Partyflock
 
Profiel · 613060
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamKhan
WoonplaatsArnhem (Gelderland)
LandNederland 🇳🇱
Geboortedatum
Leeftijd39
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatienee
Favoriete genreselectro, hard dance, hard house, hard trance, hardstyle, hip hop, house, jump, techno, urban
hardstyle, hip hop, house, techno, trance, urban
Lid sinds5 juni 2007 07:51
Statusinactief
Laatst hier17 maart 2012 03:05
Laatste aanpassingzaterdag 28 november 2009 om 00:11

Agenda

Statistieken

5368·pagina's bekeken
2Partyflockvrienden
2·opmerkingen
405·privéberichten verzonden
351·privéberichten ontvangen

12 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
gastenboekontmaagding!!

lekker buikje..

(K)(K)
 
Waarschuw beheerder
Heej:D
Alles goed??
Met Mij wel or:P
Leuk Pf en Foto's
Kusii sam(K)
 
Waarschuw beheerder
lekker buikje hoor ;) (K)
Waarschuw beheerder
Hoi Hoi~*~*~*~*~*~*~*~*Psssssssst ......
~*~*~*~*~*...Ja,Jij daar!~*~*~*~*~*~*
~*~*~*ik kom effe bij je terug spieken~*~*~*
~*~*~*~* Niet verder vertellen hoor!!~*~*~
~*~*~*~*~*~*Maar ik was hier!!!~*~*~*~*
~*~*~*Knuffel~*~*~*~*Sieta~*~ * ~*~*~*
 
Waarschuw beheerder
Okeej dan:D
Waarschuw beheerder
Een meisje vraagt aan haar vriend of hij haar mooi vind.
Hij antwoordt nee.
Zij vraagt of hij voor altijd bij haar blijft.
Hij zegt nee.
Zij vraagt of hij haar gaat missen als ze vertrekt.
Weer nee.
Daarna vraagt ze of hij van haar houdt met heel zijn hart.
Opnieuw nee.Ze had genoeg gehoord, ze vertekt met de tranen in de ogen.De
jongen neem haar vast en zegt:Je bent niet mooi, je bent verukkelijk.
Ik wil niet voor altijd bij jou zijn, ik wil voor eeuwig bij jou zijn.
En ik ga je niet missen als je vertrekt, ik ga sterven.
Ik hou niet van je met heel mijn hart, je bent mijn hart.Stuur dit bericht
door aan iedereen die je kent!
Deze avond om middernacht gaat je ware liefde zich realizeren dat hij je
heel graag ziet.
Er gaat iets goeds gebeuren morgen tussen 13.00 en 16.00, echt waar.
Maak je maar klaar voor de grote schok van je leven!
Als je deze ketting breekt zal je 10 jaar lang relatieproblemen hebben.
Als je het verstuurt naar 10 personen of meer in 10 Minuten nadat je
dezemail hebt gelezen, zal dit uitkomen

xx je gentio
 
Waarschuw beheerder
Heey,:bounce:

De groetjes van mij in je gastenboek!!!

(k) :kusje2:
Waarschuw beheerder
ik heb jou wel in mijn viendenlijst staan maar wie ben jij eigenlijk?????hihi grt chantal
 
Waarschuw beheerder
Echt doorsturen, dit is echt vaag!!!ook maar mij terug sturen!!!


GELUK!
De liefde
Geluk in de liefde , wel lezen
wat een ge.......
gekkenhuis
Raar maar waar!!!
Echt waar...
Heel raar maar het werkt!
Wanneer een meisje stil is, denkt ze aan een miljoen dingen.
Wanneer een meisje niet reageert, is ze diep aan het denken.
Wanneer een meisje met vol vragen naar je kijkt, is ze benieuwd hoelang je blijft.
Wanneer een meisje antwoord met: 'met mij is alles goed', is er iets goed mis.
Als een meisje naar je staart, is ze benieuwd waarom je liegt.
Wanneer een meisje met haar hoofd op je borst rust, wenst ze dat je voor altijd bij haar blijft.
Wanneer een meisje zegt dat ze je elke dag wilt zien, vind ze je leuk.
Als een meisje zegt: 'Ik hou van jou' meent ze dat.
Wanneer een meisje zegt: 'Ik mis je' is er niemand op de wereld die jou meer mist dan zij.
Zend dit door naar 15 mensen uit je lijst of je zult ongeluk hebben in je liefdesleven.
Je zult op Vrijdag gekust worden, door iemand die van je houdt.
Breek deze brief niet!!
Kopieer deze tekst en plak hem in een nieuw bericht anders komen er allemaal rare tekentjes voor e tekst en is het onleesbaar!
Je moet dit in de volgende 143 min sturen naar 15 mensen en als je dan op F6 drukt dan staat Je naam van je geliefde in grote letters op je scherm het is raar maar het werkt
Waarschuw beheerder
[albumelement=27307854]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=27307853]{element is niet toegankelijk}
(K)(K)(K)And a happy 2008(K)(K)(K)Sylvia
[albumelement=27307854]{element is niet toegankelijk}



 
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=433]http://www.cardsdirect.com/images/christmascards/2K7LIN4084_L.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=250 height=308]http://users.telenet.be/gifplaatjes/kerstberen/14.gif[/img]
Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2008 : )
Wenst je Chantal
-xxx-