Partyflock
 
Profiel · 433455
Profielafbeelding · KETSLET_YMED_WHAT_THE_FUCK !!!
Ketslet Ymed & Noise Suppressor @ Inqontrol 2010 :bounce:
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamDeemert
WoonplaatsDongen (Noord-Brabant)
LandNederland 🇳🇱
BeroepBegaaien & Freaken Bij DBT (Dongen Begaai Team !?!)
Geboortedatum
Leeftijd38
Geslachtman
Geaardheidhetero
Favoriete genresbreakcore, darkcore, early hardcore, early hardstyle, early rave, eclectic, french tek, frenchcore, hard house, hardcore, hardstyle, house, industrial hardcore, Italian hardstyle, oldschool, speedcore, techno, tekno, terror, UK hardcore
drum & bass, hard techno, hardcore, hardstyle, house, techno
Lid sinds8 september 2006 23:55
Statusinactief
Laatst hier26 januari 2017 00:38
Laatste aanpassingmaandag 28 juli 2014 om 23:52

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 22 november 2014: Qlimax, GelreDome, Arnhem

Statistieken

181758·pagina's bekeken
12·foto's
118Partyflockvrienden
307·favorieten
136·evenementen bezocht
18·oude interessante evenementen
3·winactie deelnemingen
6×geciteerd
591·opmerkingen
3·waarderingen
2·flockberichten (onderwerpenlijst)
1×positieve karma
1·positieveling
5232·privéberichten verzonden
4737·privéberichten ontvangen

457 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
donateur
maatjeeee..

hebbe we toch mooi een pf voor je gemaakt toggg ;)

mzzlzzz
 
Waarschuw beheerder
Demy:cheer:
HoeIst allemaal???
Tot snel weer he!!
(K) chantal
Waarschuw beheerder
Hééy sgát!:cheer:

h0e ist n0u?
égt te lang geleden!
Zie je gauw weer hé ;)
(K) Kúsjess,
Le0nie
 
Waarschuw beheerder
Hey Schatje !

Hoe is het met je ? .
Weer een tijdje geleden dat ik je gezien heb ! .
Kom je snel weer keertje opzoeken ! .
Tot snel ! .

Dikke Kus ! .


[img cacheid=0000bf670001815f0c53a9de1000139c58]http://tinypic.com/24yqtd1.gif[/img]



 
Waarschuw beheerder
eejs maatje
hoest ammel jonge?
meej mij goed hoor.
wagade vant weekend ammel doen dan?
ik denk weer zino vrijdag:P
maarja ik hoor het wel man.
mzzl
Waarschuw beheerder
Demiii :D
alles goed jongee..
ik ontvoer charlotte van de week wel een keer mee naar dongen en dan drop ik erbij jou af ooke :P
ga je zaterdag ook euphoriaa..
njaa dikke kuss (K) jOyce
Waarschuw beheerder
jajaj hier hedde gij uw zin

VIEZE GOTHIC

mja maatje spreek je snel

laterZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZ
 
Waarschuw beheerder
Heeuujjj Eindelijk Partyflock Nu Nog Foto's!
Xxx Eva
Waarschuw beheerder
Heey vriend,,
Alles g0ed?? Met mij wel hoor,,
Ik heb je vrijdag in de zino maar heel ff
gezien waar was je de rest van de avond?
(K)(K)Marloutjee
 
Waarschuw beheerder
heeye man :)
alles geod eyy :)
demy kerle ik sie je vrijdag miss nog wel eyy :)
laterzzzzzzzzzzz
freakse!
davey
Waarschuw beheerder
Heej m0ppie (K)


alles g0ewd met je?
lang geleden weer j0h:(

k0m snel weer een x die kant 0p!
gaan we ff p0tje gek d0en;)

t0t snel sgat!

Kuss xxx (K)
Waarschuw beheerder
hey maatje

hijs weer wa verder gefixt
gaat helemaal goed komen zo TOG ???

LatErZzzzzZZZZZZZzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
Heey

een bekend gezicht :P kd8 al wie meld mij aan ?
Alles goed?

Zie je binnenkort wel

(K)(K)
 
Waarschuw beheerder
Eeeej Demy(F)
Je partyflock word mooi eej!!
zie je vanaaf wel in de Zino
(K) Chantal
Waarschuw beheerder
Hello,

Jaa was wel weer leuk toch in Zino enzo..

Miss da we a.s vrijdag weer gaan met groep van Ossendrecht. Wie weet tot dan he

cya soon (K)
 
Waarschuw beheerder
heej :bounce:
Alles gOed.????

(K)(K) dikke kus sanne ;)
Waarschuw beheerder
chemie jonge verrekte gek hoeist nou..

6 uur looiersplein vanavond he

latex
Waarschuw beheerder
Hee Demy

Alles goe
wann is da dan? Zaterdags zeker?
Vrijdag zijn we miss wel in Tilburg maar laat t je nog wete

(K)(K)
 
Waarschuw beheerder
Schatje
Deze is voor jou

[img cacheid=000000ea000001db45ed361210001686da]http://pic.piczo.com/img/i159351165_86549.gif[/img]
Waarschuw beheerder
he jongen gefeliciteerd he nog vele jaren en ik zie je vast wel dit weekend

mzzl
 
Waarschuw beheerder
GEFELICITEEEEEEEERD (K)
 
Waarschuw beheerder
:cheer: gefeliciteerd :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Haaay Schatje

[img cacheid=0000a336000222a58a299bc8100016eb93]http://members.chello.nl/f.trentelman/verjaardag3/7.gif[/img]

Wens je een hele fijne dag !
Dikke kus Leonie



laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kutgek n0g gefeliciteerd jonge :P (K) eindelijk 19 pik whaha
 
Waarschuw beheerder
eeyy man :)
GEFELIICITEERDDDDD mofkuuhhh:D
ik spreek jou miss vandaag owue ik kom vadaag f naar dongen :)
ey joww laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd!! fijne dag nog dolle!!
(k)