Partyflock

Forumonderwerp · 615867

Waarschuw beheerder
donateur
Was gisteren voor het eerst in 3 jaar naar een D&B feest en was me echt heel goed bevallen. Het publiek is wel bij vlagen links alternatief maar lopen genoeg 'normale' lui rond daar in de melkweg (Knockout).

Viel me op dat de hedendaagse D&B veel invloeden heeft uit de hardcore en ook trance en techno, hardcore vooral bij de intros.

Waarschuw beheerder
donateur
dan ben ik maar een huppelkut, vond aphro wel leuk nl:Z

Waarschuw beheerder
NL'se D&B door oude Ruffneck producers is wel aardig, maar haalt het niet bij de Engelse producties, al komen ze wel dichterbij. Die verzamelaars van Rollercoaster (waarop veel van die producties staan) zijn erg goed!

Waarschuw beheerder
4 juli, Photek, Die & Teebee in Tivoli, wie gaat?

wil eigenlijk combineren met awakenings, maar
kweet nog niet hoe...
Waarschuw beheerder
site van een show op airpeace
check de download afdeling!

http://www.ruffrhythmz.com/

Waarschuw beheerder
4 juli, Photek, Die & Teebee in Tivoli, wie gaat?

wil eigenlijk combineren met awakenings, maar
kweet nog niet hoe...

Ik ga als mijn vriendin der verjaardag niet viert die dag. Heb nu de smaak te pakken.

Waarschuw beheerder
Ik zou graag eens 4hero horen in Nederland (live, geen DJ set).

Ik denk alleen niet dat ze een Heineken Music Hall kunnen vullen!
Waarschuw beheerder
Drum & Bass party's zijn goed! :D

Waarschuw beheerder
donateur
ADF>> dana in het voorprogramma:[
Waarschuw beheerder
ik zou graag eens Panacea live zien

alles wat ik daarvan heb gehoord
cd's, platen en live sets zijn zo onwijs ruig

Waarschuw beheerder
D&B thuis.... bij tijd en wijlen lekker!!

D&B op een feestje: :hm:
Waarschuw beheerder
Jaja sorry nog geen pic (net nieuw hiero)
Cool forum dit.
Ik wou dit ff kwijt. Er kan er maar een de besten zijn: Nicky Blackmarket.
Ik was twee weekies terug in de Hoeve in Hoofddorp,(lekkere underground sfeer daaro) daar draaide hij Nicky Blackmarket ik heb al zn cd's en die zijn echt vet goed maar zn set steeg boven verwachting.
Ik vondt t echt DOPE!!
OHJA!! Goldie draait 11 juli in de Tagrijn in Hilversum, be there or be square.

Waarschuw beheerder
donateur
niet iets in amsterdam 1 dezer tijden?

Geen zin helemaal naar hilversum te gaan. heenweg lukt wel maar de terugweg....
Waarschuw beheerder
Vast wel weer solid of drum & bass line. Weet wel dat 18 juli shapeshifter in leiden komt. www.danssalonincasa.­nl
Maaruh, je moet toch wat over hebben voor de vette feesten ofnie!!

THE RUKUS!!

Waarschuw beheerder
donateur
true true, maar als ik ineens gepland wil gaan, ga ik met een maat die nooit naar feesten gaat, maar vor D&B te porren is, daarom dichtbij ook:)

Waarschuw beheerder
Echt iets speciaals met DnB in Amsterdam is er pas op 11 juli in de 020, op dezelfde dag dat Goldie dus in de Tagrijn moet draaien :-(

Eerlijk gezegd zou ik wat draaien betreft liever A-Sides horen dan Goldie alleen het geluid in de 020 is(/was?) zwaar belabberd met een noise limiter, kweenie hoe het in de Tagrijn is qua sound maar DnB moet je ook HARD horen is mijn idee :D
Waarschuw beheerder
Ja, de laatste xxl was t geluid ineens echt top en keihard t was zelfs beter dan menig feest waar ik geweest ben. (ze hadden een of andere drive in gehuurd) Maar normaal is t geluid ook al goed hoor. Jaha ook suisende ooren en een trillende maag.

