Partyflock
 
Hee Mensen!!

woensdag 27 juni 2007 om 11:28

Zoals je al hoorde ben ik (melissa)

Een groep hoger gegaan met voetball!
Ga naar de mc1 :D

Ben er echt blij mee:)

Vndaag is de laatste dag op school
we gaan:
JUMPEN!! VOOR ZON VIDEOCLIP(volgens mii)

Heb er wel zin in:)

Ook heeft sabri een voetbal schema voor mij gemaakt:D

Ben erg benieuwd:)
Moet erg hard ervoor gaan trainen,,:D

Nou Sabri ik wou dit even kwijt:
Je helpt me door dik en dun:)
Je bent mijn ALLERALLERALLERBESTE VRIENDIN:)
Voor eeuwig en eeuwig:D

Kussiez JE Friend Melissa
HaaJJ(L)

dinsdag 26 juni 2007 om 20:49

HaaJJ mensen!!!

mijn vriendin gaat met voetbal waarscheinlijk een groep hoger alleen ze bellen maar niet terug TSSS echt dom duss:S maJa ze is echt beter geworden dus ik denk wel dat ze door is :D verder is het altijd leuk met buiten spelen ik oefen nu graag met Melissa en Melissa's zusje Sacha ook;) verder heb ik eindelijk bijna vakantie nog 2 dagen!!!:D en dan lkkr op vakantie Griekenland!!! en Melissa gaat nergens naartoe :( dan moet ze me missen:P
maar verder heb ik niks meer te vertellen

-xxx- SaabJJ(L)(H)