Partyflock
 
TranceSetting · 11 februari 2012

4 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Heb jullie helemaal niet meer gezien :(
Leuke avond gehad?
Waarschuw beheerder
Jaaa.. we hebben zeker een hele leuke avond gehad zoals je kunt zien ;-). Jammer dat we elkaar niet meer zijn tegengekomen. Volgende keer maken we een dansje. Hoe vonden jullie het feest? Muzikaal vond ik het goed, aankleding had wat beter gemogen. Maar zoals je op de foto kunt zien hebben we ons erg vermaakt. :-P. Tot snel weer. (L) en (K) van ons.
Waarschuw beheerder
Ik kwam een beetje moeilijk op gang, maar Durand en Marco V waren super, echt heel leuk gehad.

(K)
 
Werkzaam bij Afterhours.fm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank_trance op maandag 13 februari 2012 om 12:53:
Hoe vonden jullie het feest?


Ja erg goed. Mede omdat het voor ons een tijd geleden is dat we lekker los konden gaan. Muziek viel alles mee. Maar misschien dat dat door het bier kwam :P We stonden vooraan waar ik de sfeer goed vond, maar heb ook andere verhalen gehoord. Echter gelukkig niets van meegekregen :)