Partyflock
 
Profiel · 510058
Profielafbeelding · NIEUWE PARTYFLOCK;VOEGTOE!!!!!!!!!
and i hate how much i love you boy, i can't stand how much i need you, but i just can't let you go, and i hate that i love you so


Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Naaminge
Beroepexamenjaaaartje
Relatieja
Lid sinds14 januari 2007 17:05
Statusinactief
Laatst hier25 januari 2008 18:28
Laatste aanpassingzondag 7 oktober 2007 om 00:35

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 6 oktober 2007: Bek dicht en stampen, Oikos, Wateringen

Statistieken

185185·pagina's bekeken
17Partyflockvrienden
6·evenementen bezocht
27×geciteerd
811·opmerkingen
1·flockonderwerp
5·flockberichten (onderwerpenlijst)
1850·privéberichten verzonden
1786·privéberichten ontvangen

478 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
LAG MAAR:d
JA INGE IS GEKKER ALS MYN GELOOF ME
JA OKE IK BEN CRAZY MAAR ZIYA ALS WE UT OVER JOU GAAN HEBBE
DOEN WE VANDAAG FF NIET AAN.
IK DOE ALTYD ALLES VOOR ME ZELF HEB NIEMAND NODIG
SOGENAAMD MANNETJES HELPE HUN VROUWTJE DIKKE LOEL!(K)
 
Waarschuw beheerder
iloveyouu myn abv(L)
 
Waarschuw beheerder
OEPPSSS IK WORD BANG SORRY DT IK JULLIE STOOR
 
Waarschuw beheerder
Jawel, 1 Meisje bedreigt mij en jij perstmij af ik ga aangiftee doen:(
 
Waarschuw beheerder
AWUHAWUHAWUHAWUHWAHUAWUHHUAW HY HEB GELESE WAT JY OP ME PF BY WESJE EN MYN FOTO HAD GESGEFE ING:p
WAHUWAHUWAUHUHWAHUAWHAW ECHT EEN DROL VN ME(l)
Waarschuw beheerder
ik pers jou niet affffffffffffffffffffffff
ja reet dat is gwn de beste voor jou:P
is mijn mening
in nederland mag je je mening vertelle. :D
xx
 
Waarschuw beheerder
Ooohh ja Inge Nl was toch 1 VRYLAND(H)
 
Waarschuw beheerder
HUWAHUWAHAWHUAWUHAWHUWA (l)
Waarschuw beheerder
sgatjeee,

ja je moet se ff sturen man heb se nie meer.
sie je snel (K)
kuuusje
Waarschuw beheerder
Whoehoe misschien zie ik je morge @ loco :D
gaan we ff loszzz !!
xxx
 
Waarschuw beheerder
ingeee Jij Bent zkr DE beste Vriendin van Reet ?? :P
 
Waarschuw beheerder
ikhouvanjoumynzus.(L)
snel afspreken.
imissyouu(L)
xxxjezusjee.
 
Waarschuw beheerder
MIJN NVL (L) VAS
 
Waarschuw beheerder
ik ook vn jou tut (l)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 23:32:
ingeee Jij Bent zkr DE beste Vriendin van Reet ??


JAJJAJAJAJAJAJAJ VOOR ALTYD(l)
 
Waarschuw beheerder
schatje van me hartj(L)!
vakantie word zeker helemaal los
jwz met me broer en ouders is een avondtuur!
we maken echt alles met die 3 megooltjes mee
en nu dat jy dr by is word ut een vakantie om nooit te vergeten
en nee we hebben alle 2 een vriend en ja jy ook in myn hooft
want tis gelukig goed tussen jou en je ware mannetje!
ben echt zo bly voor jou we hebben dr sovaak ruzie om gehad
drm bleef ik dr om zeiken en ik d8 fack die ruzies
ze komt dr ooit wel achter dat der eige beste vriendin gelyk heb gehad
en daar ben je gelukig snel genoed achter gekomen!
meisjes ik weet je gaat voor die jonge door het vuur je doet echt alles voor hem
je ben echt so geak op hem ik ken je lang genoeg!
maar nu ff ovr ander onderwerp want denk nu ff aan me ex:(
maaree schatjjee gaan we ff op vakantie met me broer elke dag uit
en met me ouders winkele en daarso lope by ut strand ff mense kijke
en nee geen boyss kan niet denk ik als ut 23 december is hebbe we hopelyk nog met hun!
we knalle heel die sooi daarzo je wilt niet weten wat we gaan mee maken allemaal
schatj ik ga maah weer want mensen praten op msn!
lieferd vergeet nooit; je betekend echt alles voor me
bedankt voor al die moeilyke momente van myn & dt je dr voor me was
en dat ik je soms heb pyn gedaan met wat ik heb gezegt
vergeet die dingen en hou onse goeie dinge in een speciaal plekje in je hart,
loveyouumynmeisje niemand zoals jou & jy&ik vooraltyd never let you g0(L)!

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NIEUWE PARTYFLOCK;VOEGTOE!!!!!!!!! op dinsdag 2 oktober 2007 om 22:23:
ik mis de tijden die we vroeger samenn hadden
er is niks aan te doen want de wereld die veranderdddd
die lievste vriendin
nee als jou was er geen anders
vroeger als vriendin lag mijn wereldddd in je handen

wij samen 1



 
Waarschuw beheerder
Sgatje snel chillen he :D

(K)(L)
Waarschuw beheerder
een knuffel is zo fijn

een knuffel voelt zo goed

een knuffel omdat het mag

en niet omdat het moet



een knuffel geeft je warmte

van twee armen om je heen

even met zijn tweetjes

even niet alleen



een knuffel kost helemaal niets

ja, een minuutje van je tijd

maar geeft je zoveel kracht

om weer door te gaan in de strijd



Stuur hem door en kijk hoeveel je van die lieve knuffels terug krijg...



KuSjee Lauraaa (L)!
Waarschuw beheerder
ikhouookvanjouuuu[L]
 
Waarschuw beheerder
[img width=460 height=297 cacheid=0000fb1600021121a85557db1000fa5a45]http://i16.tinypic.com/2uz48xd.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=506 height=232 cacheid=0000191d0002f1a982bda26c1000ff83df]http://www.pimpyapage.nl/render/output/1197915914.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
200820_____082008___________ * . + . * . +.­­­­­­­­­­­­­­ * . + . * . + . *
_____2008200820_082008­2­­­0­­­0­­8­_­_­_­_­_____ 2007 is bijna vervlogen.
­
_­_­­__­­_­2­00­82­00­82­00­82­00820082_________ ­200­8 s­ta­­at ­­ree­ds ­voo­r d­e d­eur­.
­_____­2008­2008­2008­2­00­82­0082­____­____­_ Ho­pend­e ­op­ v­ee­l ­geluk­, e­n­ vre­de.
­_____­__200­820­08­200­82­008­2_­___­__­__­­___ Ve­el lie­fde vo­o­r elk­a­ar en­
­
____­_­____2­0­­08200­8­20082__­­_______­­____ aa­n­dacht ­v­oor je­ ­n­aaste­.
­­
____­__­­_____200­8­20082__­_­_______­_­__­__ Da­­n wor­d h­­et ho­pel­i­jk v­oor i­eder­een e­en ­­p­rachtig j­­­aar.
___­­­_________­­­_20082____­­­____­______­­___* .­ + .­ *­ . +­ . *­ .­ + .­ * .­­ +­ . +­­ . ­* . + . ­* ­. +­ . * .­ +­ . ­* . + ­­. ­*. ­+ . * ­­­
­___________­­_­___2_______­­_­­___________­­ ­­Stuu­r dit b­e­ri­chtj­e doo­r na­­ar i­edere­en
­­
___­___­__­____­____­____­­___­__­____­_____­_ d­ie j­ij­ ook ­­een ­geluk­kig 2­­00­8 ­wens­.

_­­__­_200­820______­­_­_­200820__­_____­_2­­­00820___­____­_20­­­08200____
­
­__20­0­­82008208__­_20­08­2­­00820_____20­0­82­­00­82__­­__200820­082­00­__
­__­200___­__8­20__­_082­_­__­__0­0­8­___200___­_­_8­20_­__0­82_____00­8__­
_­­­___­_____2­00_­___82­0­­___­__082___­0­08_____20­0­­­____8200­8­20­08___
_­­­______20­­08___­__200_­­__­­__820_­__082_­__­__00­­8_­___200­820082­0__
­­
­__­_­__2008­______­_20­­0­___­__820___­082___­_­_00­8_­­__2­00___­__820__­
­
__­­_2­­008________­_2008­___2­­00­­8­___2008___20­08­___2­0­­0_­­____­820__
__2008­2008­20­­­­0_____­2008200____­­___­8­20­­­0820______­_20082008­__­_
­­­­__________­__­­_________­__­­_­_­___________­___­_­_____­___­_­_­­____­___
xx joyce(K)
 
Waarschuw beheerder
Inge (L)

loofeYouuForeVer !
KuusJe

 
Waarschuw beheerder
stem ff(K):D http://www.ikwileenfotoshoot.nl/page.asp?page=stemmen&profielID=84255935bc8d31d3e8920024a48ca96f&categorieID=1