Partyflock

Forumonderwerp · 605747
Wat vinden jullie van het verlagen van de leeftijd 18 naar 16 om toegang te krijgen tot een feest ?

Dit is namelijk al het geval in de gemeente Tynaarlo waar de feesten
Hellraiser (zuidlaren)
en
Serenity Hardstyle Edition (eelde)
worden gegeven.
laatste aanpassing

Asjeblieft niet, moet er niet aan denken om al die peuters er bij te hebben. Als je het gaat verlagen krijg je nog meer van die peuters op een feest, en als 1 ding iritant is dan is dat het wel!!!!!
Dus hou het lekker op 18 :)
Nee mensen 18 is zeker al jong genoeg als minimum leeftijd. Voor de mensen die jonger dan 18 zijn: Denk er maar aan als je zelf 18 wordt, dan wil je echt geen 16 jarigen om je heen zien huppelen, het is gewoon zo!

18 laten aub niet nog meer van zo`n kindertjes erbij
laatste aanpassing
Ik vind dat ze het gewoon lekker op 18 jaar moeten houden! Ik irriteer me nu al helemaal dood aan sommige peuters die op zo'n feest compleet van de wereld zijn en rondstuiteren als op hol geslagen skippiebal! Zodra je de leeftijdsgrens naar 16 jaar haalt, krijg je automatisch kinderen die nog jonger naar feesten gaan. Nu lopen en kinderen van 16 rond en dan zullen er zeker kids van 14 jaar gaan rond lopen als de grens 16 jaar wordt. Je speelt het dan alleen maar in de hand! Je zal altijd een marge van +/- 2 jaar houden. Dus hou het lekker op 18 jaar. Dan word het niet erger dan dat het nu is!

Ik heb er een groter hekel aan als ik m'n eigen leeftijdsgenoten zie die helemaal van de wereld zijn.
Maar lekker 18 laten, zoals het is.

verhogen naar 21
houden zo ik heb ook moeten wachten:D

ik ben 17.
niet welkom voor jullie:P
Inderdaad... kan ik nu hendig zeggen sinds ik 18 ben gnegne... Ging zelf al op mn 15e naar een feest!!

maakt me niet zo veel uit...
als je zelf 16 of 17 ben ben je er blij mee, als je ouder ben niet..
mensen moeten niet zo zeuren over de leeftijd want hoe oud waren ze zelf toen ze gingen.en vertel me niet dat je nu pas 2 jaar uit gaat

niet verhogen maak er maar 16 van hoor :P alhoewel ik nog nooit ergens gezeik heb gehad met legitimatie :) maar anders moet ik nog een jaar gaan wachten :(
Als t ook strikt gecontroleerd gaat worden vind ik 16 in principe ook best, maar eigenlijk is t nu ook een beetje een verbloemde 16+...
maar is er ook een grens? want dan is het binnen kort laten we het weer verlagen van 16 naar 14

Werkzaam bij Struikgewas
gewoon 18+ houden en wat meer controleren!!!
als ik soms om me heen kijk zie ik meisjes van 15 lopen en das volgens mij niet de bedoeling!!
neeeeeee doe dan maar van 18 naar 21

vind 18 ook wel best eigenlijk.. 21 mag trouwes ook alleen wel jammertjes dak dan nog ff weer moet wachten want wil wel naar qlimax..!!

18!

als je er 16 van gaat maken lopen er strax misschien allemaal 12 en 13 jarigen rond... :S
mag van mij nu ook wel 18 blijven :devil:
laatste aanpassing

als er maar haar op staat

ja ookal ben ik 16...ik vind 18 goeie leeftijd voor de grotere feesten..

als ik zelf 18 ben vind ik dat ze legetimatie moeten verplichten..

maar nu ik zelf nog 16 ben mogen ze er nog ff mee wachten

trouwens...Tha Dancer...hoe kom je erbij dat als je onder een 18 ben een ß®ééZåhHhHh Slet ben??:S

nou ik ben dat dus nie he!!
je ben nu tog wel ff aant discriminere!

mjaaa...ieder ze eige mening..
dus paar jaar terug was jij dus een tmf-poot?

want ja..jij bent ook eens onder de 18 geweest:P
laatste aanpassing
Al die smileys zeggen al genoeg denk ik...
Maar 18 jaar is mooie leeftijd voor feestjes

Artiest Sentinel
omhoog naar 21 :yes:

Net als in Amerika, daar zie je geen kleuters
laatste aanpassing
nee!! mag ik net legaal naar feestjes gaan jullie me weer verbieden....:(
gewoon 18 laten dan is er ook geen gezeur!!
laatste aanpassing
IDD Gewoon op 18 jaar houden, maar er lopen er nu toch al genoeg rond die nog geen 18 zijn.

