luisteren.

Volgens de bijbel doet de duivel zich graag voor als God. En ik wil jou vragen om eens goed naar je dominee te luisteren of naar jouw God te kijken. Is dat wel wat het lijkt te zijn of wordt je misschien voor de gek gehouden? Biedt het woord van de dominee afgelopen zaterdag wel perspectief en/of geeft hij je daadwerkelijk vreugde en liefde? Is het een weg die je de rest van je leven wilt bewandelen en is dit wel het rechte pad? Ik denk dat velen zich alleen maar bezig houden met het ‘van het padje raken’ in plaats van het juiste pad te bewandelen.

Voor velen bestaat de Christen God niet en is er alléén die DJ, dat is God. Stel nou dat er echt een God zou zijn. Zou die God willen dat jij elke week aan de harddrugs zou zitten, je ladderzat zit te zuipen of jezelf stoned zit te roken (of alles tegelijk)? Wat nou als er buiten een God ook een Duivel zou zijn en hij zich als zijn tegenpool voor zou doen. Zou die Duivel willen dat jij elke week aan de harddrugs zou zitten, je ladderzat zit te zuipen of jezelf stoned zit te roken (of alles tegelijk)? Wat zou die God er van vinden? De Dj-God is nu visueel, zichtbaar, je ziet zijn vreugde! Je hoort zijn woorden en ze gaan erin als zoete koekjes! Je voelt de spanning en laat je elke week weer verleiden door de zieltjeswinners van de scene die er alleen maar rijk(er) van worden. Jouw DJ is een God, God is volgens jou een DJ en hij neemt je elke keer weer mee. Maar is dat wel een waarheid?

Eens goed in de spiegel naar jezelf kijken kan een hoop doen met het respect voor mensen van de Jezus-bus, want ook jij gelooft in God en bent daar terecht gekomen door een stelletje zieltjeswinners. De promotors van de party’s hebben het goed gedaan en je had het niet eens in de gaten.. Gelovigen in het algemeen, maar ook de mensen van de bus zijn meer dan zielenpoten.

Geef jij in je kortzichtigheid iemand een naam of drijf je de spot met anderen kijk dan eerst naar je eigen tekortkomingen voordat je ze veroordeelt.

Wij geloven allemaal in een God.

440 opmerkingen

 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:41:
Drugs heeft ook nix met geloof te maken, sterker nog, sommige drugs kunnen het geloof positief beinvloeden. Bekijk "lsd the beyond within", waarin priesters de drug lsd nemen en beweren dat het een succesvolle drug is mbt het geloof. Ze zweren er religieuze ervaringen mee beleeft te hebben, en dat er een degelijke functie aan zit.

Je hebt gelijk als je zegt dat drugs niets met geloof te maken heeft.
Maar met de stelling dat sommige drugs "het geloof" positief zou beïnvloeden is een misverstand.
De "religieuze" ervaringen die priesters blijkbaar met drugs beleven, hebben niets met het geloof in God te maken.

Drugs zijn nu eenmaal geestverruimende middelen. De drugs zorgt ervoor dat ze zich gemakkelijker open kunnen stellen voor het paranormale oftewel het bovennatuurlijke. Hierdoor komen ze niet in kontakt met God, maar wel met de geestelijke wereld. Ze denken dat ze zich open stellen voor z.g. "boze en goede geesten", maar het zijn demonen.

Dat zelfde kan iedereen gebeuren, met name met blowen, paddo's en LSD.
Wel eens een angstaanval of psychose meegemaakt?

Bij God heb je geen drugs of drank nodig. Wist je dat je van de Heilige Geest een zelfde soort gevoel kan krijgen, alleen dan veel fijner en zelf soms compleet met lach-kick en zonder kater.

