Zoals je al hoorde ben ik (melissa)
Een groep hoger gegaan met voetball!
Ga naar de mc1
Ben er echt blij mee
Vndaag is de laatste dag op school
we gaan:
JUMPEN!! VOOR ZON VIDEOCLIP(volgens mii)
Heb er wel zin in
Ook heeft sabri een voetbal schema voor mij gemaakt
Ben erg benieuwd

Moet erg hard ervoor gaan trainen,,
Nou Sabri ik wou dit even kwijt:
Je helpt me door dik en dun

Je bent mijn ALLERALLERALLERBESTE VRIENDIN

Voor eeuwig en eeuwig
Kussiez JE Friend Melissa