En als je het verlaagd naar 16, word het straks weer waarom niet vanaf 14 :S:S
jah(Y) daar ben ik het met je mee eens(Y)

gewoon 18 is simpel don ben je volgens de wet volwassen en heb je je eigen verantwoording toch? of heb ik het fout 18 is toch goed?

nee moet nie naar 16 heen gaan want dan krijgen we er meer van 13 14 tussen lopen:S
dan wordut duzz vanzelf nog weer jongere mensen die er dan komen...
aub niet naar 16 :( ander krijg je nog meer jong en nog jonger spul binnen :S

gwoon de regels houden zoals ze nu zijn, kijk k ben ook nog geen 18 maar waar moet k dan uitgaan, naar de bobs ofzo :S:S:S:S

gewoon op 18 laten houden .
ben zelf ook niet eens 18.
maar anders komen allemaal gasten van 14 . :s
nooit doen.. is geen kinder feestje.. kom nou..
only for the real party people.. straks kom ik mijn broertje tegen van veertien..
NEE ECHT NIET DOEN.....

18 vin ik goed!

Mij maakt t niet uit.Zoek meestal toch wel de tenten en feesten(maak soms n uitzondering)waar de leeftijdsgrens 21+ is.T liefst nog ouder,want de sfeer is dan zoveel beter.Niet dat alle 16jarige hetzelfde zijn,maar een flink aantal zijn mij te agressief.Die zijn nog in zo'n fase van als ik ruzie maak dan kom ik stoer over bij mijn vrienden.

18 vind ik goed!! ookal ben ik zelf nog geen 18... anders is et alleen maar klein publiek (ben et zelf ook :$:$)
Artiest Magic
nee,zwaar op tegen je ziet nou al van die 16 jarige rondlopen en dan kijk je al van nou weten je ouders al dat je hier bent,maar dan is het strax al helemaal al zo.
en in utrecht,jaarbeurs willen ze de leeftijd gres al aanpassen tot 21 dus lager dan 18 zullen ze wel niet gaan

geen goed idee!!
als het wel gebeurt lijkt het net of je op de kleuterschool loopt

laat de minimale leeftijd maar gewoon 18. Dat is veel beter dan die kleine guppie's!!
In australie zijn ze heel streng met leeftijd controle. Als je geen id bij je hebt kom je er niet in maakt niet uit hoe oud je bent.
gewoon 18 laten is denk ik stuk veiliger maar ja...

ik erger me ook wel eens aan oudere gasten op feesten (denk bezopen zijn,relleh)
maja die zalen moeten toch wel n beetje vol vandaar die leeftijd van 16 denk k ;)
enneh...ik ging ook voor t eerst op mijn 15e en ik denk dat bijna niemand die hier nu stoer ligt te zeiken over pubers enzo heeft gewacht met feesten tot hun 18
Tsjah het is misschien wel wat dat je een marge houdt van 2 jaar maar het ligt er ook helemaal aan hoe ze zich gedragen..als ze zich ech als een stel gekken gaan gedragen en voelen zich zo stoer dat ze er zijn maar dat kun je ook hebben met 19 jarigen die voor het eerst naar een feest gaan...En dan nog je bent er voor de muziek en om je ff lekker te laten gaan..

als ze nie op van die feeste slikke/snuifen/spuit­en of weet ik veel wat dan doen ze het wel ergens anders...

En ik ken persoonlijk weinig mensen van 15 jaar die helemaal gek zijn van harstyle en als ze al zeggen dat ze het zijn zul je zien zodra het een uur lang word gedraaid zij zullen zeggen...jah kwil nu wel eens wat anders hoor
dat zou kut zijn,
nu loop je al tussen de jonkies...no advence??!!!

nu loop je al tussen de jonkies...no advence

dat was altijd al bij hardcore feesten

Nu is min 18 das prima. Al ben je 16 en je ziet er een beetje "representatief" uit dan kom je ook wel binnen.

Stel de leeftijd wordt naar min. 16 veranderd, dan heb je kans dat er KINDEREN van 14 rondlopen, dat vind ik toch wel iets te veel van het goede.

Dat ze van de muziek houden is tot daar aan toe, maar ik vind ze persoonlijk nog te jong voor de feesten ( imo ).

Gr.

16 is ok....maar dan ook echt niet jonger!
Ook strenge controle dan !!!
Bijna iedereen ging voor zn 18e al wel naar feessies, toch???