A-sides is ook vet maarja, tagrijn is mijn homebase en goldie is niezo vaak tezien. Ik weet dan niet precies watvoor style hij draait maar Drek head, de local dj, draait altijd wel vette stampers.

Iemand toevallig bij Nicky blackmarket geweest?!

Waarschuw beheerder
Nee .. maar zijn d&b compilatieserie vind ik zwaar bruut!!!

Waarschuw beheerder
donateur
11 juli...dan zit ik net met mn reet in berlijn...
Artiest A-Flex
Waarschuw beheerder
Ga af en 2 nar D&b feeste, en bevalt me prima. Tis ook woon lekkere muziek, en je hoort der iid steeds meer oldschool gluide doorheen, op veel feeste wordt de laatste tijd ook stukke harder gedraaid. Tis iig een aanrader als je een weekend nix te doen heb, ga's nar een D&B feezt
Waarschuw beheerder
jah idd ThunderBoltz ben het er helemaal mee eens het is zeker een aanrader
Waarschuw beheerder
ja toch!!! gan der binnekort mar weerz heen tog :D. Ken ik jou btw nie erges van???
Waarschuw beheerder
goldie !!!!

ringz of saturn...

geweldig !!!
Waarschuw beheerder
donateur
dj craze!!!

dj hype :D
teebee is oook zekers wel goed

hype hype gimme tha funk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Drum & Bass is zeker mijn favouriet, ben al op tientallen feesten geweest, en heb bijna alle "grote" wel gezien ---> Aphrodite, Cause4Concern, Dj Hype, )EIB(, Concord Dawn, John B, Andy C, Kemal & Rob Data, Mampi Swift, Adam F enz.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zijn er ook mensen die het de 2-CD compilatie hebben van Metalheadz Limited Tinbox Set?

Die is ook enorm bruut!!!
Waarschuw beheerder
heeey ThunderBoltz we gaan natuurlijk wel weer ff binnekort ff naar een D&B feest :D

Waarschuw beheerder
Zijn er ook mensen die het de 2-CD compilatie hebben van Metalheadz Limited Tinbox Set?

Die is ook enorm bruut!!!

ken wel iemand die de vinyl versie heeft (ook in tinbox)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aphrodite en Hype vind ik maar huppelkutjes drum & bass

Wel ff respect voor Aphrodite, zonder deze dj zou de drum n bass/breakbeat scene helemaal niet bestaan, Aphrodite is toch wel een van de grootste grondleggers van DnB.... Ik weet dat hij een beetje soft draait, maar hij kan ook erg hard knallen..

Respect!!

op het moment is Dj marky voor mij de SHIT!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hij was vrijdag anders aardig hard, de andere 2 djs voor hem waren steviger maar het niveau qua snelheid zat gewoon op gabber:S

Waarschuw beheerder
Ik vind de termen soft of hard eigenlijk niet zoveel zeggen, zowel soft als hard kunnen allbei erg koel zijn, het gaat mij meer om de kwaliteit, complexiteit en niveau... Aphrodite is gewoon de Boozy Woozy van de drum & bass...
Waarschuw beheerder
Hhahahaha eindelijk iemand die het met me eens is met aphrodite.

Z'n beats zijn altijd erg saai. En dan altijd van die lame r&b/hiphop remixen....

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er onbekend mee dus als dat dan boozywoozy is berust ik me erin en kan het me dientegevolge geen flikker schelen

Waarschuw beheerder
Als Aphrodite een van de grondleggers is geweest voor DnB dan is dat voor mij hetzelfde als zeggen dat 2 Unlimited dat geweest is voor de house scene :s

Waarschuw beheerder
Singleminded people!!!!

idd is Aphrodite lame en rustig maar zonder hem waren er geen DnB party's!!!
Hij introduceerde DnB in europa en heeft het wereldwijd bekend gemaakt, ben het ook niet altijd eens met zijn rustige ge-remix maar heb wel respect voor de man....

Waarschuw beheerder
2 Dj LarZ: Als je had gezegd dat Aphrodite een van de bekendste pioniers was van de DnB dan geef ik je onmiddelijk gelijk maar hij heeft niet DnB in Europa geintroduceerd (waarschijnlijk wel veel aan geholpen) en hij heeft het ook niet wereldwijd bekend gemaakt (wel veel aan geholpen), net zoals 2 Unlimited de house meer gangbaar en bekender heeft gemaakt.

