DKG 6 februari 2010 12:49Uitspraak van Spaanse Vlieg op vrijdag 5 februari 2010 om 20:41:▶die is ongesteld hier zeg maar niks op
Spaanse Vlieg:hyper: 10 februari 2010 17:30Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 10 februari 2010 om 15:52:▶vind je ineens een stuk minder knap meen je niet ? denk dat ik me nu dan maar is voor de trein ga gooien
#070 Jessy 12 februari 2010 11:33Uitspraak van Spaanse Vlieg op woensdag 10 februari 2010 om 17:30:▶meen je niet ? denk dat ik me nu dan maar is voor de trein ga gooien Doe nou nietttt... wordt het gelijk weer zo'n zooitje op het station laatste aanpassing 12 februari 2010 11:34
Da Tomba !! 21 februari 2010 14:27fucking geniaal lijkt echt hard laatste aanpassing 21 februari 2010 14:28
2 maart 2010 18:04Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 01:08:▶dit moet tog ali g voorstellen omfg
#070 Jessy 9 maart 2010 14:23Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 01:08:▶dit moet tog ali g voorstellen Nee de kerstman, dat zie je toch!!!
Hawaiiaan 21 januari 2011 16:19donateurUitspraak van verwijderd op dinsdag 4 januari 2011 om 15:38:▶Chatman laatste aanpassing 21 januari 2011 16:19