Partyflock

Forumonderwerp · 692568

Ik vroeg me een tijdje geleden al af, Vorig jaar werden we dood gegooid met Sigma Dj's Als Jimmy The Sound, SMM enzo en nu.... :s
Ok SMM werd op het laatste moment nog geboekt door Q-dance voor Defqon...
Had graag een x wat gehoord van Jimmy The Sound dit jaar :s
als we zo gaan aankijken tegen hardstyle labels kan je zo een beetje wel kritiek op al die labels hebben want de originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken, al vond ik StraightOn aardig bezig sinds het is opgezet, nieuwe samples zijn schijnbaar moeilijk om te bedenken
voor nederlandse producers heb ik tegenwoordig veel meer respect dan de italianen. denk aan inderdaad chiren en trilok en ook zeer zeker beholder deepack zany en isaac. enige best respectabele italiaanse vind ik wicked. die hebben veel goed werk verricht ondanks de hele hype.

Ik vind dat zowiezo bij Hardstyle de creativiteit ver te zoeken is. Er zijn nog wel een paar goede producties maar die zijn op 1 hand te tellen. Ik denk dat mochten de ambitieuse dj's hier echt wat willen gaan doen in die markt dat ze crossover moeten doen met techno om het wat meer groove en dansbaarheid te geven.
wat jij zegt FunkyGibbon over wat meer techno erin om het meer groovy en dansbaarheid te geven denk ik niet, hardstyle is nu gewoon een domme commerciele hype geworden en als je dan met techno erin gaat kloten, krijg je of dat de helft raar staat te kijken van de platen of opeens houd iedereen ook van techno :S al zou ik het persoonlijk wel lekker vinden maar dan is de hele hype weg dus dat zal je niet snel zien denk ik

ja, klopt wel idd. Maar ik denk dat er wel wat moet gebeuren met de muziek stroming anders sterft het echt af (lig ik verder niet wakker van). Crossover met trance en techno maakt voor mij persoonlijk de hardstyle wat draagelijker dus ik zou het niet erg vinden als het iets breder wordt ;-)
zou opzich niet verkeerd zijn nee heb je wat meer variatie in de hardstyle, misschien dat al dat kutvolk dan wegblijft :) maar dat gaat niet gebeuren want hardstyle is gewoon de hardstyle van nu voor velen en dat vinden ze over 5 jaar nog leuk, want een mix van stijlen kennen ze niet en zullen ze niet waarderen ook denk ik, de enige die het zouden kunnen veranderen zijn de dj's en producers zelf en dan blijven de liefhebbers over (hoop je dan) maar ik denk dat het nog een tijd zal duren voordat er zoiets gebeurd
als technoboy en Zany en Andere vette hardstyle producers hun dingen blijven doen , dan komt het allemaal goed:) oh ja en Jimmy The Sound uiteraard:)

als technoboy en Zany en Andere vette hardstyle producers hun dingen blijven doen , dan komt het allemaal goed oh ja en Jimmy The Sound uiteraard

:yes: