Partyflock
 
Profiel · 177801
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamJan Willem
WoonplaatsZwaagwesteinde (Friesland)
LandNederland 🇳🇱
Beroeptimmerman
Geboortedatum
Leeftijd41
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatieja, met 'cobie
Favoriete genresdarkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, speedcore, terror
hardcore
Lid sinds17 februari 2005 20:08
Statusinactief
Laatst hier21 augustus 2021 22:56
Laatste aanpassingdinsdag 23 december 2014 om 23:40

Agenda

Statistieken

31578·pagina's bekeken
12Partyflockvrienden
104·privéberichten verzonden
131·privéberichten ontvangen

21 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Afro dillly bin de eerste ien dien gastenboek!!!:lol:
 
Waarschuw beheerder
dillson alles goed jonge?
gr marten
Waarschuw beheerder
Yo Afro!!It is bijna Bouwvak dus sist ek nog us del komme!!Bist jir wol een ier net west mon Jezus!! Ik wenje op de Johanprinsstraat 35 weest wel!! Oja hoe sjust der ek olwer ut ken die hast net meer fjar de geest kreje.Hoe wie dot ek olwer doe hiest read hier tog?? En een lam hantsje? Nahja ik sjoch it wol.
 
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd
(K)Katt!
 
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd (K)(K)(K)
 
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd(Y)
 
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd
,, tut (K) yf
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!! xx (K)
 
Waarschuw beheerder
aaa jonge! doe ek gefeliciteerd mei dien jidje he ;)
(K)(K)(K)
meitsje dr een leuke dei vonn
Waarschuw beheerder
Hey gefeliciteerd jonge!! Tot moarn!
 
Waarschuw beheerder
Gefeliciteeerd..(K)
 
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd 3 x (K)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Kerel, van harte hi! :bier:
 
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd
Waarschuw beheerder
jeetje dilly!!!!!!!!!!!!
lang net sjoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe is het mei die???......
siet es even wer op pf te strunen en kaam ik dien profiel stjin... tocht lit ek ma even een berichtje achter.....oe here here wat hagge we een mooie ringo tyd houn net ;)
gost nog wol es nei wot feestjes of ist wat minder wjaan...
groetjes van sippie
 
Waarschuw beheerder
Gefeeliciiiteeeerd :D (K)
 
Waarschuw beheerder
van harte jonge