Partyflock
 
Laatste opmerkingen in album
het was een geweldig feessie het was wel klein maar het zag er wel leuk uit goed in gedeeld

je hoefde niet ver te lopen voor de wc de 2 hardstyle stage stonden bij me kaar:D

en een top sfeertje alleen in de avond een vechtpartij vitesse en nec supporters:S
ik kreeg zowat een riem in me nek:S:S

maar is voor volgend jaar een aanrader;)