Partyflock
 
Profiel · 553178

Agenda

Statistieken

geen·pagina bekeken
1Partyflockvriend
2×geciteerd
75·opmerkingen
8·privéberichten verzonden
9·privéberichten ontvangen

37 opmerkingen

hee susie ik ontmaagd jou gasten boek (K)
ook al ben je een grotu loser :D
maar ja loser spreek je later nog wel doei neurd (K)
Hee,,:)
alles Goed ,,?(Y)
iiCk Ken jjOu niiet,,
maarJaa ,,:p
Jij had Mij ToegevvOegD,,
XxX,(K) Madalienn.
heeyyyy grote vriendin:D
mooie foto's van je eigen :D !
lieverd ik hou egt supper van je en wil je ook nooit meer kwait hea dat weet je (L) !
ik zie je morgen weer op school (A)

doeii xx NTB
ze vind stephanie veel leuker....
laatste aanpassing
Dan jOuu ?
ja dat weet ik allang had ze al gezegt
ik vertel altijd over een kneusje genaamd denise wat nou alleen lopen ik word teminste niet in de prullenbak gestopt:O
O valt daar nou een dis of niet :S Go Shirley (6)
 
Eeuhjj Pussy :D xD
Hebben we haar ook weer ken gij hier nog meer mensen die ik ook ken man
en daar hebben we het susje van shirley:P
 
OMG Echt:O:R:R
Wahah wat zij ze allemaal
 
Ehjj PUSSY !
Uhm.. maar sommige hoorxD
whaha
kei veel zin in Efteling whaha
xx Je pussy (K) LOseaaahh
(F)
wat jou beroep mijn slaan :loser: ik sla jou altijd hoor jij kan mijn niet aan
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHA HET IS BIJNA GRAPIG:p
Wat jij noem jij dat slaan dan he pen en papier geven om hantekening te vraage :O:S ik sla of duw jouw altijd wle losaaah :S
zet is wat meer foto's van je zelf er op :$ !
oftewel denise wilt in jou album staan ik heb nog wel een leuke foto van haar iets met een neus van onder?
een vriend hij was ooko op die grotu feest van me je weet tog
shirley wil helemaal niet in dur album :loser: jullie mijn dur allemaal zo graag in hebben omdatt je dan zo stoer bent !
en ik zee zet is van jezelf dur in !
als je zo echt over me denkt dan doek jou foto weg halen
zie je nou hoe boos ik ben hehe heeeeeeel erg boos bozer kan niet :@
Knuffeldag voor iedereen,
deze knuffels zijn voor jou,
.......doe je mee ?..........

()"" ') (' ""()
( ,'o') ('o', )
(,,)(",(" (,,)

,.-~*x*~-.,


Ik kreeg hem en geef hem door aan jou!..

knufffff,Stoel vast houden!!!! En stevig ook hoor!!! Want hier komen ze!!!

*KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *kNUFFEL

Je bent net geknuffeld !! Helemaal, en er is geen ontsnappen aan deze keer !!!
Dit is een start van een totale *KNUFFEL* oorlog! Dus knuffel iedereen die je kent !!!
Knuffel je vrienden, je vijanden, iedereen!!! Een knuffel, zo klein, en de betekenis zo groot.
Het kan een lach op iemands gezicht toveren. Dus laten we eens knuffelen op zijn tijd !!! Iedereen heeft wel eens een knuffel nodig, ook ik..!!! Als je deze mededeling krijgt,
breng het verder naar tenminste 10 Oboxvrienden, inclusief de persoon van wie je het gekregen hebt. Verder wens ik je een fijne knuffeldag.. Zit je nog????
Knuffeldag voor iedereen,
deze knuffels zijn voor jou,
.......doe je mee ?..........

()"" ') (' ""()
( ,'o') ('o', )
(,,)(",(" (,,)

,.-~*x*~-.,


Ik kreeg hem en geef hem door aan jou!..

knufffff,Stoel vast houden!!!! En stevig ook hoor!!! Want hier komen ze!!!

*KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *KNUFF* *kNUFFEL

Je bent net geknuffeld !! Helemaal, en er is geen ontsnappen aan deze keer !!!
Dit is een start van een totale *KNUFFEL* oorlog! Dus knuffel iedereen die je kent !!!
Knuffel je vrienden, je vijanden, iedereen!!! Een knuffel, zo klein, en de betekenis zo groot.
Het kan een lach op iemands gezicht toveren. Dus laten we eens knuffelen op zijn tijd !!! Iedereen heeft wel eens een knuffel nodig, ook ik..!!! Als je deze mededeling krijgt,
breng het verder naar tenminste 10 Oboxvrienden, inclusief de persoon van wie je het gekregen hebt. Verder wens ik je een fijne knuffeldag.. Zit je nog????
 
ssst....
weet je.....
jij bent...
uh....
*bloos*...
*bloos*...
jij bent......
jij bent echt.......
uh......
jij bent.....
'k weet niet hoe ik het
moet
zeggen...
maar....
jij...
uh..
jij
bent....
echt zooo...
maar...
Hoe dan ook...
echt....
zoooooo......
uhm....
je
bent...
Ik vind jou een super toffe vriend(in)!!...
Ik hoop dat jij mij ook een toffe vriend(in) vindt..
ik wens je een wereld vol bloemen
ik wens je een wereld vol licht
ik wens je van alles
het beste een glimlach op je gezicht
ik wens je een leven vol liefde
geen zorgen, geen tranen, geen pijn
dat iedere dag hier op aarde
voor jou een cadeautje mag zijn.
Ik wil hiermee zeggen: Ik hou van je
met heel... mijn... hart!!
Als je ook van mij houdt..
stuur het dan terug ..en als je ook van meerdere houdt, en veel
vrienden
hebt... stuur het dan naar:
0 personen- No friends!
0-5 personen- Uhm... je hebt in ieder geval vriendinnen dus wees blij!
5-10 personen- je bent wel een cutie
10-15 personen- Jij bent de ware!
 
heeej sgaatjh

jh ik ben ook al hier
ik denk
ik zal iets gezellig schrijven
maar ik weet niks

fijne vakantie:D