Partyflock
 
Forumonderwerp · 660600
Belangrijk Hardcorenieuws

Het onvoorstelbare wordt voorstelbaar. Alle grote Nederlandse organisatoren uit de hardcore industrie verenigen zich. Niet voor altijd, ook niet voor even maar zeker voor eén heel speciaal evenement. Dit jaar zal weer bol staan van de buitenlucht dansevenementen maar niet een zal ook maar enigszins lijken op hetgeen er nu in de lucht hangt....




Klinkt allemaal heel erg vaag wellicht, maar je kunt er vanuit gaan dat alle kennis, krachten en koppen worden bijeengestoken om een heel speciaal outdoor hardcorefestival neer te zetten deze zomer.
Alle hardcore producers, live acts, zangers, mc's danseressen en andere iconen uit de hele hardcorewereld worden uitgenodigd om plaats te nemen op een van de vele podia. Je moet als artiest én hardcoreliefhebber wel gek zijn om dit bijzondere historische moment níet mee te willen maken....

Zaterdag 31 juli is het weekend waarin het gaat gebeuren. Heel veel meer concreet nieuws hebben we helaas nog niet, of kunnen we nog niet vrijgeven. Uiteraard zal op dit evenement ook een hele dikke vertegenwoordiging van Thunderdome te vinden zijn en zodra er meer concreet nieuws is (binnen nu en vier weken) wordt dat natuurlijk verspreid via de Thunderdome en ID&T nieuwsbrief en Thunderdome op ID&T radio. De andere partners zullen ook spoedig naar buiten treden met dit nieuws.

Fuck Mystery Land, DefQon en al die andere zooi :[ Dit klinkt mij wel beter in de oren :jaja:
Okeej we schrappen id$t... dan wordt het kaartje 30 euro :[
blijft wel lang stil hierover:s
Te lang...

andere organisaties zulllen ook snel met het nieuws naar buiten komen...

daar hebben ze dan weinig haast mee :S
Je hoort er inderdaad helemaal niets meer over. Toen op ID&T dat bericht geplaatst werd stond erbij dat er binnen 3 weken meer bekend zou worden. We zijn nu bijna een maand verder en ik heb niets gehoord. :vaag:
Zaterdag 31 juli is het weekend waarin het gaat gebeuren. Heel veel meer concreet nieuws hebben we helaas nog niet, of kunnen we nog niet vrijgeven. Uiteraard zal op dit evenement ook een hele dikke vertegenwoordiging van Thunderdome te vinden zijn en zodra er meer concreet nieuws is (binnen nu en vier weken) wordt dat natuurlijk verspreid via de Thunderdome en ID&T nieuwsbrief en Thunderdome op ID&T radio.


Zou dus binnen een dag of 3 moeten zijn, ben benieuwd :D:D
Ik hoop dat ze idd binnenkort iets gaan loslaten over het feest. Ze hebben me echt nieuwsgierig gemaakt.

:kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Oefffff dan ben ik wel aanwezig :kwijl:!!! Ben ook erg nieuwsgierig :yes:
do you really think that all other organisations are interested to co-operate with id&t? dont think so...
Ziet er zeker wel relaxed uit en zal ook zeker wel aanwezig zijn. Met zo'n vereniging van organisaties kan alleen maar iets goeds komen.
Welke vereniging van organisaties? Heb alleen nog maar wat van id&t gehoord :S
En een I hate trance-tent :D
Doe mij maar een bos met alleen maar rookmachines en stroboscopen en.... terror!!!! :devil:
Zou dus binnen een dag of 3 moeten zijn


Das dan nu over. :@ Het word nu egt tijd dat ze wat info vrijgeven. Je hoort er ook niks meer over. :S
 
:yes: Aleen maar HARDCORE, klinkt veelbelovend!!:bounce:
 
Wat hoop ik dat ze de datum gaan veranderen..
Wat hoop ik dat ze de datum gaan veranderen..


