Partyflock
 
Profiel · 937538

Agenda

Statistieken

104385·pagina's bekeken
4Partyflockvrienden
1·favoriet
56×geciteerd
1026·opmerkingen
1×positieve karma
1·positieveling
1210·privéberichten verzonden
1193·privéberichten ontvangen

585 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Haha marieke:$
denk ineens aan gister:$
toen christina jou knuffel gaf O:)
 
Waarschuw beheerder
als ik jou 1 ding kon geven,
zou ik jou de kans geven
om jezelf te zien zoals ik jou zie.
dan pas zou je realiseren
hoe speciaal je eigenlijk bent
 
Waarschuw beheerder
Juweet:$(L)
Waarschuw beheerder
pop(L)

hoe gaaat het met jou?
zolang niet meer gesproken op msn en zo.
dikke liefde voor jou schaaat! (K)
Waarschuw beheerder
haha ik weeet het!
achjaaa maakt niet uit joh,
ik ook hoor.
iloveyouuu! (L)
 
Waarschuw beheerder
___d88888888b_____d88888888b
__d88?____d88b___d88b____`88b
_d8?_________d888b_________`8b
_8b_________________________d8
_b8__________________d8888b___d8888b
__d8________________d8?__d8b_d8b__`8b
___8ba_____________d8?_____d8b_____`8b
____`8da___________8b_______________d8
______`Y8b__________d8_____________8b
________`8b__________8ba_________ad8
__________`88_____88__`8da_____ab8?
____________8b___d8_____`Y8___8Y?
_____________`b_d?________`8_8?
______________`8?__________`8?
_______________"____________"

Houvanjee(L)
 
Waarschuw beheerder
lekkerdingie:D!
ik vond t zondag ekt gezellig met jou joh
hebben ekt de grootste lol gehad vooral om die kneus:P
beetje jammer alleen dat je today niet kon main
maarja ik ga je sowieso heeeeel snel weer zien moppie i'll promise <3
gaan we snel weer ff fotos maken enz jewaaitzelf.
youre important for me
(L)
 
Waarschuw beheerder
ben blij dat alles weer goed is!
ik ga je wel weeer heeeel erg missen wijfie
maar ik kom heeeeeeeel snel weer
iloveyou <3
 
Waarschuw beheerder
yes ik ben veilig aangekomen haha:p
AIIIIII eindelijk wat leuk wijfie:D
 
Waarschuw beheerder
was geniaal gister liefjee:D


JU BENT DiRTY(L)
 
Waarschuw beheerder
:jaja:
 
Waarschuw beheerder
XD

(L)
Waarschuw beheerder
Oeww .. indd kwam ik je weer tegen he:$
haha ik d8 al dat je zoiets moest voor skool :lol:
... xD hahahaa..
(L)(L)
Waarschuw beheerder
Oew en toen moest je dat ff kopen :$..
ghehe.. ik vond het eten maken daar op de RSG altijd vet grappig:P
we gingen altijd met eten gooie :$ (6)
Waarschuw beheerder
Oew had je moeten doen :k
hahahah :$ ..
Veel suc6 om naar huis te fietse(A)
(L) dikketuut:$
 
Waarschuw beheerder
Jaa kvoel me niet zo goed:|

Liefdu(L)
 
Waarschuw beheerder
poppie!
nog een week en dan zie ik je weeeerrr o:)
word toppie.
loveyouuuuu (L)
 
Waarschuw beheerder
en wat zeggen we:$
EMO EMO :d
 
Waarschuw beheerder
Haha, cool man (H)
 
Waarschuw beheerder
haha sowieso aait 8)
Waarschuw beheerder
Schaaaatje (L)
Waarschuw beheerder
ik wooonde ook in franeker liefie:).
maja Door huiselijkGeweld bij mien pa, Bn ik weggegaaan..
Wat klappe gehad van mien pa, En me ex kreeg ook een paar klappe van mien pa..
majaa... Teveell om uit te leggen zo....
Ben gwn ZO boos nog van binne ;)..
ben al bijna 5 weken niet meer Thuis in franeker..
woon nu al een tijdje in Boksum . Bij me vriend & zen ouders:)
en daaar gaat het supr :) ..
en ik ben nu druk bezig met werk zoeke, En dn snel een huisje te kunne huren :) ...
Hoop ik zo jonge! :) ..
Eindelijk op me eige (L)!....

(L)
Waarschuw beheerder
Ghihi :) komtallemaalwelgoedmetmij :D,
als ik me huisje heb kom je maar ff op de koffie :lol: hahaha:d..

xxx(L)
 
Waarschuw beheerder
SCHATJEE!!!(L)

Ik ben er voor jou;)
24/7 speciaal!
Ales er wat is kom je maar pop(L)
LOVEYOU!(L)
Waarschuw beheerder
poppie

ja het was cker leuk met jou doen we vaker

loveyou(L)
 
Waarschuw beheerder
mooizoo!!

nee khad niks.:)

iloveeyou(L)
Waarschuw beheerder
liefje, ikhouvanjou!

M&M (LL")
 
Waarschuw beheerder
hahahaha geweldig:$
imissyou2(L)