Jaaa.. we hebben zeker een hele leuke avond gehad zoals je kunt zien

. Jammer dat we elkaar niet meer zijn tegengekomen. Volgende keer maken we een dansje. Hoe vonden jullie het feest? Muzikaal vond ik het goed, aankleding had wat beter gemogen. Maar zoals je op de foto kunt zien hebben we ons erg vermaakt.

. Tot snel weer.

en

van ons.