24 mei 2007 21:28Schatje ik hou kei veel vn jouw wil je nooit meer kwijtt jij en ik voor altijdd mOoiiee fOtoo.. jij = mijn wijffiejj 4 ut leve ntb door niemand ׳ HOuGwnSprrVeelVnJOuu PrisCilla