het was een geweldig feessie het was wel klein maar het zag er wel leuk uit goed in gedeeld
je hoefde niet ver te lopen voor de wc de 2 hardstyle stage stonden bij me kaar
en een top sfeertje alleen in de avond een vechtpartij vitesse en nec supporters

ik kreeg zowat een riem in me nek

maar is voor volgend jaar een aanrader
