Partyflock
 
Forumonderwerp · 692568
 
Ik vroeg me een tijdje geleden al af, Vorig jaar werden we dood gegooid met Sigma Dj's Als Jimmy The Sound, SMM enzo en nu.... :s
Ok SMM werd op het laatste moment nog geboekt door Q-dance voor Defqon...
Had graag een x wat gehoord van Jimmy The Sound dit jaar :s
 
jahwel maar geen goeie nummers ;)
 
Ben hem nu aan het luisteren....:nee:
Ik vind hem gewoon lekker omdat ik een best wel beetje hou van zo'n acid achtige melodie, en de vocal is origineel :yes:
 
Als we dan toch veren in reten aant steken zijn :respect: :

Timemachine
Frequency
Kontrasto
W.A.P.
Little Man

en zo zijn er nog wel een paar :respect:
laatste aanpassing
 
Vind ze allemaal zwaar RUK op little man na :D
 
Het zijn gewoon de meer eentonige achtige nummers. Als je beetje van die acid-rustige stijl houdt zijn het vette nummers. Vergelijkbaar met Deep Mission en ouwe Tracid Traxx plaatjes.

Leuk voor de afwisseling in een setje. :)
 
Dat zijn gewoon meer de nummers die ze voor de bekendheid in Italie hebben gemaakt, die klinken eigenlijk allemaal zo, zie bijvoorbeeld de troep die Mondello voor Kamikaze heeft gemaakt.
 
Waar zijn de Sigma Dj's???
Hopelijk op de brandstapel :devil:

Of ze zijn hun leven aant beteren en gaan ze breakcore, ambient en IDM enzow draaien (alsof dat ooit gebeurd)
laatste aanpassing
 
Hadden ze niet van boekings agency moeten wisselen dan hadden ze nog wel boekingen hier.
 
Kijk! daar komen we al verder mee
 
dat SMM in de top 10 nederlandse dj lijst staat blijft een schande.hup holland



:o
:x
:/
:frusty:


Ze begrijpen er ook niks van :S
SMM is zo'n drama :kots:
Zelfs mijn hond kan nog beter draaien.
 
Dan zetten we jouw hond de volgende keer op defqon ;)
 
voor boekingen graag een pb of bel dit nr:

0900-0...


;p
 
Sow sow ik zou met die hond naar animal tricks gaan, gegarandeerd prijs!
 
is ie te goed voor (Y)

:yes:
 
vast en cker een opleiding gehad van martin gaus
Diego J. Walker And Jimmy The Sound - Getaway! is toch geen slechte plaat???


dit meen je toch hopelijk niet!! geen enkel soundje is nieuwe in die plaat!! pump it loud(sigma mix) is het gewoon :S
 
hmmz jouw mening
sorry maar uhh dat hoor je toch zelf ook hopelijk!!

hij beukt by the way heel erg lkr!! maar origineel nee:(!! enige vette sigma van afgelopen tijd vind ik denk ik toch techno prime....
 
Ook weer van Jimmy The Sound
JA allemaal heel leuk hoor maar er zijn 10 tallen andere dj's die gewoon veel beter zijn en die draaien gelukkig dan ook hier!! maarja mijn mening ;)
pump it loud(sigma mix)


was ie origineel toch al :yes:
 
Tjah op een gegeven moment lijkt toch alles op mekaar
de organisaties hebben eindelijk de ogen geopend, en ingezien dat alles wat ze maken en draaien gejatte troep is...

tis jammer dat het nu pas gebeurd dat ze amper meer draaien in nl!
 
dat alles wat ze maken en draaien gejatte troep is

Ok genoeg te lullen over Marco may, Maar ik vind Jimmy The Sound toch echt wel een goeie dj, en de andere zoals Y.A.G.O en Bruno power net zo die draaien pure orginele shit, tis maar net die SMM die het Sigma label zo verkloot
laatste aanpassing
dan herken jij blijkbaar in de meeste andere sigma producties onder andere namen dan super marco plee niet de gejatte samples e.d.
 
je bedoelt: PF Connection, 555, D-code, Autokriminal, Bull Dozer Project, Generation Zero, Miami style, x-x-x, Hardfaction, Nitro Man, Acid Station, Dj fire en Junk Fluid enzo? neej kan het niet horen, vertel me eens van wie ze het hebben gejat dan??
 
Vroegah is het sleutelwoord
 
Sigma is heus niet de enige die samples jatten enzo hoor!

Tis alleen dat sigma er zo'n bagger platen van maakt...!
 
pcies!
 
bijna elke producer jat niet alleen sigma idd
techno prime is idd een gruwelijk nummer, alleen jammer dat ie kapot wordt gedraaid , want dan gaat ie snel vervelen op feesten:(
en laat er dan net geen van SMM tussen zitten ok ik weet het die kerel is kwalitatief HEEL slecht, maarjah hij komt wel op Defqon en jij niet

wat is dat nou voor zielige opmerking maak dan een forumtopic over mijn afwezigeheid op defqon als je dat zo relevant vind.dat hij daar staat is de schuld van fans die liever een afgedankte italiaanse go go dancer achter de decks zien die keer op keer met zijn ingeleerd standaard setje aan komt kakken en wat melodietjes heeft die je al eens hebt gehoord op een hardcore feest, alleen kon je het tempo niet aan,maar smm's jatwerk kan je wel bijbenen, gelukkig!:kots:

