Partyflock
 
Profiel · 599400
Profielafbeelding · NL_biatch_3_NL
da ben ikk niet fucken met mijn!!
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Naamannemaria
Woonplaats's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
LandNederland 🇳🇱
Beroepnikssss!!!!!
Geboortedatum
Leeftijd36
Geslachtvrouw
Geaardheidhetero
Relatieja
Favoriete genreshard dance, hard house, hard trance, hardcore, hardstyle, jump, r&b
hardcore, hardstyle, house, r&b, trance
Lid sinds18 mei 2007 18:01
Statusinactief
Laatst hier26 juni 2007 19:56
Laatste aanpassingdinsdag 26 juni 2007 om 19:56

Agenda

Statistieken

3716·pagina's bekeken
1Partyflockvriend
28·opmerkingen
7·privéberichten verzonden
17·privéberichten ontvangen

21 opmerkingen

 
Myn wijffiee...
alles goed.. ??
mt myy wle hoor ;)
mooie pf (K)(K)

ik kwam ff zegge
dak heel veel vn je houww
en je nooitm eer kwijt will.. ;);)

xxx PrisCilla:bounce:
 
heej annemaria heo gat het met my geod met my wel maarjah spreek je nog wel ;)
 
heej sgtajhe heo ist het met my geod en met juo ??
maarjha spreek je nog wel hea !! wy syn ckker NTB HEA SGATJHE marjah ik weet niks miir ik spreek je nog wle op msn hea mop
doei hvj wjnmk knzj
 
Heej maat
Alls Goed..??
Me mij wel:P
Spreek je nog wel een keer.
doei (K) HVJ
 
Ey schatje my meisje(K)
Ik hou ook kk veel van jou
wil je ni meer kwijt
je bent my mysje voor nu en alytijd
Wij 2 is Ntb voor ut leve(L)
Hee liieverd..

DankJ wel :P
AchJa we sien wel haha...

HouvanJou (K)
Esmeralda
 
SCHAATT (l)

IK MIS JE :(:(:( WANEER ZIE IK JE WEER??
ik kwam ff zegge dak kei veel vn je hou,,
en je nooit meer kwijt wil,,
en dak je mis :(:(

Love you mijn meisje (L)

׳ PrisCilla :bounce:
 
Schat (L)

Ik hou ook van jou!..
En ben der ook altijd voor je
Lieferd(K)
Spreek je nog wel
kUsje..
Je Binkie Ricardo (f)
Moppie je meot wete dak er altijd voor je ebn en trudy je ebnt een sppr sgat en Ik ebn er altijd en overal voor jou (K)
Hvj wjnmk knzj
Mandy sgat doe fukking veel fn je houden en ben er ook altijd voor je
eey annemaria moppiejj(K)ik wil je even zeggen dat ik kk veel van je doe houde..ik kan niet zonder jouw wij 2 tjus nooit ntb...je bent mijn hulp en steun...ik ben heel blij met jouw als vriendin dat moet je weten hou egt gewoon kk veel van je(K)maar dat weet je he als je problemen hebt of soO dan kan je bij mijn terecht(L)DoeiiDoeii loVeYoU hvj wjnmk knmzj ntb(K)(L)xxx angela(K)
 
ey schatjeeee
Allus Goed...?
Mey my wel hea...!

Maja KWam Effe segge dak Van je hjou en Dak je Never no0it meer kweeet Wil En Dak Je Ni MEer laat Goan...!


Love y0u MeiSjeee(K)
heejj sgatjee(K)Alles Goed Met you met myn wel hea;-)maja ik had niks te doen he dus ik dacht set er ff berichtjee neer:pmaja k wouw ff zeggen dat ik kei veel van je doe houde(L)iik mis jee meisiejj:(
LoveeYouMoppiejj(K)
heey moppie ,


eey maatje
Nooit zal ik de dag vergeten,
de dag dat ik jou zag.
Mijn hart was toen verloren,
door je ogen en je lach.
Het moment dat je me aankeek,
stond de wereld even stil.
Mijn leventje met je delen,
dat is alles wat ik wil.
Ik Hou van jou
geschreven
zo veel gezegd
heel eenvoudig
soms uitgelegd
èèn zin
waarvan je krijgt
een warm gevoel
ik hou van jou
is wat ik bedoel!"

Stuur dit naar mensen van wie je egt
HEEL maar dan ook HEEL veel houd
als je 8 terug krijgt,, Heb je egte vrienden
die van jOuw hOuden!
HEejj MoPpiejj(K)alles Goed met you met myn wel hea;-)
maar ik mis je kk erg:(waneer zie ik je weer een keertje:D
IkDoeKkVeelVanJeHouDee(K)Jij Bent Myn Alles Meid(L)
maja Ik Hoor ut wel hopelijk zie ik je snel weer:D
xxxangelaa(K)
 
ey moppiej

ik mis je kei erg:(

en hou van je(L)
 
ben jij vandaag jarig ja?? Gefeliciteerd:D
 
Proficiat :D
 
Lieverdd

Gefeliciteerd (L)