Mischien dat jij hem persoonlijk de bomb vind maar persoonlijk vind ik zijn producties zwaar nep, steeds dezelfde opbouw en breaks en stijl basslijnen, heb je 1 plaat van hem gehoord dan ken je de rest van zijn producties ook gelijk :bah:

Waarschuw beheerder
ff voor de duidelijkheid Aphrodite vind ik zeker niet DE man, heb alleen respect voor zn daden/werk, ik denk dat jullie allemaal Aphrodite kennen van zn bekende rustige simpele beats, maar die gast kan ook keihard draaien net zoals Goldie (vroeger)had vroeger ook een negative indruk van hem, maar na het horen van zn livesets is dat toch positief veranderd.

Zelf geef ik de voorkeur aan Dj Marky,Goldie,technic­al Itch, en alles van Metalheadz

Waarschuw beheerder
Grooverider op DV 99 kickte ass!

Vroeger waren de drum & bass line ups van die tent op DV echt meesterlijk!

En nu

:S
Waarschuw beheerder
Eerder heel vaak naar D&B parties, vooral in Deventer (burgerweeshuis). Vele goeie dj's met vaak nog betere mc's hebben daar de reveu gepasseerd. Persoonlijk vond ik Dj Esther altijd (Y)

Waarschuw beheerder
Redzone krew was dat toch?

Esther inderdaad leuk meisje
Waarschuw beheerder
Redzone krew

JUIST!!! (y)

Weet jij wie die mc was? Die gast kon uren achter elkaar rappen zonder 1 x hetzelfde te zeggen. Echt super.

Waarschuw beheerder
2 Dj LarZ: Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 jaar weinig van hem heb gehoord qua live sets en producties dus wat dat betreft kan je helemaal gelijk hebben want ik ken alleen zijn oude producties en sets (onder het motto eerlijk = eerlijk ;-))
Zo schijnt Dj Marky nu ook behoorlijk te kunnen beuken terwijl 2 (of was het nu 3?) jaar terug op Lowlands ik echt in slaap viel bij zijn slappe kickstepmetvrouwenvo­calsalsapruttelbeats­, ben toen ook naar Esta wezen kijken in een andere tent en zij roeleerde idd zeker wel (y) maar mijn voorkeur is dan ook meer Dylan en Loxy & Ink, Digital en Trace :bounce:
Waarschuw beheerder
digital heb ik ook een heel vette plaat van liggen, lion. Ken je die? echt kickend man.

Over lowlands, daar heb ik shapeshifter zien draaien en hij kickte ook echt het dak(ziel) der af.Die draait binnenkort in umh....leiden in inCasa. gaat ik wel ff checke denkik

TELEKINETIK.....MOTH­ERFUCKER
Waarschuw beheerder
2 dj LarZ: Aphrodite vorig jaar gezien in de Melkweg maar die gast werd echt helemaal weggedraait door Kia zij is echt toppertje
Ow enne een van de grootste grondleggers die je vergeet is The NIcky Blackmarket.
Reprazent!!!

Artiest Dane
Waarschuw beheerder
drum en bees is gewedlig man, valt hard op te dansen, die wobwob basjes doen het em toch voor mijn booooooooooobbbooooo­oooooooooob vet mooi :D
Waarschuw beheerder
En wat dachten jullie van de utregse gasten van Black Sun Empire? die maken ook vette platen hoor! En kunnen ook perfect draaien.

Waarschuw beheerder
Iemand wel eens naar zo'n gruwelijk festival in
Engeland geweest? lijkt me ze PHAT! miss volgend jaar..

Waarschuw beheerder
Wilde naar Homelands gaan met echt alle gasten uit de industrie, Hype, Andy C, Mampi Swift, Bad Company, Nicky Blackmarket &zo alleen waren te weinig deelnemers voor de busreis dus ging niet door :-(

Hmmm vanavond maar ff de AMP studios checken voor DnB en teKno :D
Waarschuw beheerder
28 juni wordt me 1e D&B "feest". redzone in effenaar. ben benieuwd of het iets is. vind rony size enzo wel rlx.

Waarschuw beheerder
Die Falcon is ook een talent!