Er staat trouwens nergens in de bijbel dat je naar een kerk moet.
Het gaat om jouw persoonlijke relatie met God.
Wat kan ik hier nou op zeggen
gewoon maar naar het eind,"we geloven allemaal in een god"
inderdaad!
Als de hele wereld naar die feesten zou gaan waar wij het nu over hebben, Zouden er gèèn oorlogen zijn zoals wij die nu kennen!
En dat is niet alleen mijn mening, maar vraag het maar aan al die anderen die òòk naar die feesten gaan!
En ik denk dat ik ook namens hun spreek als ik zeg "iedereen mag zijn eigen geloof hebben, totaal geen probleem cristen, moslim, boedist, wat nog meer, maar val er ons niet mee lastig!!"
En dat is het probleem, omdat iedereen zegt IK heb het ware geloof, je MOET naar mij luisteren!
Deze column zou geschreven kunnen zijn door meneer Balkeneinde, vanuit zijn geloofs overtuiging dwingt hij ons ook dingen te doen, en te laten die wij liever niet of wel doen.
Ik kan hier nog veel meer over zeggen, maar mischien moet ik dan zelf eens een column schrijven,
......
laatste aanpassing
 
@party hardy
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 14:28:
wat nu als jij een opvoeding had gehad waarin hele andere denkbeelden waren meegegeven, dan had je, hoe cru dat ook klinkt, dat geloofd wss. hoe zien gelovige mensen zoals jij dat dan?

OK antwoord, ik ben jaren niet gelovig opgevoed, dus ik had eerst dezelfde denkbeelden als alle mensen die niet geloven. Daar is op een moment verandering in gekomen. Dit neemt niet weg dat ik me de denkbeelden die ik eerst had nu ineens kwijt ben, integendeel. Soms botst mijn opvattingen over dingen met opvattingen van de kerk en dat geeft ook niet.
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 14:28:
er valt te veel te
interpreteren om te zeggen dat iets echt zo is (geweest).

ben ik met je eens, maar ik geloof dat en ga daar van uit. Niemand kan je werkelijk vertellen dat het ECHT is. Daarom geloof je het wel of niet.

______________
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 16:04:
als je van iemand houd gun je ze dan zon minderwaardige dood???????
wil ik niet weten wat hij de mensen gunt die die haat.

Nee dat wordt niemand gegund, dat zeg ik ook niet.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 16:04:
nee niet echt maar word er gewoon gek van die mensen die met hun geloof aan komen zetten hou het gewoon voor je en zet niet zon column op pf. dan lok je zulke reacties wel uit he.
kan ik me van je voorstellen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 16:04:
daar mee wil ik zeggen dat als iemand naar de kerk wil hij zijn weg naar de kerk wel vind. en daar geen hulp van iemand anders bij nodig is. je gelooft of je gelooft niet. en als je zo nodig iets kwijt wilt over het geloof ga dan naar de kerk en val er geen mensen hier mee lastig!!!

ik heb niet het idee dat ik iemand lastig val of iets opdring, doe dat in mijn prive leven ook zeker niet. Misschien interpreteren de mensen dat hier op PF zo.

____________________
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 23:36:
Wist je dat je van de Heilige Geest een zelfde soort gevoel kan krijgen, alleen dan veel fijner en zelf soms compleet met lach-kick en zonder kater

ja weet ik ;)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 23:36:
Drugs zijn nu eenmaal geestverruimende middelen. De drugs zorgt ervoor dat ze zich gemakkelijker open kunnen stellen voor het paranormale oftewel het bovennatuurlijke. Hierdoor komen ze niet in kontakt met God, maar wel met de geestelijke wereld. Ze denken dat ze zich open stellen voor z.g. "boze en goede geesten", maar het zijn demonen.

Meeste drugs zijn geestvernauwent, zeker na een lange periode. Dit is echt gewoon onzin ook, xtc/speed/coke (typerende feest drugs) veruimen eigenlijk nix.

Dan zou je moeten praten over paddos/lsd/dmt etc, maargoed, daar ben je te kortzichtig voor. Lsd is ook gebruikt door priesters in de jaren 60, met verbluffent resultaat volgens de priesters zelf(!!) (lsd, the beyond within (alweer))


Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 23:36:
Dat zelfde kan iedereen gebeuren, met name met blowen, paddo's en LSD.
Wel eens een angstaanval of psychose meegemaakt?

Dit is gewoon kul, dagelijkse sleur/stress, alcohol heb je nog meer kans op een psychose dan van lsd/paddos. Alweer, kortzichtig. Typerent, je hoort iets, en verspreid een valse boodschap. Hallucinerende drugs worden al EEUWEN gebruikt in religieuze settings.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 23:36:
Er staat trouwens nergens in de bijbel dat je naar een kerk moet.

Gelukkig dan maar, want mij zal je er nooit vinden.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 23:36:
Ze denken dat ze zich open stellen voor z.g. "boze en goede geesten", maar het zijn demonen.

