Ik vind dat ze het gewoon lekker op 18 jaar moeten houden! Ik irriteer me nu al helemaal dood aan sommige peuters die op zo'n feest compleet van de wereld zijn en rondstuiteren als op hol geslagen skippiebal! Zodra je de leeftijdsgrens naar 16 jaar haalt, krijg je automatisch kinderen die nog jonger naar feesten gaan. Nu lopen en kinderen van 16 rond en dan zullen er zeker kids van 14 jaar gaan rond lopen als de grens 16 jaar wordt. Je speelt het dan alleen maar in de hand! Je zal altijd een marge van +/- 2 jaar houden. Dus hou het lekker op 18 jaar. Dan word het niet erger dan dat het nu is!
Ik heb er een groter hekel aan als ik m'n eigen leeftijdsgenoten zie die helemaal van de wereld zijn.
Maar lekker 18 laten, zoals het is.
mag van mij nu ook wel 18 blijven 
laatste aanpassing
ja ookal ben ik 16...ik vind 18 goeie leeftijd voor de grotere feesten..
als ik zelf 18 ben vind ik dat ze legetimatie moeten verplichten..
maar nu ik zelf nog 16 ben mogen ze er nog ff mee wachten
trouwens...Tha Dancer...hoe kom je erbij dat als je onder een 18 ben een ß®ééZåhHhHh Slet ben??
nou ik ben dat dus nie he!!
je ben nu tog wel ff aant discriminere!
mjaaa...ieder ze eige mening..
dus paar jaar terug was jij dus een tmf-poot?
want ja..jij bent ook eens onder de 18 geweest
als ik zelf 18 ben vind ik dat ze legetimatie moeten verplichten..
maar nu ik zelf nog 16 ben mogen ze er nog ff mee wachten
trouwens...Tha Dancer...hoe kom je erbij dat als je onder een 18 ben een ß®ééZåhHhHh Slet ben??
nou ik ben dat dus nie he!!
je ben nu tog wel ff aant discriminere!
mjaaa...ieder ze eige mening..
dus paar jaar terug was jij dus een tmf-poot?
want ja..jij bent ook eens onder de 18 geweest
laatste aanpassing
Mij maakt t niet uit.Zoek meestal toch wel de tenten en feesten(maak soms n uitzondering)waar de leeftijdsgrens 21+ is.T liefst nog ouder,want de sfeer is dan zoveel beter.Niet dat alle 16jarige hetzelfde zijn,maar een flink aantal zijn mij te agressief.Die zijn nog in zo'n fase van als ik ruzie maak dan kom ik stoer over bij mijn vrienden.
ik erger me ook wel eens aan oudere gasten op feesten (denk bezopen zijn,relleh)
maja die zalen moeten toch wel n beetje vol vandaar die leeftijd van 16 denk k
enneh...ik ging ook voor t eerst op mijn 15e en ik denk dat bijna niemand die hier nu stoer ligt te zeiken over pubers enzo heeft gewacht met feesten tot hun 18
maja die zalen moeten toch wel n beetje vol vandaar die leeftijd van 16 denk k
enneh...ik ging ook voor t eerst op mijn 15e en ik denk dat bijna niemand die hier nu stoer ligt te zeiken over pubers enzo heeft gewacht met feesten tot hun 18

Tsjah het is misschien wel wat dat je een marge houdt van 2 jaar maar het ligt er ook helemaal aan hoe ze zich gedragen..als ze zich ech als een stel gekken gaan gedragen en voelen zich zo stoer dat ze er zijn maar dat kun je ook hebben met 19 jarigen die voor het eerst naar een feest gaan...En dan nog je bent er voor de muziek en om je ff lekker te laten gaan..
als ze nie op van die feeste slikke/snuifen/spuiten of weet ik veel wat dan doen ze het wel ergens anders...
En ik ken persoonlijk weinig mensen van 15 jaar die helemaal gek zijn van harstyle en als ze al zeggen dat ze het zijn zul je zien zodra het een uur lang word gedraaid zij zullen zeggen...jah kwil nu wel eens wat anders hoor
als ze nie op van die feeste slikke/snuifen/spuiten of weet ik veel wat dan doen ze het wel ergens anders...
En ik ken persoonlijk weinig mensen van 15 jaar die helemaal gek zijn van harstyle en als ze al zeggen dat ze het zijn zul je zien zodra het een uur lang word gedraaid zij zullen zeggen...jah kwil nu wel eens wat anders hoor
dat zou kut zijn,
nu loop je al tussen de jonkies...no advence??!!!
nu loop je al tussen de jonkies...no advence??!!!
Nu is min 18 das prima. Al ben je 16 en je ziet er een beetje "representatief" uit dan kom je ook wel binnen.
Stel de leeftijd wordt naar min. 16 veranderd, dan heb je kans dat er KINDEREN van 14 rondlopen, dat vind ik toch wel iets te veel van het goede.
Dat ze van de muziek houden is tot daar aan toe, maar ik vind ze persoonlijk nog te jong voor de feesten ( imo ).
Gr.
Stel de leeftijd wordt naar min. 16 veranderd, dan heb je kans dat er KINDEREN van 14 rondlopen, dat vind ik toch wel iets te veel van het goede.
Dat ze van de muziek houden is tot daar aan toe, maar ik vind ze persoonlijk nog te jong voor de feesten ( imo ).
Gr.