Partyflock
 
Profiel · 956015
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamHuub
WoonplaatsBladel (Noord-Brabant)
LandNederland 🇳🇱
Geboortedatum
Leeftijd124
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatieja, met MarlOuuu:)
Favoriete genresearly hardcore, happy hardcore, hard trance, hardcore, hardstyle, techno
hardcore, hardstyle, techno, trance
Lid sinds26 september 2008 19:12
Statusinactief
Laatst hier20 juni 2025 22:04
Laatste aanpassingvrijdag 20 juni 2025 om 21:51

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 20 augustus 2011: Decibel, Beekse Bergen, Hilvarenbeek

Statistieken

19759·pagina's bekeken
3·foto's
5Partyflockvrienden
8·favorieten
32·evenementen bezocht
3·oude interessante evenementen
1·poll
16×geciteerd
72·opmerkingen
1·waardering
5·forumberichten (onderwerpenlijst)
1·flockonderwerp
4·flockberichten (onderwerpenlijst)
89·privéberichten verzonden
61·privéberichten ontvangen

33 opmerkingen

Waarschuw beheerder
huubjhee :P
alles goed jonge ;)
:kusje2:
Waarschuw beheerder
huubjhee
ouwe rukker
Waarschuw beheerder
Heeee Huubjee :)

Check mijn pf voor foto's van IL2P!

xx
Waarschuw beheerder
gezit zeker langs men:P
Waarschuw beheerder
heejj kindje vn me :P
hoe is het?
ik kom ng wel is langs als er geen gell meer is :P
dikke (K)
Waarschuw beheerder
heej Moeder
goed he met jou?
gel is er al niet meer die is opgestook:P
maja
Waarschuw beheerder
gell

wtf?!?
Waarschuw beheerder
wie komen er vnf allemaal :P
halve
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd huub ;)
 
Waarschuw beheerder
Proficiat!(K)
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd man
Waarschuw beheerder
proficiat huuub! :D
 
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd(K)
Waarschuw beheerder
Nog een keertje gefeliciteerd halve!
(K)
Waarschuw beheerder
gefeliciteert collega;)
Waarschuw beheerder
dankjewel Vriende en zatte colega;P
Waarschuw beheerder
nogmaals proficiat huubksi
Waarschuw beheerder
kindje vn me sorry beetje laat
maar nog gefeliciteerd he ;)
dikke :kusje2: je mama!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eeeeeeeeeee euro knaller
wil je me nooit meer om 6 uur s'nachts wakker maken

is niet goed voor mij lig ik eindelijk te slapen word ik nog wakker gemaakt ok !!??!!!!!
Waarschuw beheerder
moet je maar niet gaan slape in de keet als ik terug kom van werke:P
Waarschuw beheerder
eeej moet je zaterdag werke
Waarschuw beheerder
Hou van je(L)!