
Ow ik ben weer zwaar naar de klote,helemaal bezopen, kan niet recht lopen.Die laatste joint had ik nooit moeten roken,me ogen gaan niet eens meer open van al dat smoken.
Deze gebruiker is nieuw en is sinds zijn aanmelding nog niet weer langsgeweest.
| Naam | ? |
| Geslacht | man |
| Geaardheid | hetero |
| Favoriete genres | drum & bass, early hardcore, early hardstyle, happy hardcore, hardcore, hardstyle, progressive trance drum & bass, hardcore, hardstyle, trance |
| Favoriete site |
| Lid sinds | 9 december 2008 17:45 |
| Status | inactief |
| Laatst hier | - |
| Laatste aanpassing | dinsdag 6 december 2011 om 14:48 |









