Partyflock
 
Forumonderwerp · 669051
ik heb al een tijdje niets meer gehoord over het Hardcore festival dat aangekondigd werd in dit nieuwsbericht:

http://partyflock.nl/SECTION/news/ACTION/single/NEWSID/2565

Weet iemand al iets meer ?

Dit is wat we nu weten :

Djs met een boeking op 31 juli
Yves
Rob & Mc Joe
Horrorist
Omar Santana
Paul

Mogelijke lokatie
Spaarnwoude
Javaeiland

Organisaties die mee doen
B2S
Art of Dance
ID&T
laatste aanpassing door een beheerder
Misschien lukt dat, maar zelfs dat haal je niet en anders met moeite.

Buiten dat was Global Hardcore Nation net als dit festival een 100% Hardcorefeest zonder andere stijlen. Die heb je op Mystery Land wel.

Als het doorgaat moet er wel streng opgelet worden op de camping, want die kutvlaggen op Nature One afgelopen zomer kon echt niet.

We zullen zien, straks eindigt het precies zo als Thunderdome Outdoor wat gehouden zou worden in Arnhem paar jaar terug. Of Thunderdome in het Flanders Expo wat niet doorging :S
Dus met zo'n festival moet 20000 tot 25000 mensen wel lukken


Met de juiste promotie en media kun je alles sturen :P
als het goed is gaat het gewoon door! :d

het staat ook in dat zuigende id&t magazine van deze maand
het staat ook in dat zuigende id&t magazine van deze maand


Waar moet ik zoeken :P heb dat blad wel maar kijk er eigenlijk zelden in :D

Met de juiste promotie en media kun je alles sturen


Die hebben deze organisatie wel :yes:

En daarbij trekt de naam thunderdome een publiek wat iets ouder is, en Masters of hardcore trekt dan weer een iets jonger publiek :)

Zodoende is de doelgroep veel groter dus moet 25000 goed haalbaar wezen :yes: (komt ook nog eens veel volk uit het buitenland op af)

Als het doorgaat moet er wel streng opgelet worden op de camping, want die kutvlaggen op Nature One afgelopen zomer kon echt niet.


:kots: oprotte met dat soort volk

Gelukkig heb ik daar weinig last van op nature one ;) die zitten dan allemaal in nederland :D
Zo'n Hardcore Festival zou natuurlijk wel leuk zijn maar moet dat dan in hetzelfde weekend als Nature-One? Is het niet vreemd als een organisatie als ID&T bij twee grote festivals in een weekend betrokken is, zou het niet logischer zijn om dan twee verschillende data aan te houden? Waarom zou je willen concurreren met Nature-One of verwachten ze toch dat het toch niet dezelfde mensen trekt? Ik zou graag naar het eventuele hele grote hardcore festival gaan maar ik zeg er toch echt Nature-One niet voor af.
Ik denk dat het publiek van MOH en Thunderdome niet zo veel meer verschilt. Door de naam Thunderdome kruipt bij sommigen misschien het bloed waar het niet gaan kan, maar het heeft er ook mee te maken dat kledingregels bij ID en T veel beter worden nageleefd.

Kan ook niet anders. Als MOH werkelijk alles weigert wat ook op de flyer staat heb ik 200 m2 voor mezelf daar in Eindhoven :P

Dat er veel mensen uit het buitenland komen heb je gelijk in. Helemaal als het meerdere dagen is met een camping.

Als dit doorgaat heb jij geen last van die gasten inderdaad :P Drie dagen lang stonden ze aan die doorgangsweg op de camping de Hardcore een beetje kapot te maken.

Ik lijk misschien negatief, maar het is meer kritisch. Er zijn ook genoeg postitieve dingen natuurlijk.
zou het niet logischer zijn om dan twee verschillende data aan te houden? Waarom zou je willen concurreren met Nature-One of verwachten ze toch dat het toch niet dezelfde mensen trekt?


Je geeft het antwoord zelf al ;) het aantal hardcore liefhebbers op nature one is niet heel groot :) het is een klein deel van een groot feest :D

Ik denk dat het publiek van MOH en Thunderdome niet zo veel meer verschilt. Door de naam Thunderdome kruipt bij sommigen misschien het bloed waar het niet gaan kan, maar het heeft er ook mee te maken dat kledingregels bij ID en T veel beter worden nageleefd.