Een vocal jatten, okay.maar een hele melodielijn klakkeloos samplen en een vette sigma erop drukken vind ik triest. SMM legend om er maar een te noemen.
Ok label sucks kom de grootse troep vandaan maarjah Jimmy The Sound hoor ik alleen maar goeie dingen over.


whahaha, ik heb juist alleen maar negatieve dingen voer deze gast gehoord :s
werden we niet alleen dood gegooid met SMM ?
wat een trieste vertoning

SMM is gewoon een vette dj om naar te kijken , die gozer is net zo hard aan het feesten als de bezoekers van bijv. defQon/of een ander willekeurig feest waar hij draait.

jaaa, errug leuk die standaard bewegingen van die dwaas :gaap:
kijk dan naar een andere feestganger die uit zn bol gaat voor sfeer :gaap: terwijl ik geniet van een dj die tenminste lekker kan mixen :[

JTS kan t nog n beetje combineren, t gek doen en redelijk mixen (y)

maarjah hij komt wel op Defqon en jij niet

can you see the future? :devil:
ik draaide vorig jaar gelijk met SMM op defqon, dus helemaal niks gemist ;)
Jim Justice komt er ook nog wel te staan :yes:
 
Ik hoop het voor hem :D
 
waarom draaide smm daar alleen omdat ie gare producties heeft als ze djs zouden boeken om de kwaliteit zou defqon er heel anders uitgezien hebben.
 
zit wat in :yes:
vergelijk bijvoorbeel een label als sigma eens met dance pollution ofzo, dan vind ik dat hele sigma maar een drama label, op L.O.G.I.C.O en M.O.D.U.L.O na, inderdaad JTS is nog wel te doen, bow c bow vond ik ook lekker maar ze brachten op een gegeven moment echt elke week een nieuwe plaat uit :S ik zie liever een label wat 1x per 2 maanden een goeie plaat uitbrengt dan al die bagger van sigma elke keer
Artiest Dima
die lui zijn uit :bah: met hun rip off's
wat ik over dancepollution kan zeggen is in ieder geval dat ze iets origineler bezig zijn,maar hun poepen ook platen bij enorme hoeveelheden uit waar ook met geluk een van de 10 goed zijn, al hun labels samen genomen dan want het zijn er aardig een paar. de nieuwste titanic, beauty and the beat is ook weer eigenlijk een remake van de oude dancepollution hardstyle lover. minder dus.
als we zo gaan aankijken tegen hardstyle labels kan je zo een beetje wel kritiek op al die labels hebben want de originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken, al vond ik StraightOn aardig bezig sinds het is opgezet, nieuwe samples zijn schijnbaar moeilijk om te bedenken
voor nederlandse producers heb ik tegenwoordig veel meer respect dan de italianen. denk aan inderdaad chiren en trilok en ook zeer zeker beholder deepack zany en isaac. enige best respectabele italiaanse vind ik wicked. die hebben veel goed werk verricht ondanks de hele hype.
 
Ik vind dat zowiezo bij Hardstyle de creativiteit ver te zoeken is. Er zijn nog wel een paar goede producties maar die zijn op 1 hand te tellen. Ik denk dat mochten de ambitieuse dj's hier echt wat willen gaan doen in die markt dat ze crossover moeten doen met techno om het wat meer groove en dansbaarheid te geven.
wat jij zegt FunkyGibbon over wat meer techno erin om het meer groovy en dansbaarheid te geven denk ik niet, hardstyle is nu gewoon een domme commerciele hype geworden en als je dan met techno erin gaat kloten, krijg je of dat de helft raar staat te kijken van de platen of opeens houd iedereen ook van techno :S al zou ik het persoonlijk wel lekker vinden maar dan is de hele hype weg dus dat zal je niet snel zien denk ik
 
ja, klopt wel idd. Maar ik denk dat er wel wat moet gebeuren met de muziek stroming anders sterft het echt af (lig ik verder niet wakker van). Crossover met trance en techno maakt voor mij persoonlijk de hardstyle wat draagelijker dus ik zou het niet erg vinden als het iets breder wordt ;-)
zou opzich niet verkeerd zijn nee heb je wat meer variatie in de hardstyle, misschien dat al dat kutvolk dan wegblijft :) maar dat gaat niet gebeuren want hardstyle is gewoon de hardstyle van nu voor velen en dat vinden ze over 5 jaar nog leuk, want een mix van stijlen kennen ze niet en zullen ze niet waarderen ook denk ik, de enige die het zouden kunnen veranderen zijn de dj's en producers zelf en dan blijven de liefhebbers over (hoop je dan) maar ik denk dat het nog een tijd zal duren voordat er zoiets gebeurd
als technoboy en Zany en Andere vette hardstyle producers hun dingen blijven doen , dan komt het allemaal goed:) oh ja en Jimmy The Sound uiteraard:)
 
als technoboy en Zany en Andere vette hardstyle producers hun dingen blijven doen , dan komt het allemaal goed oh ja en Jimmy The Sound uiteraard


:yes: