_-((Chantal))-_albumelement: 18-07-2009 Uden kermis 9 februari 2011 17:01t was toch altijd Vett met jou...Bekijk bij bron
*Chantall*albumelement: DSC02210 2 maart 2010 10:45WOOOOOOWWW! KIIIMM!! TE VÉÉÉÉÉT! hahah daar moet ik ook een x naartoe! XxBekijk bij bron
[B&D] Rens [NL]albumelement: Samen met rens 9 februari 2010 18:37wat hier aan de hand is weet ik ook niet. maar 1 ding is zeker hier ben ik de normaalste Bekijk bij bron
_-((Chantal))-_albumelement: SC01997 20 oktober 2009 18:16ja echt een super mooie foto... ik hou van je meisje Bekijk bij bron
*Chantall*albumelement: Chaan & Kimmetjee!! 5 oktober 2009 15:20Wass gezelligg meisjee!!Bekijk bij bron
B&D's vetland Artiest Speedalbumelement: DSC01895 28 september 2009 18:55Echt lief! Voor jouw schatje!Bekijk bij bron
[B&D]Nienkealbumelement: DSC01830 11 september 2009 11:43Uitspraak van [B&D]Klenne! op maandag 10 augustus 2009 om 19:20:▶het was gezellig dat was het zeker, Bekijk bij bron
_-((Chantal))-_albumelement: DSC01830 15 augustus 2009 12:02dit blijkt wel weer dat we allemaal een beetje vaag zijn maar t was zekers gezellig Bekijk bij bron
Kimmetjee!!albumelement: DSC01830 11 augustus 2009 15:01idd maja is niet anders! was zeker gezellig jaBekijk bij bron
[B&D]Klenne!albumelement: DSC01830 10 augustus 2009 19:20Jammer dat ie zo onduidelijk is.. maar het was gezelligBekijk bij bron
Kimmetjee!!albumelement: jan 5 augustus 2009 13:47Als ik er naar kijk zie ik zijn twinkelende ogen: en geloof het of niet.. daarmee kan ie iedereen en alles verleiden !!! Bekijk bij bron
B&D's vetland albumelement: jan 31 juli 2009 08:16Volgens mij heeft ie te veel koffie op! Moet je maar is kijken naar die ogen....Bekijk bij bron