Als dit al zo is, wie ben jij om te zeggen wat goed of kwaad is. Kan kwaad goed voelen? Zo ja, moet je zelf ook wel het kwade zijn. Dus zou iedereen wie naar een feest toe gaat ook zelf zo zijn?

:[

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 23:36:
alleen dan veel fijner en zelf soms compleet met lach-kick en zonder kater.

Giegellen met god ;)
laatste aanpassing
 
blegghhhhhh :(
God is niks, het is iets wat ooit door mensen is verzonnen. De allmachtige schepper, :o en daar zit ik dan met mijn emmertje zand een kasteeltje te bouwen.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2007 om 15:22:
Dan zou je moeten praten over paddos/lsd/dmt etc, maargoed, daar ben je te kortzichtig voor. Lsd is ook gebruikt door priesters in de jaren 60, met verbluffent resultaat volgens de priesters zelf(!!) (lsd, the beyond within (alweer))

Jongen, Daar had ik het ook over:

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 23:36:
met name met blowen, paddo's en LSD.

Dat coke en speed het tegenoversgestelde werkt dat is bekend.
Vooral coke is de meest egoïstische en egocentrische drug die dr is.
xtc is dan nog een beetje sociaal, maar dan zonder diepgang.
Het is dan ook niet de drugs die je op houseparty's in trance brengt. Dat doet de muziek. De drugs is alleen de ondersteuning.



Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2007 om 15:22:
Hallucinerende drugs worden al EEUWEN gebruikt in religieuze settings.

en dat had ik ook al genoemd:

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 23:36:
Drugs zijn nu eenmaal geestverruimende middelen. De drugs zorgt ervoor dat ze zich gemakkelijker open kunnen stellen voor het paranormale oftewel het bovennatuurlijke. Hierdoor komen ze niet in kontakt met God, maar wel met de geestelijke wereld. Ze denken dat ze zich open stellen voor z.g. "boze en goede geesten", maar het zijn demonen.

Daar had ik het over de priesters, die dat gebruiken in hun "religieuze settings".

De verwijzing naar 'goede en boze' geesten is heb ik niet vanuit mijzelf. Dit is wat de priesters zelf beweren, dus geen oordeel van mij.

Jezus zegt: "Oordeel niet". Wie een ander veroordeeld, wordt zelf veroordeeld.
Zijn eerste gebod is: "Heb je naasten lief als jezelf".
Hij houdt van jou net zoveel als dat Hij van mij houdt.
Door hem hou ik van jou zoals dat Hij van jou, en van mij houdt.
Hij wil niet dat er iemand naar (finaal) de klote gaat en Hij heeft een alternatief dat niet stuk kan! Ik spreek uit ervaring.

God houdt van je zoals je bent,
maar Hij houdt teveel van je
om je zo te laten...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 augustus 2007 om 00:12:
De verwijzing naar 'goede en boze' geesten is heb ik niet vanuit mijzelf. Dit is wat de priesters zelf beweren, dus geen oordeel van mij.

Heb jij die docu uberhaupt al gezien?

Ik heb over christelijke priesters, zoals in die docu. Experiment van de kerk dus.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 augustus 2007 om 00:12:
Het is dan ook niet de drugs die je op houseparty's in trance brengt. Dat doet de muziek. De drugs is alleen de ondersteuning.

Dus in princype zou je met geestvernouwende drugs er geen last meer van hebben? Mgoed, het is onmogelijk te discussieren met iemand die "god" achter zig heeft staan, gezien je toch alles daar op gooit. Ik geloof er niet in. Goed of kwaad, gaap.
WTF!!!... Vaage shit Maar overgens wel Vet bedacht (Y) :D

Joer
laatste aanpassing
 
weer 3 minuten van mijn niet zo kostbare tijd verspild !!!
 
zonde!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 augustus 2007 om 10:29:
Heb jij die docu uberhaupt al gezien?

Ik heb over christelijke priesters, zoals in die docu. Experiment van de kerk dus.

Nee, ik heb die docu niet gezien. Maar kerken met priesters die LSD gebruiken voor een mystieke ervaring klinkt als hele foute kerken.
Dat heeft met God niets mee te maken.