Nee juist niet!! Ik ben de dag daarvoor jarig en vind dit de beste manier om mijn verjaardag te vieren. :bounce: :bounce: :bounce:
Id$T houd zich weer eens lekker aan hun woord qua 'deadlines' van informatie geven.
voorstel alle organisaties behalve *#*$!@ ID&T
hoop dus ook dat het een week later kan, ben nog net 2 dagen op vakantie op 31 juli:/
alleen maar hardcore :kwijl:

geweldig feest :D lijkt me echt vet :D alleen moet ik dan weer op vakantie zijn :S
 
:jaja:

paar daagjes voor ik naar turkije ga(Y)
(binnen nu en vier weken)

zijn inmiddels al bijna 2 maanden verder maar ja....geduld is een schone zaak

Aleen maar HARDCORE, klinkt veelbelovend!!

khoop ook dat ze early hardcore,darkcore,industrial (,terror) gaan draaien !!!
laatste aanpassing
 
Zaterdag 31 juli dan moeten ze tog opschieten verder niks meer over gehoort
klinkt heel erg vet!
Outdoor, en alleen hardcore, hoop idd dat ze alle stijlen HC laten horen. Ben benieuwd wanneer er meer over bekend wordt gemaakt...
hmz klinkt vet :P
beetje raar dat er nog niks bekend is verder, meeste id-t feesten zijn ruim van te voren bekend, meestal toch wel meer dan 5 maand van tevoren...
 
Bizar toch wel dat ze iets aankondigen en daarna nix meer laten horen...
Dat vind ik ook een beetje raar. :vaag: Hun gaan niet zomaar iets roepen terwijl er nog niets definitief is. Op die manier raak je toch je goede naam kwijt.

Baart me wel een beetje zorgen dat we er niets meer over horen. Toen de tijd zeiden ze dat er binnen 4 weken meer informatie zou komen. Er zou zelfs weer een editie van Thunder Magazine komen. Inmiddels zijn we bijna 2 mnd verder en we weten nog niets. Zitten ze ons eerst lekker te maken en dan doen ze er niets mee. :cry:
 
dat bedoel ik das ook de rede waarom ik op dit topic ben teruggevallen :yes:
.................................................
Zitten ze ons eerst lekker te maken en dan doen ze er niets mee.
idd
 
Artiest Balbasaur
NJOY komt hiervoor in de plaats:(
NJOY komt hiervoor in de plaats


DAMN!!!! :(
laatste aanpassing
 
klinkt als een Gabberland ;)
 
NJOY komt hiervoor in de plaats

bullshit!!!
jammer :(... eerst ons lekker maken, en dan niks laten horen. Weer een beetje jammer :@
Ik geloof er nix van dat NJoy ervoor in de plaats komt.Het duurt nu wel heel lang voordat ID&T er wat meer over bekend maakt.Ik heb ze pas geleden nog een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze er weer eens wat meer over bekend maken.Helaas nog geen antwoord terug.
 
Ik had ook gemailt en als antwoord terug gehad dat ik snel wat zou horen :gaap:
Ik had en tijdje terug ook al gemailt, maar geen antwoord.

Dus ik om te testen een email gestuurd naar het zelfde emailadres met een vraag over hun mobieletelefoons. En ik krijg binnen een dag antwoord :-S
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Gaat die dag nou nog door??

Staat ook geen HR meer in de agenda voor dit jaar.
Echt gemeen bij ID&T.Ze lullen gewoon over de vraag heen.
 
Lijkt inderdaad alleen maar mooie gelul. zo als het er nu uit ziet zijn het maar een stelletje flessers. maarja wie weet.?????? Kan niet geloven dat het voor een groot publiek zal zijn. want anders hadden ze toch wel met datum, locatie en misschien wel line up moeten komen. Maarja we zullen zien, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
 
nou dan gaan ze toch ten eerste snel moeten opschieten want anders hept iedereen al een kaartje voor nature one gekocht en ten tweede een KK vette line up moeten opzetten
en ten derde de prijs laag houden want anders ga ik gewoon weer naar nature one. die campingfeesten daar zijn tenminste echt vet dat maak je weinig meer mee tegenwoordig
zzzzz....zzzzzzz..... :gaap:.........zzzzzzzz.......zzzzzzz:gaap:.....zz­zzzzzzz:gaap:...
Ben nu wel nieuwsgierig :Z
 
http://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/669051.html

Hier wordt gezegd dat het definitief niet doorgaat? En als dat zo is, is het zwaar belachelijk.