Partyflock

Forumonderwerp · 680775

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik zie/hoor het tegenwoordig steeds vaker, mensen die iemand leren kennen via internet...eerst chatten, dan sms-en en uiteindelijk bellen.
Niks mis mee verder maar om nou na een paar keer bellen met iemand die je alleen kent van een foto en dus nog nooit gezien hebt gelijk "ik hou van je" te zeggen :S ???!!!

Dat gaat toch nergens over of ligt het aan mij ?
Dan moet je me eerst toevoegen en je vekering met kim uit maken :P

whhhaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha lelijk wijf
wie is er nou aan het slijmen dan
Wat ben jij een kreunende zwijn? bemoei je er niet mee. Jij wil Niels graag I KNOW... maar ja dat je al zo jaloers bent gaat wel heel erg ver met je terrorlady :/

pffff ik zie ff niet op wie ik jaloers moet zijn.... whahahahahahahaha

gadver moet ff kotse....

Ik neem aan dat je nog geen relatie hebt met Niels maar nu al wel jaloers bent nou dat beloofd wat (Y)
waar moet ik je toevoegen?

whooooooohooooooooooow... ik heb een vriend, en niels een vriendin dus ik zie ff niet waar ik jaloers op moet zijn...

op jou soms... mag ik weer ff een teiltje :bah:
En hou je bek je ben nog jonger als mij :[

euhh niels... tusse de stoeptegels... daar moet je haar voegen ;)

en so what... boeiend al was je me oma... dan had ik nog een grotere bek tegen je

wat zeurt iedereen... PARDON???

lees ff terug... ben je dement?
laatste aanpassing
Ik ga slapen en knorze nog speenvarken en de rest Trusten !! en misschien tot morgen !!;)

heb je je kartonnetje al gepakt dan???

ja wat je zegt MISSCHIEN tot morge ja...

sterf ff snel wil je :bah:

aaaaaaaah.... het biggetje heeft het koud...

joehoe nielsje... heb jij toevallig nog een dubbelloops geweer? dan knal ik de big gelijk af. slapen heeft dan geen zin meer.

FUCK........ wie heeft de big omzeep geholpen???

WIE......... Wiehiehiehie :'(hahahahaha
negeer haar gewoon... ze kan het van mij niet winnen, dus gaat ze jou maar gewoon uitschelden ;)

boeiend... ik vind haar wel liev... nou scheld ik het een keer van me af, inplaats van slaan...

tis een hele verandering :yes: UT VOELT GOOOEEEDDD 8)

En voor die dikke trien hoe heet ze shadowgabber loop niet eerst bij mij te slijmen met je pb en dan weer tegen hun slijmen, dikke meeloper heb je zelf geen mening?? Jij bent nog het zieligst van allemaal geloof mij maar

ik heb je een pb gestuurd en gevraagd wie je voor kut uitschold
verder heb ik gezegd dat je plaatje leuk is maar ik heb nooit gezegd dat ik jou leuk vind dus slijmen nee!!! en ik praat in t begin altijd normaal tegen de mensen maar jij hebt gewoon een houding die mij niet bevalt

dikke trien he ---> je bent gewoon jaloers ik ben dan wel vet maar jij bent lelijk ik kan afvallen maar zelfs de beste chirurg kan jou niet mooi maken
oja je mag me dikke trien noemen wat jij wilt ik weet wel beter ben toevallig 19 kilo kwijt
zo sterk zou jij niet in je schoenen staan om dat te presteren
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/671568

jij bent t zieligst dat zie je toch annoniem op pf durf je wel maar dan moet me komen opzoeken zullen we zien wie het zieligst is

dat wijfie neemt tenminste de moeite een foto van haarzelf erop te zetten
en zal ik je wat zeggen ik vin het nog een knappe meid ook ze ziet er vast 100x zo goed uit als jij oliebollevreter

dank je tuurlijk zet ik een foto iedereen mag weten wie ik ik ben namelijk niet zo schijt als stamperslet hahahaha
laatste aanpassing

waarom reageerde ze dan niet ??!!

ik ben er vandoor me stage voor vandaag zit erop rel ze nog ik lees t morgen wel verder
doei allemaal en blijf van elkaar houden ahahahhaa

als je had gelezen in plaats van met je schepje te spelen had je geweten waarom ik niet reageerde

eeej dat wijf ging toch naar defqon? nah wij toevallig ook... (k spreek (HOOP IK) ook voor niels) we moeten dr werken...

ja staat wel in haar agenda

whoooooooooohoooooooowww.... hey (psst) wie wil haar ff toevoegen, ik wil wete hoe ze dr uit ziet :9... kan ik daar ff flink verder rellen O:)

hoe kan t dan als je haar toevoegd dat je dat dan wel ziet????????
kan je dat instellen dan?
laatste aanpassing

gwoon foto vrage of ineens op haar webcam klikken O:) werkt altijd goed.

ja want op pf profiel durft ze geen foto te zetten

neeh... maar voorderest is ook alles gelogen hoor.
ze is schizofreen... ziet dinge die dr niet zijn vandaar dat ze een relatie heeft

hahaha ik zie haar al helemaal zitten die psychische trol hahaha

maar ik ga me aankleden en ff kijken wat er op school te doen is... ben wel gewoon ziek (luduvudu) dus k kom strax terug heb weer al mijn frusties opgespaard en kan dr weer flink tegen aan :9

don't call me duracellO:)
moslimss (K);)

oke en flink sparen op je irritaties kunnen we straks die trol weer pesten
als ze nog durft te komen tenminste

k dacht het niet... iemand heeft haar gister afgeknald... IK WAS HET NIE!!!! ik vroeg alleen of niels een dubbelloops geweer had voor het biggetje :[ (6)

hahaha lol
Gelukkig maar, ik dacht even dat het zo'n zoetsappig topic zou worden over 'houden van'.

Gelukkig laat mijn mede PFer me niet in de steek. Niveau viert toch nog hoogtij :D

Alles onder het mom van: 'gezelligheid kent geen tijd' ;p

ja hansel we waren lekker aan t rellen
is goed voor fustraties
Bedoel je dan voor het ontwikkelen van frustraties of het wegwerken van... ;)

:yes: beiduh
die indruk kreeg ik al een beetje ja :D

t is goed om je frustraties eruit te gooien ben je der vanaf
bij mij meer voor t wegwerken

oh voor mij ook wel hoor :yes::)
maar door dat wijf krijg ik steeds meer frusty's en regargeer ik net zo hard weer op haar af...

daar is ze ook voor :devil: :[
Haaaaai ben der weer, gaat u gang allemaal maar.
Ik kan het tenminste allemaal aan :D
En als je zo gefrustreerd bent waarom reageer jij eigelijks dan ?? Tja dan kan je commentaar terug verwachten...

En JA Ik ga Naar Defqon kunnen die trutjes niet eens betalen :P:P

RELLENNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!

kom ff naar ons stamertjuh forum we hebben een rel topic speciaal voor jou :devil:
BETER :devil: kun je zien hoe zielig jullie zijn 1 persoon kan het nog niet eens af en nu met z`n achten ? En dat voor een meisje van 17 ?? WAHHAHAHAH lief hoor ;)

didt hebbenw e gedaan zodat tenminste nog een beetje van lonsdalekutjuh topic overblijft

ik vond t wel lachuh ff rellen hahahahahahha ben weer wat energie kwijt
Dan gaan we hier toch lekker verder:P
gezellig weer