Info tips: www.allabouttheoccult.org/dutch en www.stichting-promise.nl
Volgens mij kan je op beide sites informatie vinden over muziek en drugs en mystiek.
laatste aanpassing
[quote element=column_comment id=37920]zoiezo ben ik het met Dan Brown (schrijver Da Vinci Code voor de minder litaire personen) eens: "De Bijbel is niet uit de hemel gekomen per Fax"
denk daar eens overna.

Denk niet dat je Dan Brown zn avonturen boekjes echt hier ook nog eens mee moet gaan vermengen. T is al zo'n onsamenhangend stukje.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 augustus 2007 om 23:28:
Nee, ik heb die docu niet gezien. Maar kerken met priesters die LSD gebruiken voor een mystieke ervaring klinkt als hele foute kerken.
Dat heeft met God niets mee te maken.

Vast...

Gezien je bekrompenheid, om het nieteens te bekijken, ga ik hier verder niet op in.

Hier doel ik dus op, kortzichtigheid
weetje ik hoef niet eens alles te lezen wat jullie vinden, zeggen, en doen

mennsen die in god en jezus geloven geloven in mijn ogen in een sprookje.

waarom....

is er ooit bewezen dat er een god en jezus bestaat..... naar mijn mening niet

maar ik kan het fout hebben

een bijbel is niet gefaxt nee die is verzonne door iemand die dacht dat dit goede RICHTLIJNEN voor de mensen waren

kwa respect respecteer ik iemand die gelovig is evenveel als iemand die dat niet is

ik behandel iedereen gelijk als diegene mij ook normaal behandelt

of die god en jezus nou bestaan het boeid me geen ene moer pas als ik de pijp uit ben zal ik zien of ze echt bestaat of niet

al bestaan ze wel heb ik maar 1 vraag voor ze allebij....

waarom motte er tog van die wazige ziektes zijn waarom moeten mensen op zo'n kut manier sterven en waarom er dan tog mensen zijn die in staat zijn hun medemens ook maar iets aan te doen


ik zeg laten we het hele zootje is effe lekker afsluiten

MZZLS
SD
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 16:04:
nee niet echt:) maar word er gewoon gek van die mensen die met hun geloof aan komen zetten hou het gewoon voor je en zet niet zon column op pf. dan lok je zulke reacties wel uit he. praat erover met mensen die het wel boeit. zoals ik de reacties lees boeit het hier de meeste mensen niet.

dude als jij er een probleem me hebt kan je net zo goed geen reactie toevoegen en klaar is kees !
helemaal me de schrijver eens !
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 augustus 2007 om 13:29:
Uitspraak van Joni-2 op woensdag 29 augustus 2007 om 23:28:
Nee, ik heb die docu niet gezien. Maar kerken met priesters die LSD gebruiken voor een mystieke ervaring klinkt als hele foute kerken.
Dat heeft met God niets mee te maken.

Vast...

Gezien je bekrompenheid, om het nieteens te bekijken, ga ik hier verder niet op in.


Hier doel ik dus op, kortzichtigheid

Ik wil dit filmpje best bekijken hoor. Ik wist alleen niet van het bestaan. Waarom doe zo boos? Ik doe toch niet lelijk tegen jou?
Heb je een link voor me, zodat ik het filmpje kan bekijken op internet?

Ik heb ook nog wel een paar uitdagingen voor je. Een ruimdenkend mens als jij moet toch aankunnen ;).. www.Real-Life.nl en/of www.b-leaf.nl

B.t.w. Ik hoef te evangeliseren om in de Hemel te komen, maar ik wil daar wel graag mn vrienden tegenkomen en ik ben nu eenmaal een gezelligheidsmens; hoe meer zielen, hoe meer vreugd :):):)....
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:43:
Ik wil dit filmpje best bekijken hoor. Ik wist alleen niet van het bestaan. Waarom doe zo boos? Ik doe toch niet lelijk tegen jou?
Heb je een link voor me, zodat ik het filmpje kan bekijken op internet?

Omdat je niet luistert, en heb het ook al een paar keer gezegt waar die staat.

Jij gelooft in de hemel, ik niet ;) Wilt niet zeggen dat ik geen normen en waarden heb.

