SurhuisterveenLandNederlandProvincieFriesland Uitgaansagenda Surhuisterveen · zie ook: nu en straksical · archiefLaatste feest was op vrijdag 17 april 2026: Hardcore Intellect, Café Bubbels, SurhuisterveenStatistieken528·leden5·locaties20·feesten20·in het verleden475·bezoekers322·unieke bezoekers1·organisatie20 opmerkingenDeel je mening! Log in of registreer 12 april 2007 10:41Veen terroooooor! 12 april 2007 21:42SURHUISTERVEEN 24 april 2007 15:14ja dot is ut leukste dwarp noww Aeltke 7 mei 2007 15:21SURHUISTERVEEN TERROR 15 mei 2007 22:29surhuisterterrorwirandaa :kusje: 10 juni 2007 14:17ut fean 15 juni 2007 16:08Fean rulez onet iedereen En opfucken met Harkema!Aeltke 17 augustus 2007 11:13TFEAN&HARKEMA SJOERD!*Marinda* 6 september 2007 18:41Tfean !!!• anita. 22 september 2007 18:04Oneat dorn aelt 'Carinaa. 16 oktober 2007 21:58Fean !!!!!!!!!!! So gezellig is er maar 1 !! 21 oktober 2007 13:18UT FEAN..harmfenna 3 november 2007 17:47s veen Hans..[F] 14 februari 2008 21:30Hoi 31 mei 2008 23:00Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 16:08:▶En opfucken met Harkema! Opfucke met jouw! Gr. hendrika en korriehc[mark] 16 juni 2008 14:39hans jongeJRD89 Artiest Hardscape 15 oktober 2008 18:32Sveen de Gekste annemariee. 20 oktober 2008 21:30Surhuisterveen Zo Gezellig is er Natuurlijk Maar 1 Duaahh !! Us Dwarpke Onet Don ? Whahah xDPLAATJES!=) 18 december 2008 09:44heb er alleen de liefde van me levenw eg gehaald maar voor de rest wat een fuck dorp(A) Edwin gaat toch in Drachten wonen bij mij alst aan mij ligt :shades:HiphopxChickk! 26 mei 2009 18:37Fean de GeskteDeel je mening! Log in of registreer
31 mei 2008 23:00Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 16:08:▶En opfucken met Harkema! Opfucke met jouw! Gr. hendrika en korrie
annemariee. 20 oktober 2008 21:30Surhuisterveen Zo Gezellig is er Natuurlijk Maar 1 Duaahh !! Us Dwarpke Onet Don ? Whahah xD
PLAATJES!=) 18 december 2008 09:44heb er alleen de liefde van me levenw eg gehaald maar voor de rest wat een fuck dorp(A) Edwin gaat toch in Drachten wonen bij mij alst aan mij ligt :shades: