Partyflock
 
Profiel · 246144
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Naammark
WoonplaatsWijchen (Gelderland)
LandNederland 🇳🇱
Beroepfulltime STAMPUHHH en henk zoeken henk?????
Geboortedatum
Leeftijd37
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatienee
Favoriete genresdarkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, speedcore, terror
hardcore
Lid sinds3 augustus 2005 22:48
Statusinactief
Laatst hier13 december 2009 09:32
Laatste aanpassingdinsdag 10 februari 2009 om 21:30 door een beheerder

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 22 september 2007: 2Hard 2Die, Verderop, Delft

Statistieken

44388·pagina's bekeken
3·foto's
40Partyflockvrienden
21·favorieten
47·evenementen bezocht
3·winactie deelnemingen
3·flocks
1×geciteerd
76·opmerkingen
9·waarderingen
538·privéberichten verzonden
664·privéberichten ontvangen

145 opmerkingen

Waarschuw beheerder
___________________Hello
__________________I Have
_________________Come Here
________________To Wish You
_______________Merry Christmas
______________And Also, A Happy
_____________New Year To You For
____________2008... I Hope The New
___________Year Brings You Loads Of
__________Happiness And Good Health.
_________I Hope You Have A Nice Day On
________Christmas Day, Filled With Lots Of
_______Family Time.....And Of Course Eating
______Lots Of Nice Foods, And Candys. I Hope
_____That Santa Is Good To You As Well And He
___Brings You Loads Of Presants On Christmas Day
_________________.*(¨`•.•´¨)`•.¸
______________.`•.¸.(¨`•.•´¨) `•.¸.
________. ×`•.¸.•´×. (¨`•.•´¨)`•.¸`•.¸
_________________. .(¨`•.•´¨). .×`•.¸.
_________________,××`•.¸.•´×× .`•.¸
Waarschuw beheerder
:bounce:
jou heb k allang niet meer gezien:|:|..:P
alles goe:O??

(K)
 
Waarschuw beheerder
Haaaa, alles goed?
jioj hebt ook nii veel foto's op je partyflock
spreek je weer....
(K)xxx
 
Waarschuw beheerder
jeuj ik ben de eerste

mark.... gefeliciteerd he ;) eindelijk 19 :P
je laatste jaartje als tiener hhahaha
bij mij is dit laatste weekend als tiener :P
maandag is deze man aan de beurt om te verjaren ahahaha
spreek je snel weer keer
groeten Kevin
Waarschuw beheerder
Heej :D..
Gefeliciteerd he;)
(K):DAshley
Waarschuw beheerder
haha nog maar een x gefeliciteerd dan he :p
wanneer kom je school weer onveilig maken :lol:
 
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd;)
 
Waarschuw beheerder
gefeliciteeeeeeerd(K)
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd(K)
 
Waarschuw beheerder
gefeliciteeerddd
Waarschuw beheerder
hey kaboutertje!!!
van harte gefeliciteerd!
(K) patries
Waarschuw beheerder
proficiat epke
Waarschuw beheerder
Congrats lieverd
Waarschuw beheerder
Gefelicteerd lieverd (K)(K)(K)Iess GekkeNancy
 
Waarschuw beheerder
henk ???????????? :P:P
 
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd(K)
 
Waarschuw beheerder
heyhey gefeliciteerd met je verjaardag

kus bietje en mark
 
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd (K)(K)(K) nice B- Day :bounce: :cheer: :beer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd :beer:

groetejz(K)
 
Waarschuw beheerder
:cheer: Gefeliciteerd en een fijne dag :cheer:


moet wel lukken met dit weertje he ;)


Groetjes
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd

maak er een leuke dag van(K)
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd dolle!! (K)
 
Waarschuw beheerder
proficiat (K)
 
Waarschuw beheerder


Shilly Beauty Care
www.Shilly-Beauty-Care.nl




 
Waarschuw beheerder
Aanstaande zaterdag 11 juli 2009
Homies & Hardcore knapen presents
Summer Party @ de Pul in Uden
Leeftijd; 16+
Van 21:00 tot 02:00 uur
Kaartje kost €1,-
Muziek; Top 40 en zomerse muziek
Dj Alex, Marco V en een special guest..

Voor meer informatie kijk op;
http://Summerparty-at-depul.hyves.nl