Afgelope thunderdome werden die niet nageleefd hoor :S

Het publiek op thunderdome vond ik toch heel anders als op masters :yes:
partyhuman > Moet ik je als ik erover nadenk wel gelijk in geven, maar dat is helaas de doelgroep die je hebt. Maar feit blijft dan, dat er dus weinig verschil meer is in het publiek, want daar zijn ze dus ook.
het staat ook in dat zuigende id&t magazine van deze maand


Heb ik voor de verandering uit (zware) verveling toch 90 % van het blad zitten lezen ipv binnen 2 sec doorbladeren, maar ik ben niets tegengekomen. :vaag: Op welke bladzijde staat dat dan??
overkill aan feesten in juli... :s
 
Mmmm... ik ben benieuwd.
Ik heb gesolliciteerd in Spanje, dus moet al die leuke feestjes dan wel gaan missen :(
Maar zit wel in Spanje dan :D
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
36.000 man is wel erg veel, dat krijgen ze nog maar net op een Mystery Land volgens mij


50.000 ;)
hmmm damn wanneer gaat het nu eens definitief worden kijk allemaal geweldig mooie plannen maar heb dat hellbound festival ook gezien en das teminste concreet en staat in de agenda:D naja we w8ten nog steeds in spanning af:)
 
Double T 17 mei 2004 08:45
50.000 ;)


dat proberen ze er te krijgen, of het uitverkocht gaat is een 2e hè...
50.000 is een mooi rond getal, maar ID en T mag echt blij zijn als ze die 35.000 halen.

Die getallen zijn al jaren onbetrouwbaar. Bij MOH vs Hellraiser waren 15000 man volgens de organisatoren. Nou de eerste Hellraiser in Zuidlaren trok volgens regionale politiepeilingen 8000 man. Alleen de Mindcontroller zaal kwam er vervolgens bij in december. Daar konden echt geen 7000 man in hoor.

Met 10.000 heb je het dan wel gehad. Gewoon simpel over nadenken en niet alles geloven wat je leest of ziet op info van hun. Dat is namelijk ontzettend eenzijdig belicht.

;)
hehe kga het nabellen voor je :) bij ticketbox moeten ze toch preices kunnen zien hoeveel akartjes er totaal zijn en hoeveel er verkocht...

of heb ik dat nou mis?
Maar er is nog niet eens een voorverkoop bij ticketbox
er lopen een paar feesten in dit topic door elkaar heen ;)
Niet echt, alleen t3mptus moet goed lezen :-D
niet het festival waar wij het over hebben.

Deze gaat over die van 31 juli georganiseerd door iniedergeval B2S, Art of Dance en ID&T
ik zeg, gaat niet door, zou het buitengewoon merkwaardig vinden, alle schijn tegen....
maar als het doorgaat, dan is het maar 1 dag, en alleen overdag!
Die getallen zijn al jaren onbetrouwbaar. Bij MOH vs Hellraiser waren 15000 man volgens de organisatoren. Nou de eerste Hellraiser in Zuidlaren trok volgens regionale politiepeilingen 8000 man. Alleen de Mindcontroller zaal kwam er vervolgens bij in december. Daar konden echt geen 7000 man in hoor.

Pagan op beide hellraisers geweest? lijkt me sterk iig want moh vs hellraiser was niet alleen merkbaar VEEL drukker ik denk dat die 15000 geen gek getal zal zijn(neem alleen al het verschil met wachten bij binnenkomst in de rij)
Daarbij komt dat bij de 1e hellraiser 1 grote zaal was de hellraiser zaal en 1 oldskool zaal die in de entree/chill zat.
Masters vs hellraiser had 2 grote zalen plus de oldskool in de entree/chill.

Normaal moetje die getallen nietzo serieus nemen maar ik denk datze in dit geval zeker kloppen.

//offtopic? BOEIEH
laatste aanpassing
Ik blijf stug volhouden en wachten tot 30 juli. als ik dan niets gehoord heb ga ik wel een stukje fietsen door de duinen ofzo :-p
ik heb mn zegje al gedaan :)

maar! maak aan met die info!

dus :p
 
ze zouden onderhand wel eens met wat meer informatie mogen komen! :Yes:
To t3mptus --> Wat bedoel je met "maak aan met die info!" ?
Wazige > Ik ben beide Hellraisers geweest daar. Wat je zegt klopt ook wel over die tweede keer toen, maar ik zal er ook over stoppen want het gaat over het festival en niet over Zuidlaren.
laatste aanpassing
to texel: das twents: aanmaken: ANMAAK'N :p

opschieten dus :p
Laten we met z'n allen gewoon lekker los goan, dan komen ze vast sneller met het nieuws :-D
laatste aanpassing
Mysteryland dus geen hardcore dit jaar

Betekend dit misschien dat ID&T niet wil dat de oude garde (en de rest :-P )naar mysteryland gaat omdat er geen hardcore is, maar dat ze naar "ons" hardcore festival gaan ?
Artiest Genic
had het idd gezien.. duz dat zou kunnen.

ik vind wel dat ze een klein btje info mogen geven inmiddels, zeg dan iig of het wel of niet door gaat.
Texel goes Hard... Dat betekent gewoon dat Id$t stopt met hardcore..

Ze verlaten ALLES wat hun groot heeft gemaakt! Als ik hun was zou ik de naam Thunderdome hebben gegeven aan organisaties die WEL van die muziek houden zoals Art of Dance, de enigste reden voor thunderdome is denk voor hun $$$$$ hun hebben de hardcore verlaten ik zie ook niet in wat zij op dat festival zouden Moeten doen!
Er is zowel positief nieuws als wat negatiever nieuws omtrent het Hardcore Festival:

Goede nieuws:
Ze zijn nog steeds druk bezig met het Hardcore Festival.

Minder goed nieuws:
De termijn die ze voor ogen hadden (31 juli) zal naar alle waarschijnlijkheid niet gehaald worden.
Het kan ook in augustus of september plaats gaan vinden.Zelfs de mogelijkheid bestaat dat ze de plannen in de zak moeten houden voor volgend jaar.Zodra er meer nieuws is horen jullie het.

Update afkomstig van Irfan van Ewijk.

In feite kan dit wel even in de koelkast.
Net zoals het plan dat er een paar jaar geleden een thunderdome outdoor zou komen. Dat werd ook even tijdelijk in de ijskast geschoven, maar dat ligt er nu nog steeds volgens mij. Ze mogen wel een grote koelkast hebben bij id&t...
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
ze kwamen er ook relatief laat mee (voor een feest van die omvang) dus het zal wel naar volgend jaar verzet worden ofzo. niet zo heel erg want er zijn al 1000 andere feesten.
 
Dat ML geen TTM area had wist ik al een tijdje. TTM stond echter niet voor de échte hardcore, dus daar kwam ook geen echt hardcore publiek op af.... daarvoor in plaats is geloof ik wel een oldschool tent, maar geen BD en KM achtige oldschool maar écht franky jones achtige shit...

Ik hoop gewoon dat dat festival nog wel komt, en dan zien we wel... de Thunderdome-cd-reeks komt nog wel, die gaat gewoon lekker door in een nieuwe design-stijl... believe me... I know :devil:
to Psychosis --> ik hoop niet dat je nu voor ID&T gaat werken... Want dat kan ik niet meer betalen :-p
 
:x
Maar ff ontopic.

Het festival gaat dus 31 juli niet door. Waaschijnlijk in augustus / september. ook lekker, als het door gaat.

Maar wie komt er nu op 31 juli met een hardcore feest nu de meeste djs geen optie meer hebben ? O:)
laatste aanpassing
 
euuh jij?... dat betekend dus dat je nog een flyer nodg hebt o:)
Zodra ik meer definitief weet : check dan je mail :-D
laatste aanpassing
Nog geen duidelijkheid omtrent HC festival 31 juli

Nieuws over het Hardcore festival is er nog niet. Een tijd geleden heb ik geschreven dat we bezig zijn met de planning van een heel dik hardcore evenement. Echt te dik voor woorden. Die planning en plannen lopen nog steeds maar op de termijn die we voor ogen hadden is het niet mogelijk gebleken iets te realiseren. Het duurt alleen nog langer om iets concreet te krijgen. Misschien wordt het later (augustus of september) misschien moeten we onze plannen in de zak houden voor volgend jaar. Zodra ik iets meer weet, weten jullie het!


Ben bang dat het volgend jaar wordt :)

maar als ze het 14 augustus doen is nie erg :) lekker me verjaardag vieren :p
Topic maar dicht dan ? :-p
hopelijk op een datum dat ik wel kan :)
Hardcorefestival gaat niet door...

Het festival dat zou worden georganiseerd van de drie grootste organisators in Nederland gaat helaas DIT JAAR niet door. Het seizoen zit te vol, de vergunning komt niet rond dus hebben we besloten het naar volgend jaar te tillen.

Let op; in 2005 komt er dus ZEKER een serieus hardcore outdoor festival van formaat. Sorry, nog even geduld dus.


Bron: www.id-t.com

Speciaal voor dhhakkuh :flower: