Partyflock
 
Brothers of Hardcore
NaamAar, Jeroen , Jeffrey
Functie101× DJ, groep
Geslachtman
AliasIspo
Groepslid
HerkomstNederland 🇳🇱
Genresearly hardcore, hardcore
hardcore

Uitgaansagenda Brothers of Hardcore

Laatste optreden was op vrijdag 13 maart 2026: Hard Night, Madéro, Noordwijkerhout

Statistieken

101·optredens
geen·in de toekomst
101·in het verleden
1159×bekeken sinds 3 april 2013
396Partyflockfans
2·foto's als lid: brothers of hardcore (ispo)
26·opmerkingen
36·waarderingen
geweldig·stemresultaat (45 stemmen)

36 waarderingen

MC M-Core
Brothers Of Hardcore! True Heroes of the Hardcore scene! :respect:
Early Man!
je hebt meer dan goed bewezen dat je kei en keihard kan draaien... (Y) echt super.... !!!!!!
Dr Darkness
helden:respect:
DJ Skullz
De mannen :respect:
Lady Chosen Few
geweldige dj's and the sound masterlijk:respect: harder dan de rest!! (L) keep it up mannen.
Jess('L)
helemaaaaal top altijd knalleeee met julliee aanstaande vrijdag hardsummer:hyper:
(SKKL) frozen silence
:bounce: brothers of hardcore :bounce:
(SDG) eppie
je ken gewoon herlijk mixe
:respect: :respect:
Noodl
altijd genieten van jullie sets!!!
:respect:
mooi
:bounce: brothers of hardcore :woop:
(SKKL) Kayleigh
egt een toppertje(L)
B@­MB@­MBraM:bier:
:respect: brothers of hardcore :respect:
Neluss
:respect: BROTHERS OF HARDCORE :respect: KEIHARD!
miss thunderess
:P halle heren we zullen elkaar snel weer ontmoeten hahaha dikke kus ga zo door
[ZH.­I.­T] Alles naar de klote!­ [HC4L]
:respect:
The Agress­iveAto­r
Knalle Balle
K.A.L.E.
:respect: gewoon super goed, altijd een hele goeie platenkeus :respect: BROTHERS OF HARDCORE:respect:
Heren :respect: ga zoo door :bounce: !
Stefan-Leiden
goedgoed
Binnenkort Megarave... Volgend jaar q-base... Over een paar jaar heel de wereld aan jullie voeten!
Meagashira [Bertram]
Goed bezig mannen! :D
Zuurstok!
:respect:
brothers of hardcore..!! :respect: kenne alted goed draaien dese manne..! :respect:
ispo gaat fff weer leuke setje draaien tog maaat::P vol gass
Little maniac's
isppooo en aaarr. :respect:
MACKerMD
rappapapaaah bam bam
Vendettah
Losser dan Los met deze 2! :respect:
duidelijk:respect: voor deze gasten!
brothers of hardcore (ispo)
thanks to all the people that support us :respect:
gietahh
:respect:
:xtc:O­ldScho­ol_­Gabber_­NL:xtc:
ja hij is toppie hoor ispo tog ik gaa tog leker met jou me of niet dan lekker knallen
voorschoten hardcore :respect:
Estevan...
dj's die weten hoe ze moeten knallen!
JE MOEDER :D
altijd knalle goeie gangmakers (y)

26 opmerkingen

Artiest {SHOWLIST artist 17902, 22271}
Waarschuw beheerder
jaja de doelstelling 2007 is gewoon lekker knalle en veel feest en lol beleven. wie doet er mee???
 
Waarschuw beheerder
btr kome er nog meer feessies in basement gekke:P
maar die akira die 8 maart komt is alvast een grote stap

knalleeeeeeee brothers of hardcoreeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
:respect:Voor Brothers of Hardcore:respect:

altijd een knal feest als jullie draaien:P
Waarschuw beheerder
DEZE MANNEN STAAN GEWOON GARANT VOOR EEN KNALFEEST!!! ELKE X WEER :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 25567, 64507, 52419}
Waarschuw beheerder
jongens gefeliciflapstaart met het winnen van de contest eindelijk gaan we knalle jongens laat ze maar zien wie de gekste zijn!!!!!!! gr THE KEYTOWN CONNECTION
Waarschuw beheerder
top DJ Zaterdag weer even knalleeee jongensss zie jullie daar wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij ging lekker op Style to the Core:)
We hebben mooi effe een dikke set neergezet.
Oftewel Leiden gaat losssssssssss :honger:
Was super om een keer bij jullie te mc'en:)

:respect: Voor hoe jullie bezig zijn :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC M-Core op zondag 4 oktober 2009 om 20:37:
Hij ging lekker op Style to the Core
We hebben mooi effe een dikke set neergezet.
Oftewel Leiden gaat losssssssssss
Was super om een keer bij jullie te mc'en

Voor hoe jullie bezig zijn


jij was ook goed bezig :respect:
Waarschuw beheerder
mogge ispo hoest nou. alles goed hier.
welke feesten ga je de komende tijd pakken.

zeker effe samen wat feesies pakken
moet je nog veel draaien komende tijd
ga dan ook wel weer mee :bounce:
 
Waarschuw beheerder
hardcore is het beste wat er beataat (K)
Waarschuw beheerder
BAM JONGUH!! KNALLUH!!
Artiest {SHOWLIST artist 17902, 42817, 4907}
Waarschuw beheerder
Lekker geknald op Hurricane - kom je binne spelen , matties! :respect:
Waarschuw beheerder
Doelstelling voor dit jaar! 1. In de lijst komen van een bookings agency. 2. Platen Contract!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lose Connection op zondag 29 januari 2012 om 16:30:
1. In de lijst komen van een bookings agency


check

:cheer:


Uitspraak van Lose Connection op zondag 29 januari 2012 om 16:30:
2. Platen Contract!


Moet gaan lukken, laatste plaatjes zijn erg lekker!