En voor die dikke trien hoe heet ze shadowgabber loop niet eerst bij mij te slijmen met je pb en dan weer tegen hun slijmen, dikke meeloper heb je zelf geen mening?? Jij bent nog het zieligst van allemaal geloof mij maar
ik heb je een pb gestuurd en gevraagd wie je voor kut uitschold
verder heb ik gezegd dat je plaatje leuk is maar ik heb nooit gezegd dat ik jou leuk vind dus slijmen nee!!! en ik praat in t begin altijd normaal tegen de mensen maar jij hebt gewoon een houding die mij niet bevalt
dikke trien he ---> je bent gewoon jaloers ik ben dan wel vet maar jij bent lelijk ik kan afvallen maar zelfs de beste chirurg kan jou niet mooi maken
oja je mag me dikke trien noemen wat jij wilt ik weet wel beter ben toevallig 19 kilo kwijt
zo sterk zou jij niet in je schoenen staan om dat te presteren
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/671568
jij bent t zieligst dat zie je toch annoniem op pf durf je wel maar dan moet me komen opzoeken zullen we zien wie het zieligst is
dat wijfie neemt tenminste de moeite een foto van haarzelf erop te zetten
en zal ik je wat zeggen ik vin het nog een knappe meid ook ze ziet er vast 100x zo goed uit als jij oliebollevreter
dank je tuurlijk zet ik een foto iedereen mag weten wie ik ik ben namelijk niet zo schijt als stamperslet hahahaha