Partyflock
 
Profiel · 246144
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Naammark
WoonplaatsWijchen (Gelderland)
LandNederland 🇳🇱
Beroepfulltime STAMPUHHH en henk zoeken henk?????
Geboortedatum
Leeftijd37
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatienee
Favoriete genresdarkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, speedcore, terror
hardcore
Lid sinds3 augustus 2005 22:48
Statusinactief
Laatst hier13 december 2009 09:32
Laatste aanpassingdinsdag 10 februari 2009 om 21:30 door een beheerder

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 22 september 2007: 2Hard 2Die, Verderop, Delft

Statistieken

44388·pagina's bekeken
3·foto's
40Partyflockvrienden
21·favorieten
47·evenementen bezocht
3·winactie deelnemingen
3·flocks
1×geciteerd
76·opmerkingen
9·waarderingen
538·privéberichten verzonden
664·privéberichten ontvangen

145 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
heey trut
heb je henk nu al eens een x gevonden :p
lang niet meer gezien kerel
wanneer ben de weer eens een x in grave
spreek je snel weer weer eens
latersssssssssss
 
Waarschuw beheerder
heej sgatjj
was gezellig hè gisteren:P
wanneer komen jullie weer??
maar dan wel naar cuijk komen hè:)
(K)(K)(K) voor u
Waarschuw beheerder
ja koekoek sies
hehe alles goed dan ?
wanneer komen jullie weer?
was wel lachen hoor gehgeheg

;)
maaruh..
spreek u snel weer
Dikke para (K)(K)(K) voor U he;);)
Waarschuw beheerder
hey koekebakker;)

was weer gezellig avondje....
suc6 met je volgende wedstrijd en spreek je snel!!

b.t.w op de terug weg nie hoeve blaze:P

(K) kaboutertje :P
Waarschuw beheerder
ja koekoek sies alles goed?
wanneer komt u dan weer?

kom je vannavond naar cuijk dan maja we spreken u nog wel
Dikke (K)(K)(K)voor u >. van ons
Waarschuw beheerder
wanneer moet je weer dan???

ikke dinsdag of vrijdag....

(K) kaboutertje
 
Waarschuw beheerder
heej sgatjj
alles goed?
komen jullie binnekort weer een keer na mij en marousha??
ik hoor het wel...:P
(K)(K)(K) voor u
Waarschuw beheerder
hey mupske.....

ben je vrijdag ook in de kroeg??
of hoef je nie te gooien??

(K) patries
 
Waarschuw beheerder
ooh jhaa mij zul je toch nog vergeten;)
oke misschien zie ik je vanaaf;)
hou fn jou (K)(K)(K) voor u
bel je me dan nog ff?
Waarschuw beheerder
hey koekebakker

nou zware afgang gister in groesbeek:(
vet ingemaakt met 9-0 hahahha
maar was wel gezellie.....

heb je al een tijdje nie meer gezien,
ben je zondag ook in het mirakel??

(K) kaboutertje
Waarschuw beheerder
ik moet vrijdag uit :(
bij cafe harten 2.....
zie ik je dus weer nie, is bij mij in de buurt dus ga rechtstreeks....
mwa misschien na afloop!

(K) patries
Waarschuw beheerder
hoi hoi,
ik ben er vrijdag wel, maar word wel laat.
zie je dan
(K)
Waarschuw beheerder
jij ben ook gek he...
gewoon je nummer in me gastenboek zetten hahahaha
zullen me vriendinnen leuk vinden en heb je er straks een paar stalkers bij :P

tot vrijdag
(k)
Waarschuw beheerder
aww mupske toch:(
ach ja vrijgezel is nie zo erg....
:P
kan je weer lekker achter de vrouwtjes aan:)
(K) patries
Waarschuw beheerder
deh beetje jammer weer....

binnenkort maar keertje meedoen met toernooitje dan:)

spreek je snel (K) patries
Waarschuw beheerder
Heyhey mark!
Hoeissie? Moetk dit weekend nog komen of..?
Was weer ouderwets gezellig he by JDA:)

Spreek je snel
Kuskus(K)
Waarschuw beheerder
hey koekebakker...

lang nie gesproken of gezien:(
alles goed met u??

(K) patries
Waarschuw beheerder
heeey.. die mark
was gistere aaf beetje klote..
en dat noemt men in wijchen een hardcore feest hehehe... ik zie je snel weer
Nlatersss
xxxx
Waarschuw beheerder
ja koekoek NERD:):)

Whaha
mafkees dat je ook bent he;)
maaruh.... wanneer komde weer????
nog wat gedaan dan ???

en hoe is het met richard?
en meT dominiqeu?

(K)(K)(K)(L)
Waarschuw beheerder
heee mark
heb je henk als eens gevonde of niet ?
want hij is al erg lang spoorloos he :P
 
Waarschuw beheerder
[img width=285 height=251 cacheid=0000bf5a00018137284be49910002924fd]http://img83.imageshack.us/img83/5789/kerstil1.png[/img]

:kusje2:
 
Waarschuw beheerder
fijne kerst en gelukkig nieuwjaar !! :D (K)
 
Waarschuw beheerder
Heyy, Een Fijne kerSst Gaa je nog wat doen?.. en een gelUkkigg nieuwjaar.. Nu ken ik je fotos wel zien jaa.. :).. (K)jee SharOnaa
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ha ganner maatje alles goed groetje s mij
 
Waarschuw beheerder
hey kerel :D hoestie jonge?:) hier wel ok eh :) zie je morge ogtend weer;)
Ciao XxX
 
Waarschuw beheerder
heej lieverd...
waar was je maandagaaf nou in 1x gebleven k denk
krijg je nog een biertje van me n dan nok je hem
was het nog gezellig carnaval vieren in cuijk haha
spreek je snel (K)
 
Waarschuw beheerder
heey markje:P
wast nog leuk in sterrebos haha
verder alles goed? zal wel met slechte mense gaat t altijd goed;) (K)(K)(K)
 
Waarschuw beheerder
hovj:):P