Die sites heb ik nix aan, als ik er niet in geloof. De haren gaan me al overeind staan als ik te vaak god hoor. Er staan nouwelijks feiten etc. Ja dat veel mensen erin geloven. Bekijk de geschiedenis eens, miljoenen mensen zijn bekeerd onder dwang, anderre geloven zijn verboden. Zowiezo, er zijn in de geschiedenis zoveel meer geloven geweest die in mijn ogen veel meer wijsheid hadden, Azteken/egyptenaren etc etc
 
Wie dat filmpje wilt, pm me ff, stuur t wel @ msn :)

Zie dat het niet meer staat @ video.google
Hoe meer je erin gelooft, hoe meer het ook bestaat (voor je). Ik geloof zelf niet in één wezen wat almachtig moet zijn aan de ene kant maar in andere opzichten weer machteloos is/lijkt. Oh wacht dat zou best wel kunnen, in dat geval geloof ik dus niet in diegene(n) zoals de bijbel of koran of wat dan ook erover verteld, indirect door diegene(n) zelf...
 
karotte is iig mijn god
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 augustus 2007 om 22:45:
dude als jij er een probleem me hebt kan je net zo goed geen reactie toevoegen en klaar is kees !
helemaal me de schrijver eens !

mag toch men mening geven daarom kun je een opmerking toevoegen...
als je de rest wat ik er neer heb gezet ook ff leest!!! verder terug bedoel ik dan he:) heb tenminste nog op een christelijke school gezeten dus weet tenminste waar ik men mening over geef hoe zit dat met jou???...
maar als jou dit of de rest nie aanstaat zet dan lekker je mening der over neer:) vind et gewoon zonde dat mensen hun leven der mee vergooien maar tis hun keuze als ze der gelukkig mee zijn tja....tis hun leven he ik ben met mijn ervaringen die ik in mijn leven heb gehad gelukkig wijzer geworden....hhmmmmmm:/ en als je een probleem met mijn opmerking hebt waarom zou JIJ dan eigenlijk een reactie toevoegen:P... omdat je een mening hebt neem ik aan:P!!!!!hahahaha
laatste aanpassing
god is zekker een gabber en hij is nog hard en snel ook god is de man in je eigen god is niets meer dan een plaat die je weg moet knallen fuck god fuck zo moet je het zien er is geen god laterzzz geina hooligan;-)8-):-):-0
mooie opmerking als ze bij je aan de deur komen

Jezusbus: Wij komen U god brengen
Antwoord: goed zet maar in de achtertuin

Jezusbus: Wij brengen U het licht
Antwoord: kom maar terug als het donker is

op mijn partyflock staan ook een paar filmpjes over wat er in de bijbel staat niet waar kan zijn en dat god niet bestaat moet je maaar kijke
laatste aanpassing
Beetje ver gezocht allemaal, maar een goeie tekst is het zeker...
 
PFFFFF! wordt hier toch echt een beetje onpasselijk van!

Laat het partyminnend volk in zijn waarde en dring je niet op met zo'n bus voor de deur met lokkertjes als lollies en een goed gesprekje op Zondagochtend na een nacht vol plezier! Dachten jullie nu écht dat de gemiddelde partganger daar op zit te wachten?
TIP! Ga bij de E.O. jongerendag voor de deur staan! Goed feestje en......hoopies gegadigden na afloop!

Frapant te melden dat in alle landen van de wereld waar het geloof zo hoog staat de meeste oorlog is omwille van dat F*cking geloof!
Als voorbeeld jarenlang Ierland met de katholieken en protestanten! Zie ieder jaar de ellende met één optochtje n.l."de Oranjemars"!Slechts een voorbeeld!

P.S. Gemiddeld Nederland stapt op Zaterdag nacht en is Zondagochtend's klaar,als we al niet afteren ;-) en dus niet op Zondagavond of ochtend!(Dat is nou weer die andere "god" die dan aan de beurt is!)

Plaats dit soort colums beter in "de Wachttoren" zou je meer succes mee boeken!

Vrijheid van meningsuiting! Partyminnend Nederland heeft aan dit soort colums écht geen behoefte!

Tip?: "slotje"



Met alle respect ,niet klagen dus maar thuis blijven voel je je ook niet aangetast in je eigenwaarde als je voor de deur staat in die bus.Kies je tenslotte zelf voor.Niemand verplicht je om voor apostel te spelen.
Kees
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 08:43:
B.t.w. Ik hoef te evangeliseren om in de Hemel te komen, maar ik wil daar wel graag mn vrienden tegenkomen

Hahaha :lol: zeker die den grad en schijthen :S Jezus ziet je al aankomen :lol: