is toch niet te vergelijken fok en pf, fok komt met nieuws over wat er nou weer voor verrots is gebeurd op de wereld en pf komt met info over muziek,parties en dj's
vind geen fuck aan fok! tis een domme site vind ik tjah ok misschien is ie sneller maar vind partyflock veel overzichtelijker en veel interessanter ivm up to date agenda en de acties ed... partyflock is gewoon beter
idd, techno is daar enorm in trek geloof ik. Heb nog steeds vrienden die daar regelmatig op komen, en aan hun meetingen doen.. Sorry, niet meer mijn smaak. Heb net ook al mijn HardHouse collectie weggegeven. Iets van 150 euro aan originele cd's
Wat een stumperds Wheheheheeh, wel 150 euro aan cd's
Dat zijn er 7 ofzo
fok ''balletjes'', wij zijn gaaf! PF!!!
laatste aanpassing
Ik zie ook op beide. Vind het mooi van Partyflock dat echt alles gelinkt is...van foto's tot acties, van berichten tot vriendjes.
aan Partyflock
Het mooie aan Fok vind ik de snelheid van nieuws dat op de frontpage wordt geplaatst (nog sneller dan de nos hahaha). Voor beide vind ik het knap dat ze erg snel zijn gegroeid als community. Het is niet niks om zoveel members naar je toe te trekken...
partyflock is gewoon een top site daar kan fok lang niet aan tippen!!
partyflock is gewoon gezellie top, waarom zou ik bij fok gaan kijken of die nou sneller of wat dan ook is partyflock is het gewoon
fuck fok
Fok.
De naam zegt genoeg dacht ik zo.
Ik heb er op gepost en zo, alleen het begon een beetje te vervelen. Enige onderwerpen gingen alleen nog maar over wie het meeste pillen kan slikken en wie er lekker heeft gesnuifd. En het enige daar omheen is muziek. Iets anders is er niet.
hmmmz... dan zit ik kennelijk tóch de halve dag naar een leeg scherm te turen... streensj...
Als je dat forum leest op fok en je ziet al die opmerkingen dan is het net zo'n kinderachtige discussie als bv. mensen die van Lonsdale houden en mensen die van Australian houden. Kan je wel op ingaan, maar je bereikt er niets mee dan hooguit een beetje (veel) rellen.
Mond houden is dus wijsheid
Wat een oerdomme vergelijking is dit weer... Er word een vergelijking getrokken tussen een nieuwssite en een feestsite. Dat is hetzelfde als appels met peren vergelijken. Maargoed om maar ff ontopic te komen, die gasten van Fok! zullen dit wel begonnen zijn... Dus conclusie is snel getrokken. Mensen op Fok! zijn dus dom en het niveau ligt hier aanzienlijk hoger. PF is dus beter
Ik snap geen zak van waar je heen wilt met je reacties, je bent hoogst irritant en loopt gewoon een reactie uit te lokken. Doe je dat altijd zo? uit op een relletje? sensatiezoeker!
Weet je wat? STIK ER MAAR IN!!!
laatste aanpassing
Jezus,
wat een hostility hier....
laten we het gezellig houden en niet klagen
over andere fora maar gewoon het beste ervan
maken
Fok! en PF zijn inderdaad niet te vergelijken...
Ben zelf ook Fok!er, en "gebruik" de site alleen om nieuws ff te lezen (Update Tracker), PF gebruik ik voor de rest, vooral voor de gezelligheid. Bij Fok! zijn ze trouwens heel snel met het editten van posts, vooral omdat ze bang zijn dat er een discussie uitbreekt (wouldn't that be awful?). Een eigen mening schijnt trouwens ook niet echt gewaardeerd te worden. PF is up to date qua parties, enz., zoals Fok! vooral heel snel is met editten, maar heeft een veel gezelliger sfeer. Ook is er hier iig stukken meer kans dat je de persoon waar je een hele discussie mee hebt gehad of het gewoon goed mee kunt vinden ook eens tegenkomt op een party.
Fok is alleen handig voor het nieuws maar verder moet je daar de reply's niet lezen. Die antwoorden die daar gegeven worden gaan zowat alleen nog maar over de spel fouten in de tekst. Echte boeiende antwoorden staat er niet. Doe mij maar PF