Partyflock
 
Profiel · 506959

Agenda

Laatst bezochte feest was op vrijdag 5 oktober 2007: Fame=dj's, Paard, Den Haag

Statistieken

± 40501·pagina's bekeken
11Partyflockvrienden
1·evenement bezocht
9·polls
29×geciteerd
940·opmerkingen
1×positieve karma
1·positieveling
391·privéberichten verzonden
426·privéberichten ontvangen

568 opmerkingen

jajajajaja(H) gevaar op de weg vriend:p
Chick!(L)
Je birthday was ff gesellie hee:D
ik had je nog gesmst hoe je rijles was gegaan man:)
wast nog gesellig vrijdag?
maaruh chick! beter gaan we nog ff chille morge aaf ofsoo! :cheer:

Spreek Je Sgaaat!(L)
L0ve u Sow Mutch!(L) Kussiiiii(K)
haha een vrachtwagen nog wel XD:roflol:
Wijfiej !(L)

Nouuuhhh ff snel afspreken hé!:D

xxxloveyouu & miss youu so muchh !
ZOOOO SOMMIGEE FOTO'S !!



LOVE YOUUU (L)
Lovee you too! snell tjillleee!! (L)
 
Chickerd!!

Hoe gaat het??:)
Heb je al ff niet gesproken zeg..
We moeten van de week maar ff gaan chille he!

Ik heb me stage trouwens geregeld.. Ga van 03-06 tot 25-08 naar Frankrijk.. Maar wel naar een andere camping als eerst:D:D
Maar ik vertel je alles nog wel ff okeee...

xxxloveyouu(L)
 
Hahahaha
zoo jaa jij bent echt te goed joh!!:P
Hahahaha

xxx
wijjfieee hoe gaat het met jou dan?
ik spreek je echt nooit meer!
en heb je nou nog steeds dezelfde boy:O
nice nice nice !

spreek je snel chick
misjouu (L)
schaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje,
mis jullie
over maandje ga ik voor 22 dagen lekker
naar turkije ihihihi
lekker bruin bakken in de zon heerlijk
jullie lkker madestein ofzo
ik komt rug als een neger dat je 't ff weet
je gaat zeggen ben jy me nichtje nog wel
hahah maar kga stoppen met schrijven kga lekker slapen
ben kapot moeeee ihihih
ilyy xx je nichtje silvana(K)
hahahaha jij in turkije, ik lekker niettt:D:D

xxxx
haaaai sgat
luister dan ik hebje al 5 x geprobeerd te bellen, maah krijg je voicemail
zalle we vnaaf chille dan?
weet niet ofje hierheen wil kome kep een leuke film (A)
hoor t wel:)

l0ve yaah!××(L)
 
Lekker zo'n gebroke elleboog.. Bedankt he trut:P
Hahahaha ahh nee grapje hoor;)

xx
fiets-val-elleboog-auw-niet meer sporten-Haha-ff-lachen.
(H) helemaal zelf verzonne je persoonlijke tekst ding:P
ik hou vnjouu :D(L)
loiiiiiis myn schoonnccht ikmisje
snel weer madestein ff gek maken tooqq?
ahahahahahah vlede jaar
boem of in flesje plasse hahaha
iloveyou(K)
sgat ben je deze week nog op schol?
Schat ik ga deze week weer naar duinrell met de caravan..:D
dus beter kom je weer langs net zoals vroegerrr.(H)

Kom je gezellig met joey kenne we weer ff lache:D


loveyouuu !!!
Mis jou ook al:(
Maar was wel gezellig vrijdag !:D

xx loveyouuu
 
HELEMAAAAAAAL GELIJK!!
dalijk strandje pakken gezellig, of gewoon bij elkaar thuis meeten, ik vind inderdaad dat we dat moeten doen schatje(L)!!


xx!!
 
Haaaii wijfie!!

Jaa me moeder vertelde het.. Jaa ik is jou ook hoor!!(K)

xxx(L)
 
westeinde ja hoorde het naja klote he mis jou ook xxx mag monday na huiss
 
hee nichieej,

het was toch wel ff gesellig hé saterdag :)
ik voeg je van de week ff toe wel op msn ( maar ik sit er niet soveel op )
en dan spreken we elkaar wel weer ff
kus x
 
chickiee, tattooo wat seggie me nou?
waar ennnn waar staat et voor??
eve snel chillen ja, we lopen echt langs elkaar heen:(
Ik zie jou dan niet maar je opa elke dag!!:P

haha (L)kus
laatste aanpassing
 
zeker xxx
haai chick.

miss you 2!

xxxx
 
poepchineesje:D(L)

hoe is het
 
oooook, ga je doen vandaag?!