:bounce:KristalleKe:bounce:albumelement: Ik als de vakantieman 6 april 2009 15:05Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 januari 2009 om 16:59:▶GVD wat heb jij een dikke kop gekregen zeg Haha een teken van welvaard Bekijk bij bron
albumelement: Ik als de vakantieman 15 januari 2009 16:59GVD wat heb jij een dikke kop gekregen zeg Bekijk bij bron
:bounce:KristalleKe:bounce:albumelement: Ik en mn cocktail 12 september 2008 19:35Hou van je lekkere Bekijk bij bron
albumelement: 8 juni 2008 17:37SUPER LIEVE FOTO VAN JULLIE! YOUUUUU MN MAATJES VOORT LEVE!!Bekijk bij bron
albumelement: Kim,Kris,Marloes en Ellen 25 maart 2008 13:27deze foto blijft mooi.... bedankt jordi xxxBekijk bij bron
albumelement: Maartje en ik 30 januari 2008 18:59Weetje wa voor tijd da t is? Tijd voor een herkansing van deze foto vinde nie? jeeeBekijk bij bron
:bounce:KristalleKe:bounce:albumelement: Naam graffiti gemaakt voor mn schatje 10 december 2007 16:00Mooi he Bekijk bij bron
:bounce:KristalleKe:bounce:albumelement: Afbeelding 062 12 november 2007 16:00wan skon stel Bekijk bij bron
albumelement: WOUW!!!! 26 augustus 2007 20:38SLAPE IS VOOR APE MOPMOP GAS EROOOOOOOOOOOP! Bekijk bij bron
albumelement: Weer Onze Helmonster en Krisj 26 augustus 2007 20:37Pffffff wan belabberde foto man...die kop van mij...de tering....hehe achja...as ge t maar vet het Bekijk bij bron
:bounce:KristalleKe:bounce:albumelement: Ik en me Meisje 22 augustus 2007 10:49Hvj je moppie Bekijk bij bron
:bounce:KristalleKe:bounce:albumelement: Sfeer maken voor mn set natuurlijk 3 mei 2007 18:09Ja Mop, Je was echt goed bezig! Was echt een TOP Feesje! Dikke je meid...Bekijk bij bron
Dj D-Flect Artiest {SHOWLIST artist 115240, 30016}albumelement: Hop hop en los gaan 2 mei 2007 16:44Geweldig publiek! Vooral als men dan ook nog helemaal los gaat op je setBekijk bij bron