moomeisjee
hahha wijzee

werkee ..

ik gaaa miss bij marko (die vriend van loes) in de kas werken samen met dat meisje dat pas met mathijs heeft gezoend

wahah.. alleeen zij weet dat nog neit

nou .. volgens mij gaan we gewoon hoowr

in woudrichem denk ik .. of niet ?
db is wel leuke hee

moete we even kijke.. kweet niet of ik op vrijdag avond naar db mag

ik zal is even op internet zoek

en ben tu vandaaag ook weer heel de dag werke ?
tsss straks word je nog rijk.. hahah
meisjeee. ik gaa maar is lekkaa bruin worde
spreeeeek je heeeeeeeeeeeeeeel snel weer he meisjeeee
lovveeloveloveloveyouuuuu
